Revisior

04112, Київ, UNIT.City, вул. Дорогожицька, 3; корпус B9, офіс №15
Олександра
26.12.2022 13:43
4.6
10
Компетентність:
5
Оперативність:
4
Робота сервісу:
5
Компетентність менеджера та роботу сервісу оцінили на 5 балів. Оперативність вирішення завдань оцінили на 4 бала. НПС 10.
0
26.12.2022 12:00
Щиро дякуємо за вашу відкритість! Ми прагнемо бути кращими, і саме такі відгуки допомагають нам вдосконалюватися.
Олександр
26.12.2022 13:36
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Компетентність менеджера, оперативність вирішення завдань та роботу сервісу оцінили на 5 балів. НПС 10.
0
31.12.2022 13:36
Дякуємо вам за теплі слова та плідну співпрацю! Нам важливо знати, що наші зусилля приносять користь. Завжди раді допомогти вам знову
Тетяна
26.12.2022 13:28
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Компетентність менеджера, оперативність вирішення завдань та роботу сервісу оцінили на 5 балів. НПС 10.
0
31.12.2022 13:39
Дякуємо вам за теплі слова та плідну співпрацю! Нам важливо знати, що наші зусилля приносять користь. Завжди раді допомогти вам знову
Олена
26.12.2022 13:25
5
8
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Компетентність менеджера, оперативність вирішення завдань та роботу сервісу оцінили на 5 балів. Є побажання, коли в формі клієнти залишають відгук, потрібно перейти на іншу сторінку, щоб залишити особисті дані. Хотілося б зробити так, щоб ці дані можна було залишити не переходячи на іншу сторінку, тому що це забирає час. Але пояснили, що форма тільки така і поки що це організувати неможливо. НПС 8.
0
31.12.2022 13:28
Дякуємо вам за теплі слова та плідну співпрацю! Нам важливо знати, що наші зусилля приносять користь. Завжди раді допомогти вам знову
Андрій
26.12.2022 13:16
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Компетентність менеджера, оперативність вирішення завдань та роботу сервісу оцінили на 5 балів. НПС 10.
0
31.12.2022 13:08
Дякуємо вам за теплі слова та плідну співпрацю! Нам важливо знати, що наші зусилля приносять користь. Завжди раді допомогти вам знову
Олександр
26.12.2022 13:12
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Компетентність менеджера, оперативність вирішення завдань та роботу сервісу оцінили на 5 балів. НПС 10.
0
31.12.2022 13:24
Дякуємо вам за теплі слова та плідну співпрацю! Нам важливо знати, що наші зусилля приносять користь. Завжди раді допомогти вам знову
Світлана
26.12.2022 13:00
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Компетентність менеджера, оперативність вирішення завдань та роботу сервісу оцінили на 5 балів. НПС 10.
0
31.12.2022 13:12
Дякуємо вам за теплі слова та плідну співпрацю! Нам важливо знати, що наші зусилля приносять користь. Завжди раді допомогти вам знову
Олена
26.12.2022 12:50
4.6
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
4
Компетентність менеджера та оперативність вирішення завдань - оцінка 5 балів. Роботу сервісу оцінили на 4 бала, є побажання, в сервісі "залишити відгук" обов`язкових полей може бути тільки 2. Хотілося б розширити, щоб було більше. НПС 10.
0
16.12.2022 12:00
Ми цінуємо вашу щирість! Дякуємо за відгук – це допомагає нам вдосконалюватися.
Екатерина
16.08.2021 16:33
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Менеджер хорошо справляется со всеми заданиями, компетентна, замечаний по её работе не возникало. Нравится сотрудничать с компанией Revizion.
0
17.08.2021 13:03
Щиро дякуємо за ваш позитивний відгук! Нам дуже приємно, що ви задоволені співпрацею. Ваша підтримка та довіра надихають нас ставати ще кращими.
Олексій
16.08.2021 16:19
5
8
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Компетентний менеджер, влаштовує швидкість вирішення завдань. Хороший сервіс, зауважень немає. Клієнт хотів би, щоб статистика в особистому кабінеті була більш детальна (статистика по всім областям окремо і тд). Сервіс буде корисний Міністерству аграрної політики (контакти Клієнт надати не може).
0
17.08.2021 13:16
Щиро дякуємо за ваш позитивний відгук! Нам дуже приємно, що ви задоволені співпрацею. Ваша підтримка та довіра надихають нас ставати ще кращими.

Revisior — це B2B SaaS-платформа, яка автоматизує збір зворотного зв`язку та аналіз клієнтського досвіду. Використовуючи штучний інтелект та аналіз даних, Revisior допомагає компаніям вдосконалювати обслуговування клієнтів, утримувати їхню лояльність та збільшувати прибуток.

Сервіс збирає відгуки клієнтів з усіх каналів комунікації в одному місці. Система також дозволяє проводити опитування клієнтів і співробітників через різні точки контакту (QR, SMS, email, кол-центр тощо). Завдяки SLA та інструментам автоматизації, Revisior обробляє відгуки та вирішує скарги протягом 24 годин, до того, як вони стануть публічними. Використовуючи детальну аналітику, сегментацію та семантичний аналіз, бізнеси отримують рекомендації для покращення якості свого сервісу.

Це допомагає бізнесам:
1) оптимізувати маркетинговий бюджет більш ніж на 20%.
2) повернути втрачених клієнтів більше 30%.
3) збільшити LTV за рахунок утримання клієнтів.
Формуємо позитивну репутацію брендів, завдяки поліпшенню якості сервісу.

Revisior довіряють свій сервіс сотні брендів, серед яких: MEEST, BAT, Укрзалізниця, New Balance, Pandora, Nova Post, Varus, Fozzy group та багато інших.

За 3 роки зібрали більше 15М відгуків та допомогли вирішити >4М скарг протягом 30 хвилин!

Місія Revisior — підвищувати якість сервісу, допомагаючи бізнесам чути своїх клієнтів, а клієнтам — бути почутими.

Revisior — це ваш надійний партнер у створенні сервісу!


service@revisior.com


+38 (098) 775-70-70
+38 (099) 775-70-70
+38 (073) 775-70-70