Revisior

04112, Київ, UNIT.City, вул. Дорогожицька, 3; корпус B9, офіс №15
Богдан
08.02.2024 17:01
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Клієнт цілком задоволений компетентністю менеджера, оперативністю вирішення ним завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів за Зручність, простоту сервісу та за власне зворотній зв`язок від клієнта.
0
10.02.2024 13:39
Ми цінуємо кожного клієнта, і ваша довіра для нас – безцінна. Дякуємо за відгук і за можливість працювати з вами.
Катерина
08.02.2024 16:05
4.6
9
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
4
Клієнт цілком задоволений компетентністю менеджера, оперативністю вирішення ним завдань. Щодо роботи сервісу знижена оцінка - варто додати повідомлення анонімних користувачів в телеграм-чат для можливості швидкого реагування на них (наразі клієнт має постійно перевіряти персональний кабінет). НПС 9 балів, компанія надає широкий спектр послуг (різні варіанти впровадження QR-кодів та отримання зворотнього зв`язку, є можливість проводити дослідження).
0
08.02.2024 12:00
Ми вдячні за ваш відгук і за можливість стати кращими! Нам прикро, що ваш досвід не був ідеальним, і ми обов`язково це виправимо.
Наталія
08.02.2024 15:51
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Клієнт цілком задоволений компетентністю менеджера, оперативністю вирішення ним завдань та роботою сервісу в цілому. Також зазначила, що є бажання підключити експорт відгуків на сторінку гугл. НПС 10 балів, клієнт отримує відгуки саме від своїх клієнтів; розсилка йде всім, негатив неможливо пропустити; велика кількість позитивних відгуків, які раніше клієнти лінувались писати, гарно мотивують персонал; є контактна інформація саме тієї людини, яка залишила відгук, її можна ідентифікувати і з якою можна одразу зв`язатися в разі потреби; по реальним відгукам клієнт розуміє, що компанія іде в правильному напрямку.
0
10.02.2024 13:34
Ми цінуємо кожного клієнта, і ваша довіра для нас – безцінна. Дякуємо за відгук і за можливість працювати з вами.
Денис
08.02.2024 15:22
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Клієнт цілком задоволений компетентністю менеджера, оперативністю вирішення ним завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів за індивідуальний підхід та якість.
0
10.02.2024 13:36
Ми цінуємо кожного клієнта, і ваша довіра для нас – безцінна. Дякуємо за відгук і за можливість працювати з вами.
Олег
08.02.2024 15:04
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Клієнт цілком задоволений компетентністю менеджера, оперативністю вирішення ним завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів, порекомендує за доступність в плані ціни.
0
10.02.2024 13:00
Ми цінуємо кожного клієнта, і ваша довіра для нас – безцінна. Дякуємо за відгук і за можливість працювати з вами.
Анна
08.02.2024 14:48
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Клієнт цілком задоволений компетентністю менеджера, оперативністю вирішення ним завдань та роботою сервісу в цілому. Однак клієнт зазначила, що вони комплексно переходять на інший сервіс, тому довелося припинити співпрацю. НПС 10 балів за простий, зручний та зрозумілий сервіс, який відповідає очікуванням.
0
10.02.2024 13:12
Ми цінуємо кожного клієнта, і ваша довіра для нас – безцінна. Дякуємо за відгук і за можливість працювати з вами.
Олексій
08.02.2024 14:42
5
9
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Клієнт цілком задоволений компетентністю менеджера, оперативністю вирішення ним завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 9 балів за персональний підхід.
0
10.02.2024 13:13
Ми цінуємо кожного клієнта, і ваша довіра для нас – безцінна. Дякуємо за відгук і за можливість працювати з вами.
Анна
08.02.2024 14:38
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Клієнт цілком задоволений компетентністю менеджера, оперативністю вирішення ним завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів за оперативність, зручність сервісу, закриття всіх поставлених завдань.
0
10.02.2024 13:20
Ми цінуємо кожного клієнта, і ваша довіра для нас – безцінна. Дякуємо за відгук і за можливість працювати з вами.
Віта
08.02.2024 14:18
4.3
8
Компетентність:
4
Оперативність:
5
Робота сервісу:
4
Щодо компетентності менеджера знижена оцінка через брак залученості та обізнаності в деяких процесах, адже саме на це клієнт попередньо розраховувала. До оперативності вирішення завдань менеджером зауважень не було. Щодо роботи сервісу - система дуже повільно реагує через велику кількість відгуків, не дивлячись на оптимізацію. Також клієнт виділила роботу Дениса з техпідтримки (оперативно реагує, подобається працювати) та Сергія. НПС 8 балів, варто пришвидшити роботу системи, не вистачає гнучкості (додати фільтри та налаштування по клієнтам; додати сервіс розсилки, щоб все було сконцентровано в одному місці і весь процес проходив саме через платформу Ревізіона, а не з залученням сторонніх сервісів).
0
08.02.2024 12:00
Ваша думка для нас дуже важлива! Дякуємо, що поділилися своїми враженнями. Дякуємо, що знайшли час написати про свій досвід – ми обов’язково врахуємо всі зауваження та зробимо висновки.
Анна
08.02.2024 13:46
4.6
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
4
За словами клієнта, менеджер Ірина виконує 15% від роботи, все інше - менеджер Денис. Компетентністю та оперативністю вирішення питань менеджера Дениса клієнт цілком задоволений, роботу Ірини клієнт оцінити не може. Щодо роботи сервісу в цілому - клієнт має бажання додати функції і інакше формувати звіти. НПС 10 балів за зручність сервісу, прийнятну ціну, зрозумілість ціноутворення, швидку та просту інтеграцію.
0
08.02.2024 12:00
Нам завжди важливо знати, що можна покращити, тому ми цінуємо навіть критичні коментарі. З менеджером Іриною була проведена бесіда. Дякуємо за ваш відгук!

Revisior — це B2B SaaS-платформа, яка автоматизує збір зворотного зв`язку та аналіз клієнтського досвіду. Використовуючи штучний інтелект та аналіз даних, Revisior допомагає компаніям вдосконалювати обслуговування клієнтів, утримувати їхню лояльність та збільшувати прибуток.

Сервіс збирає відгуки клієнтів з усіх каналів комунікації в одному місці. Система також дозволяє проводити опитування клієнтів і співробітників через різні точки контакту (QR, SMS, email, кол-центр тощо). Завдяки SLA та інструментам автоматизації, Revisior обробляє відгуки та вирішує скарги протягом 24 годин, до того, як вони стануть публічними. Використовуючи детальну аналітику, сегментацію та семантичний аналіз, бізнеси отримують рекомендації для покращення якості свого сервісу.

Це допомагає бізнесам:
1) оптимізувати маркетинговий бюджет більш ніж на 20%.
2) повернути втрачених клієнтів більше 30%.
3) збільшити LTV за рахунок утримання клієнтів.
Формуємо позитивну репутацію брендів, завдяки поліпшенню якості сервісу.

Revisior довіряють свій сервіс сотні брендів, серед яких: MEEST, BAT, Укрзалізниця, New Balance, Pandora, Nova Post, Varus, Fozzy group та багато інших.

За 3 роки зібрали більше 15М відгуків та допомогли вирішити >4М скарг протягом 30 хвилин!

Місія Revisior — підвищувати якість сервісу, допомагаючи бізнесам чути своїх клієнтів, а клієнтам — бути почутими.

Revisior — це ваш надійний партнер у створенні сервісу!


service@revisior.com


+38 (098) 775-70-70
+38 (099) 775-70-70
+38 (073) 775-70-70