народний рейтинг:
NPS: 87
Компетентність:
0.0
Оперативність:
5.0
Робота сервісу:
5.0
Закрито Графік роботи
  • ПН: 09:00 - 18:00
  • ВТ: 09:00 - 18:00
  • СР: 09:00 - 18:00
  • ЧТ: 09:00 - 18:00
  • ПТ: 09:00 - 18:00
  • СБ: вихідний
  • НД: вихідний
показати адресу
м. Київ, пер. Ярославський 1/3
показати телефони
Сергій
Сергій
4.6
  • Компетентність:

    5
  • Оперативність:

    5
  • Робота сервісу:

    4
  • :

    0
9
Object

Клієнт цілком задоволений компетентністю менеджера, оперативністю вирішення ним завдань. Щодо роботи сервісу - варто додати можливість змінювати порядок полів в звіті. Крім того, працюють не всі звіти (з 10 тільки 3 належним чином). НПС 9 балів, за автоматизований збір відгуків.

Сергій
Сергій
4.6
  • Компетентність:

    5
  • Оперативність:

    4
  • Робота сервісу:

    5
  • :

    0
10
Object

Щодо компетентності менеджера та роботи сервісу все влаштовує. За оперативність вирішення завдань менеджером знижена оцінка через прострочені терміни по друку наліпок. НПС 10 балів за сучасність, легку комунікацію, оперативність та компетентність.

Євген
Євген
4.6
  • Компетентність:

    5
  • Оперативність:

    5
  • Робота сервісу:

    4
  • :

    0
9
Object

Щодо компетентності менеджера та оперативності вирішення ним питань зауважень немає. Щодо роботи сервісу знижена оцінка через складність індивідуального налаштування (інтуїтивно незрозуміле), не всі поля кастомні. НПС 9 балів, все в одному місці разом з замірами.

Ольга
Ольга
5
  • Компетентність:

    5
  • Оперативність:

    5
  • Робота сервісу:

    5
  • :

    0
10
Object

Клієнт цілком задоволений компетентністю менеджера, оперативністю вирішення ним завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів за компетентність менеджерів, всі технічні правки виконано.

Аліна
Аліна
5
  • Компетентність:

    5
  • Оперативність:

    5
  • Робота сервісу:

    5
  • :

    0
9
Object

Клієнт цілком задоволений компетентністю менеджера, оперативністю вирішення ним завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 9 балів, все добре.

Степан
Степан
5
  • Компетентність:

    5
  • Оперативність:

    5
  • Робота сервісу:

    5
  • :

    0
10
Object

Клієнт цілком задоволений компетентністю менеджера, оперативністю вирішення ним завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів, продукт виконує свої функції, немає проблем.

Артур
Артур
5
  • Компетентність:

    5
  • Оперативність:

    5
  • Робота сервісу:

    5
  • :

    0
10
Object

Клієнт цілком задоволений компетентністю менеджера, оперативністю вирішення ним завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів за оперативність роботи.

Світлана
Світлана
5
  • Компетентність:

    5
  • Оперативність:

    5
  • Робота сервісу:

    5
  • :

    0
10
Object

Клієнт цілком задоволений компетентністю менеджера, оперативністю вирішення ним завдань та роботою сервісу в цілому. Щодо побажань по сервісу - варто запровадити верифікацію номера телефону, якщо людина має намір залишити відгук. НПС 10 балів за власне сервіс, можливість швидко отримувати зворотній зв`язок від клієнтів.

Антон
Антон
5
  • Компетентність:

    5
  • Оперативність:

    5
  • Робота сервісу:

    5
  • :

    0
9
Object

Клієнт цілком задоволений компетентністю менеджера, оперативністю вирішення ним завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 9 балів за дієвий інструмент по зворотному зв`язку.

Світлана
Світлана
4.6
  • Компетентність:

    5
  • Оперативність:

    5
  • Робота сервісу:

    4
  • :

    0
7
Object

Компетентність менеджера та оперативність вирішення ним питань на вищі бали, зауважень немає. Щодо сервісу - варто осучаснити візуал кабінету, крім того були технічні моменти з кабінетом. НПС 7 балів через зауваження по сервісу.

Юлія
Юлія
5
  • Компетентність:

    5
  • Оперативність:

    5
  • Робота сервісу:

    5
  • :

    0
10
Object

Клієнт цілком задоволений компетентністю менеджера, оперативністю вирішення ним завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів завдяки зручності та застосунку, немає питань.

Мирослава
Мирослава
5
  • Компетентність:

    5
  • Оперативність:

    5
  • Робота сервісу:

    5
  • :

    0
10
Object

Клієнт цілком задоволений компетентністю менеджера, оперативністю вирішення ним завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів, технічно класно все реалізовано, передається інформація "тут і одразу", є змога одразу реагувати на негатив, можна відповідати на відгуки прямо з телеграму.

Анастасія
Анастасія
5
  • Компетентність:

    5
  • Оперативність:

    5
  • Робота сервісу:

    5
  • :

    0
10
Object

Клієнт цілком задоволений компетентністю менеджера, оперативністю вирішення ним завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів за швидкість вирішення питань, клієнту не відмовляють в реалізації його ідей.

