ВИЯВЛЯЙТЕ. ПОКРАЩУЙТЕ. ЗАРОБЛЯЙТЕ.

За допомогою системи зворотного зв`язку і NPS Revizion
+ 22 %

до повторних замовлень

+ 20 %

до загального обороту

 - 30%

менше витрат на рекламу

*на основі статистики партнерів, які вже користуються сервісом

Revizion - це більше, ніж просто QR

Про сервіс

Revizion — перший незалежний український сайт, який займається оцінкою якості сервісу. Це безумовно важливо для компаній, що продають товари та надають послуги, так і для споживачів, які даними послугами та товарами користуються. Система збирає реальні відгуки, на основі яких, Ви зможете проаналізувати і зробити Ваш сервіс ще кращим та підвищити лояльність Ваших клієнтів. При отриманні негативного відгуку Ви відразу будете проінформовані на e-mail з оцінкою та контактними даними споживача для більш детального аналізу ситуації та подальшого її усунення.

 

Джерела відгуків:

Відгуки компаній отримуємо через інструменти зворотного зв`язку сервісу Revizion: QR-коди, колцентр, email/SMS/Viber розсилки, форми зворотньго зв`язку для сайтів.

 

  JGordienko

Відгуки про блогерів отримуємо від перевірених джерел партнерів::

© Група колаборації блогерів і рекламодавців Top Bloggers UA.

© Агентство influence-маркетингу "JGordienko agency".

 

Чому обирають саме нас?

За офіційною інформацією наявність відгуків збільшує обсяг продажів до 20% загального прибутку, а конверсію до 15%. Унікальність системи Revizion полягає саме в тому, що Ви отримуєте дійсно справжні відгуки та думки від реальних клієнтів. При появі нового відгуку Ви відразу будете проінформовані по e-mail і зможете зв`язатися з клієнтом, який його залишив. Важливу роль відіграє максимальна простота користуванням особистим кабінетом, де Ваші менеджери зможуть обробляти відгуки та отримувати наглядну статистику для детального аналізу Вашого сервісу. Сервіс revizion.ua максимально адаптивний під мобільні пристрої та гарантує захищеність Ваших персональних данних.  

 

Як працює система для інтернет-магазинів?

Клієнт робить замовлення в інтернет-магазині. Після отримання якого, наша система відправляє йому e-mail з проханням залишити відгук та оцінити сервіс. Коли відгук буде залишено, Вам одразу буде надіслан e-mail з ним та контактами споживача. Отже, Ви зможете зв`язатися з клієнтом та залишити коментар на відгук в особистому кабінеті. За Вашим бажанням, Ви можете віддячити клієнта за його оцінку знижкою або іншим подарунком, який буде автоматично йому надіслано, після того, як він залишить відгук. 

 

Як можливо інтегрувати наш сервіс в ресторанному бізнесі?

Наша система генерує QR-код, який Ви зможете розмістити на будь-якому рекламному носії у Вашому закладі (плакат, тейбл-тенд, флаєр, візитівка тощо). Ваш гість може залишити відгук просканувавши QR-код або перейшовши по короткому посиланню (reviz.me/yourname). За залишений відгук Ви можете віддячити подарунком для Вашого гостя. Наша система дозволяє автоматично відправляти e-mail за кожну залишену оцінку. В особистому кабінеті Ви можете налаштувати окрему подяку як при негативному так і позитивному відгуці.  

 

Якщо не має власного сайту? 

Навіть, якщо Ви не маєте особистого сайту, для Вас буде створена окрема сторінка на нашому сервісі, де Ваші клієнти зможуть прочитати відгуки. 

 

Ви можете звернутись до нас з будь-якими запитаннями, а ми з радістю Вам допоможемо!

 

 

image

Підключіть свій бізнес до Revizion за 24 години

Залиште заявку, наш фахівець зв`яжеться з вами протягом декількох хвилин і розповість про всі можливості Revizion для вашого бізнесу.

Цей веб-сайт використовує файли cookie. Файли cookie потрібні для коректної роботи сайту. Якщо ви хочете дізнатись більше натисніть тут.

Натиснувши на кнопку "Згоден", Ви даєте згоду на використання файлів cookie.

Згоден