Revisior

04112, Київ, UNIT.City, вул. Дорогожицька, 3; корпус B9, офіс №15
Мар’яна
29.12.2022 15:20
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Компетентність менеджера, оперативність вирішення завдань та роботу сервісу оцінили на 5 балів. НПС 10, за оперативність, гнучкість, підхід до клієнтів.
0
31.12.2022 13:17
Дякуємо вам за теплі слова та плідну співпрацю! Нам важливо знати, що наші зусилля приносять користь. Завжди раді допомогти вам знову
Карина
29.12.2022 15:13
4.6
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
4
Компетентність менеджера та оперативність вирішення завдань оцінили на 5 балів. Роботу сервісу оцінили на 4 бала, тільки почали користуватися послугами, поки що важко оцінити. НПС 10, за простоту обслуговування сервісу та зручність. Все дуже легко, як для замовника, так і для клієнта. Також всі організаційні моменти - все дуже швидко. Подобається, що відгуки приходять в Telegram.
0
29.12.2022 12:00
Дякуємо, що не залишилися осторонь і поділилися своїм досвідом!
Катерина
29.12.2022 11:44
4.6
9
Компетентність:
5
Оперативність:
4
Робота сервісу:
5
Компетентність менеджера та роботу сервісу оцінили на 5 балів, все подобається. Оперативність вирішення завдань - оцінка 4 бала, інколи турбує своєчасність, не відразу можна дізнатися відповідь стосовно вирішення якогось питання. НПС 9, подобається сам сервіс, дуже зручний портал, на якому можна бачити відгуки і звітність.
0
29.12.2022 12:00
Ваші слова – це цінний внесок у наш розвиток. Дякуємо, що знайшли час поділитися своїми враженнями!
Олексій
29.12.2022 11:35
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Компетентність менеджера, оперативність вирішення завдань та роботу сервісу оцінили на 5 балів. НПС 10, за клієнтський досвід, який отримують клієнти, коли залишають відгуки.
0
31.12.2022 13:31
Дякуємо вам за теплі слова та плідну співпрацю! Нам важливо знати, що наші зусилля приносять користь. Завжди раді допомогти вам знову
Анна
29.12.2022 11:30
5
9
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Компетентність менеджера, оперативність вирішення завдань та роботу сервісу оцінили на 5 балів. НПС 9, зручність сервісу, швидкість в зворотньому зв`язку.
0
31.12.2022 13:18
Дякуємо вам за теплі слова та плідну співпрацю! Нам важливо знати, що наші зусилля приносять користь. Завжди раді допомогти вам знову
Юлія
27.12.2022 14:05
4.6
9
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
4
Компетентність менеджера та оперативність вирішення завдань оцінили на 5 балів. Роботу сервісу оцінили на 4 бала, в процесі роботи були певні моменти, які не могли вирішити зі сторони компанії, клієнт вирішувала їх зі своєї сторони. НПС 9, достатньо зручний інтерфейс, в якому є показники і відгуки, менеджер завжди на зв`язку, оперативно вирішує питання. Все лаконічно, швидко, не заплутано.
0
27.12.2022 12:00
Ваш відгук для нас дуже цінний! Ми завжди прагнемо до найкращого сервісу, і нам щиро шкода, що ми не виправдали ваших очікувань. Дякуємо, що знайшли час написати про свій досвід – ми обов’язково врахуємо всі зауваження та зробимо висновки.
Василь
27.12.2022 11:14
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
По всім критеріям найвищий бал: клієнт задоволений компетентністю менеджера та швидкістю вирішення ним завдань, а також роботою нашого сервісу. НПС 10 балів, готовий рекомендувати за зручність.
0
31.12.2022 13:36
Дякуємо вам за теплі слова та плідну співпрацю! Нам важливо знати, що наші зусилля приносять користь. Завжди раді допомогти вам знову
Діана
27.12.2022 11:00
4
8
Компетентність:
3
Оперативність:
4
Робота сервісу:
5
Компетентність менеджера оцінили на 3 бала, система відгуків з минулого року змінилась, але клієнта про це не попередили. Якщо раніше було достатньо тільки номера телефону для того, щоб інші отримували відгуки, зараз потрібна і пошта, а дуже важко зібрати всі поштові адреси, які потрібно. Клієнт бажає поспілкуватися з менеджером з цього приводу, чи можна лишити тільки на номерах телефонів. Оперативність менеджера - оцінка 4 бала, в цілому важко оцінити, раніше клієнт безпосередньо сама вела, а зараз через помічника, але завжди реагують. Роботу сервісу оцінили на 5 балів, це швидко, зручно, гарно. НПС 8, хвилює тільки це зауваження, найбільш гостро стоїть це питання.
0
27.12.2022 12:00
Дякуємо за ваш відгук! Нам завжди важливо знати, що можна покращити, тому ми цінуємо навіть критичні коментарі. Ми ретельно проаналізуємо ваші зауваження та зробимо все можливе, щоб виправити недоліки.
Денис
27.12.2022 10:41
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Компетентність менеджера, оперативність вирішення завдань та роботу сервісу оцінили на 5 балів. НПС 10, за оперативність, також завжди можна побачити по об`єкту відгук і реакцію керуючої на місці.
0
31.12.2022 12:58
Дякуємо вам за теплі слова та плідну співпрацю! Нам важливо знати, що наші зусилля приносять користь. Завжди раді допомогти вам знову
Наталія
27.12.2022 10:23
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Компетентність менеджера, оперативність вирішення завдань та роботу сервісу оцінили на 5 балів, всі побажання вирішують в робочому порядку, менеджер задовільняє всі забаганки, дуже вдячні і задоволені співпрацею. НПС 10.
0
31.12.2022 13:24
Дякуємо вам за теплі слова та плідну співпрацю! Нам важливо знати, що наші зусилля приносять користь. Завжди раді допомогти вам знову

Revisior — це B2B SaaS-платформа, яка автоматизує збір зворотного зв`язку та аналіз клієнтського досвіду. Використовуючи штучний інтелект та аналіз даних, Revisior допомагає компаніям вдосконалювати обслуговування клієнтів, утримувати їхню лояльність та збільшувати прибуток.

Сервіс збирає відгуки клієнтів з усіх каналів комунікації в одному місці. Система також дозволяє проводити опитування клієнтів і співробітників через різні точки контакту (QR, SMS, email, кол-центр тощо). Завдяки SLA та інструментам автоматизації, Revisior обробляє відгуки та вирішує скарги протягом 24 годин, до того, як вони стануть публічними. Використовуючи детальну аналітику, сегментацію та семантичний аналіз, бізнеси отримують рекомендації для покращення якості свого сервісу.

Це допомагає бізнесам:
1) оптимізувати маркетинговий бюджет більш ніж на 20%.
2) повернути втрачених клієнтів більше 30%.
3) збільшити LTV за рахунок утримання клієнтів.
Формуємо позитивну репутацію брендів, завдяки поліпшенню якості сервісу.

Revisior довіряють свій сервіс сотні брендів, серед яких: MEEST, BAT, Укрзалізниця, New Balance, Pandora, Nova Post, Varus, Fozzy group та багато інших.

За 3 роки зібрали більше 15М відгуків та допомогли вирішити >4М скарг протягом 30 хвилин!

Місія Revisior — підвищувати якість сервісу, допомагаючи бізнесам чути своїх клієнтів, а клієнтам — бути почутими.

Revisior — це ваш надійний партнер у створенні сервісу!


service@revisior.com


+38 (098) 775-70-70
+38 (099) 775-70-70
+38 (073) 775-70-70