Ольга
Ольга
5
  • Компетентність:

    5
  • Оперативність:

    5
  • Робота сервісу:

    5
  • :

    0
10
Object

Клієнт цілком задоволений компетентністю менеджера, оперативністю вирішення ним завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів за оперативну роботу менеджера, автоматизацію, людяність персоналу, додавання нових сучасних продуктів.

Артем
Артем
5
  • Компетентність:

    5
  • Оперативність:

    5
  • Робота сервісу:

    5
  • :

    0
10
Object

Клієнт цілком задоволений компетентністю менеджера, оперативністю вирішення ним завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів, все досить зручно, просто, інтуїтивно зрозуміло (простий інтерфейс, наповненість сайту, внутрішня crm-система).

Олександр
Олександр
5
  • Компетентність:

    5
  • Оперативність:

    5
  • Робота сервісу:

    5
  • :

    0
10
Object

Клієнт цілком задоволений компетентністю менеджера, оперативністю вирішення ним завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів за простоту та зручність сервісу.

Тетяна
Тетяна
5
  • Компетентність:

    5
  • Оперативність:

    5
  • Робота сервісу:

    5
  • :

    0
10
Object

Клієнт цілком задоволений компетентністю менеджера, оперативністю вирішення ним завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів за оперативність та швидкість вирішення проблем.

Олена
Олена
4.6
  • Компетентність:

    5
  • Оперативність:

    4
  • Робота сервісу:

    5
  • :

    0
9
Object

Щодо компетентності менеджера та роботи сервісу найвищі бали, немає зауважень. Щодо оперативності вирішення завдань знижена оцінка через те, що в технічному плані реалізація завдань клієнта займає більше часу, ніж очікує клієнт, до оперативності власне менеджера зауважень немає. НПС 9 балів за сам сервіс, всі додаткові можливості та ідеї, які можуть бути реалізовані.

Ігор
Ігор
5
  • Компетентність:

    5
  • Оперативність:

    5
  • Робота сервісу:

    5
  • :

    0
9
Object

Клієнт цілком задоволений компетентністю менеджера, оперативністю вирішення ним завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 9 балів за можливість продзвону клієнтів та отримання об`єктивних даних, з якими не будеш сперечатися.

Ксенія
Ксенія
4.6
  • Компетентність:

    5
  • Оперативність:

    5
  • Робота сервісу:

    4
  • :

    0
10
Object

Щодо компетентності менеджера та оперативності вирішення ним завдань найвищі бали, клієнт цілком задоволений. Щодо роботи сервісу знижена оцінка через те, що інколи відгуки відображаються з затримкою. НПС 10 балів за комунікацію з менеджером та нескладний інтерфейс (просто, лаконічно і зрозуміло).

Revizion — первый независимый украинский сайт, который занимается оценкой качества сервиса. Это безусловно важно для компаний, которые продают товары и предоставляют услуги, так и для потребителей, которые данными услугами и товарами пользуются. Система собирает реальные отзывы, на основе которых, Вы сможете проанализировать и сделать Ваш сервис еще лучшим и повысить лояльность Ваших клиентов. При получении отрицательного отзыва Вы сразу будете уведомлены на e-mail с оценкой и контактными данными потребителя для более детального анализа ситуации и дальнейшего ее устранения.

Почему выбирают именно нас?
По официальной информации наличие отзывов увеличивает объем продаж до 20% общей прибыли, а конверсию до 15%. Уникальность системы Revizion заключается именно в том, что Вы получаете действительно настоящие отзывы и мнения от реальных клиентов. При появлении нового отзыва Вы сразу будете проинформированы по e-mail и сможете связаться с клиентом, который его оставил. Важную роль играет максимальная простота использования личным кабинетом, где Ваши менеджеры смогут обрабатывать отзывы и получать наглядную статистику для детального анализа Вашего сервиса. Сервис revizion.ua максимально адаптивный под мобильные устройства и гарантирует защищенность Ваших персональных данных.

Как работает система для интернет-магазинов?
Клиент делает заказ в интернет-магазине. После получения которого, наша система отправляет ему e-mail с просьбой оставить отзыв и оценить сервис. Когда отзыв будет оставлен, Вам сразу будет отправлен e-mail с ним и контактами потребителя. Итак, Вы сможете связаться с клиентом и оставить комментарий в личном кабинете. По Вашему желанию, Вы можете отблагодарить клиента за его оценку скидкой или другим подарком, который будет автоматически ему отправлено, после того, как он оставит отзыв.

Как возможно интегрировать наш сервис в ресторанном бизнесе?
Наша система генерирует QR-код, который Вы сможете разместить на любом рекламном носителе в Вашем заведении (плакат, тейбл-тенд, флаер, визитка и т.п.). Ваш гость может оставить отзыв просканировав QR-код или перейдя по короткой ссылке (reviz.me/yourname). За оставленный отзыв Вы сможете отблагодарить подарком для Вашего гостя. Наша система позволяет автоматически отправлять e-mail за каждую оставленную оценку. В личном кабинете Вы можете настроить отдельную благодарность как при отрицательном так и положительном отзыве.

Если нет собственного сайта?
Даже если Вы не имеете личного сайта, для Вас будет создана отдельная страница на нашем сервисе, где Ваши клиенты смогут прочитать отзывы.

Вы можете обратиться к нам по любым вопросам, а мы с радостью Вам поможем!