Revisior

04112, Київ, UNIT.City, вул. Дорогожицька, 3; корпус B9, офіс №15
Марина
27.12.2022 10:17
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Компетентність менеджера, оперативність вирішення завдань та роботу сервісу оцінили на 5 балів, все чудово. НПС 10.
0
31.12.2022 13:18
Дякуємо вам за теплі слова та плідну співпрацю! Нам важливо знати, що наші зусилля приносять користь. Завжди раді допомогти вам знову
Станіслав
26.12.2022 18:04
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
По всім критеріям найвищий бал: клієнт задоволений компетентністю менеджера та швидкістю вирішення ним завдань, а також роботою нашого сервісу. НПС 10 балів, буде рекомендувати.
0
31.12.2022 13:34
Дякуємо вам за теплі слова та плідну співпрацю! Нам важливо знати, що наші зусилля приносять користь. Завжди раді допомогти вам знову
Даниил
26.12.2022 15:54
4.3
5
Компетентність:
5
Оперативність:
4
Робота сервісу:
4
Клієнт залишився задоволений компетентністю менеджера, за оперативність вирішення завдань та роботу сервісу оцінка знижена без коментаря. НПС 5 балів.
0
16.12.2022 12:00
Дякуємо за ваш відгук!
Олена
26.12.2022 15:46
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
По всім критеріям найвищий бал: клієнт задоволений компетентністю менеджера та швидкістю вирішення ним завдань, а також роботою нашого сервісу. НПС 10 балів.
0
31.12.2022 13:20
Дякуємо вам за теплі слова та плідну співпрацю! Нам важливо знати, що наші зусилля приносять користь. Завжди раді допомогти вам знову
Оксана
26.12.2022 15:27
5
8
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
По всім критеріям найвищий бал: клієнт задоволений компетентністю менеджера та швидкістю вирішення ним завдань, а також роботою нашого сервісу. НПС 8 балів, зауважень немає.
0
31.12.2022 13:03
Дякуємо вам за теплі слова та плідну співпрацю! Нам важливо знати, що наші зусилля приносять користь. Завжди раді допомогти вам знову
Наталія
26.12.2022 15:14
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Компетентність менеджера, оперативність вирішення завдань та роботу сервісу оцінили на 5 балів. НПС 10, планують розширяти роботу Revizion на інші підрозділи.
0
31.12.2022 13:20
Дякуємо вам за теплі слова та плідну співпрацю! Нам важливо знати, що наші зусилля приносять користь. Завжди раді допомогти вам знову
Каріна
26.12.2022 14:30
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
По всім критеріям найвищий бал: клієнт задоволений компетентністю менеджера та швидкістю вирішення ним завдань, а також роботою нашого сервісу. НПС 10 балів, порекомендує.
0
31.12.2022 13:17
Дякуємо вам за теплі слова та плідну співпрацю! Нам важливо знати, що наші зусилля приносять користь. Завжди раді допомогти вам знову
Валентина
26.12.2022 14:25
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
По всім критеріям найвищий бал: клієнт задоволений компетентністю менеджера та швидкістю вирішення ним завдань, а також роботою нашого сервісу. НПС 10 балів, завжди рекомендує.
0
31.12.2022 13:18
Дякуємо вам за теплі слова та плідну співпрацю! Нам важливо знати, що наші зусилля приносять користь. Завжди раді допомогти вам знову
Світлана
26.12.2022 14:00
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Компетентність менеджера, оперативність вирішення завдань та роботу сервісу оцінили на 5 балів, дуже комфортно працювати, велика подяка. НПС 10.
0
31.12.2022 13:02
Дякуємо вам за теплі слова та плідну співпрацю! Нам важливо знати, що наші зусилля приносять користь. Завжди раді допомогти вам знову
Ольга
26.12.2022 13:53
5
9
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Компетентність менеджера, оперативність вирішення завдань та роботу сервісу оцінили на 5 балів. Максимально швидко, немає жодних питань, цілком задоволена співпрацею з менеджером, немає проблем ні з бухгалтерією, ні з технічною стороною додатку. НПС 9.
0
31.12.2022 13:22
Дякуємо вам за теплі слова та плідну співпрацю! Нам важливо знати, що наші зусилля приносять користь. Завжди раді допомогти вам знову

Revisior — це B2B SaaS-платформа, яка автоматизує збір зворотного зв`язку та аналіз клієнтського досвіду. Використовуючи штучний інтелект та аналіз даних, Revisior допомагає компаніям вдосконалювати обслуговування клієнтів, утримувати їхню лояльність та збільшувати прибуток.

Сервіс збирає відгуки клієнтів з усіх каналів комунікації в одному місці. Система також дозволяє проводити опитування клієнтів і співробітників через різні точки контакту (QR, SMS, email, кол-центр тощо). Завдяки SLA та інструментам автоматизації, Revisior обробляє відгуки та вирішує скарги протягом 24 годин, до того, як вони стануть публічними. Використовуючи детальну аналітику, сегментацію та семантичний аналіз, бізнеси отримують рекомендації для покращення якості свого сервісу.

Це допомагає бізнесам:
1) оптимізувати маркетинговий бюджет більш ніж на 20%.
2) повернути втрачених клієнтів більше 30%.
3) збільшити LTV за рахунок утримання клієнтів.
Формуємо позитивну репутацію брендів, завдяки поліпшенню якості сервісу.

Revisior довіряють свій сервіс сотні брендів, серед яких: MEEST, BAT, Укрзалізниця, New Balance, Pandora, Nova Post, Varus, Fozzy group та багато інших.

За 3 роки зібрали більше 15М відгуків та допомогли вирішити >4М скарг протягом 30 хвилин!

Місія Revisior — підвищувати якість сервісу, допомагаючи бізнесам чути своїх клієнтів, а клієнтам — бути почутими.

Revisior — це ваш надійний партнер у створенні сервісу!


service@revisior.com


+38 (098) 775-70-70
+38 (099) 775-70-70
+38 (073) 775-70-70