5

10
Клієнт цілком задоволений компетентністю менеджера, оперативністю вирішення ним завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів за Зручність, простоту сервісу та за власне зворотній зв`язок від клієнта.
10.02.2024 13:39
Ми цінуємо кожного клієнта, і ваша довіра для нас – безцінна. Дякуємо за відгук і за можливість працювати з вами.
Катерина
08.02.2024 16:05
4.6

9
Клієнт цілком задоволений компетентністю менеджера, оперативністю вирішення ним завдань. Щодо роботи сервісу знижена оцінка - варто додати повідомлення анонімних користувачів в телеграм-чат для можливості швидкого реагування на них (наразі клієнт має постійно перевіряти персональний кабінет). НПС 9 балів, компанія надає широкий спектр послуг (різні варіанти впровадження QR-кодів та отримання зворотнього зв`язку, є можливість проводити дослідження).
08.02.2024 12:00
Ми вдячні за ваш відгук і за можливість стати кращими! Нам прикро, що ваш досвід не був ідеальним, і ми обов`язково це виправимо.
5

10
Клієнт цілком задоволений компетентністю менеджера, оперативністю вирішення ним завдань та роботою сервісу в цілому. Також зазначила, що є бажання підключити експорт відгуків на сторінку гугл. НПС 10 балів, клієнт отримує відгуки саме від своїх клієнтів; розсилка йде всім, негатив неможливо пропустити; велика кількість позитивних відгуків, які раніше клієнти лінувались писати, гарно мотивують персонал; є контактна інформація саме тієї людини, яка залишила відгук, її можна ідентифікувати і з якою можна одразу зв`язатися в разі потреби; по реальним відгукам клієнт розуміє, що компанія іде в правильному напрямку.
10.02.2024 13:34
Ми цінуємо кожного клієнта, і ваша довіра для нас – безцінна. Дякуємо за відгук і за можливість працювати з вами.
5

10
Клієнт цілком задоволений компетентністю менеджера, оперативністю вирішення ним завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів за індивідуальний підхід та якість.
10.02.2024 13:36
Ми цінуємо кожного клієнта, і ваша довіра для нас – безцінна. Дякуємо за відгук і за можливість працювати з вами.
5

10
Клієнт цілком задоволений компетентністю менеджера, оперативністю вирішення ним завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів, порекомендує за доступність в плані ціни.
10.02.2024 13:00
Ми цінуємо кожного клієнта, і ваша довіра для нас – безцінна. Дякуємо за відгук і за можливість працювати з вами.
5

10
Клієнт цілком задоволений компетентністю менеджера, оперативністю вирішення ним завдань та роботою сервісу в цілому. Однак клієнт зазначила, що вони комплексно переходять на інший сервіс, тому довелося припинити співпрацю. НПС 10 балів за простий, зручний та зрозумілий сервіс, який відповідає очікуванням.
10.02.2024 13:12
Ми цінуємо кожного клієнта, і ваша довіра для нас – безцінна. Дякуємо за відгук і за можливість працювати з вами.
5

9
Клієнт цілком задоволений компетентністю менеджера, оперативністю вирішення ним завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 9 балів за персональний підхід.
10.02.2024 13:13
Ми цінуємо кожного клієнта, і ваша довіра для нас – безцінна. Дякуємо за відгук і за можливість працювати з вами.
5

10
Клієнт цілком задоволений компетентністю менеджера, оперативністю вирішення ним завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів за оперативність, зручність сервісу, закриття всіх поставлених завдань.
10.02.2024 13:20
Ми цінуємо кожного клієнта, і ваша довіра для нас – безцінна. Дякуємо за відгук і за можливість працювати з вами.
4.3

8
Щодо компетентності менеджера знижена оцінка через брак залученості та обізнаності в деяких процесах, адже саме на це клієнт попередньо розраховувала. До оперативності вирішення завдань менеджером зауважень не було. Щодо роботи сервісу - система дуже повільно реагує через велику кількість відгуків, не дивлячись на оптимізацію. Також клієнт виділила роботу Дениса з техпідтримки (оперативно реагує, подобається працювати) та Сергія. НПС 8 балів, варто пришвидшити роботу системи, не вистачає гнучкості (додати фільтри та налаштування по клієнтам; додати сервіс розсилки, щоб все було сконцентровано в одному місці і весь процес проходив саме через платформу Ревізіона, а не з залученням сторонніх сервісів).
08.02.2024 12:00
Ваша думка для нас дуже важлива! Дякуємо, що поділилися своїми враженнями. Дякуємо, що знайшли час написати про свій досвід – ми обов’язково врахуємо всі зауваження та зробимо висновки.
4.6

10
За словами клієнта, менеджер Ірина виконує 15% від роботи, все інше - менеджер Денис. Компетентністю та оперативністю вирішення питань менеджера Дениса клієнт цілком задоволений, роботу Ірини клієнт оцінити не може. Щодо роботи сервісу в цілому - клієнт має бажання додати функції і інакше формувати звіти. НПС 10 балів за зручність сервісу, прийнятну ціну, зрозумілість ціноутворення, швидку та просту інтеграцію.
08.02.2024 12:00
Нам завжди важливо знати, що можна покращити, тому ми цінуємо навіть критичні коментарі. З менеджером Іриною була проведена бесіда. Дякуємо за ваш відгук!