Позитивні
83.51%
Нейтральні
5.87%
Негативні
10.62%
NPS: 73
Тютєрєва Ганна Сергіївна
24.10.2019 16:15
Компетентність персоналу:
5
Обслуговування:
3
Ввічливість:
4
Загальне враження:
3
Ресепшен-лицо. Нужно учиться дарить радость посетителям.
Чтобы после каких - либо процедур, не всегда самых приятных, хотя бы капля оставалась хорошего настроения.
Чтобы после каких - либо процедур, не всегда самых приятных, хотя бы капля оставалась хорошего настроения.
0
0
25.10.2019 11:50
Шановна Ганно Сергіївно, для покращення обслуговування нашої лабораторії ми враховуємо всі зауваження наших пацієнтів, тому дякуємо, що знайшли час залишити відгук.
З персоналом на ресепшен буде проведена бесіда, щоб надалі були більш привітними до наших відвідувачів.
Ваша лабораторія INVIVO.
Олена
23.10.2019 16:39
Компетентність персоналу:
5
Обслуговування:
5
Ввічливість:
5
Загальне враження:
5
Гарного здоров`я всім працівникам invivo.
0
0
23.10.2019 16:44
Шановна Олено, щиро вдячні за високу оцінку нашої праці. Завжди працюємо для Вас.
Ваша лабораторія ІНВІВО
Unknown
23.10.2019 07:39
Компетентність персоналу:
4
Обслуговування:
4
Ввічливість:
4
Загальне враження:
4
Скидки
0
0
Людмила
18.10.2019 14:19
Компетентність персоналу:
1
Обслуговування:
1
Ввічливість:
1
Загальне враження:
1
Зверніть увагу на ваших працівників з м. Рівне
0
0
21.10.2019 15:39
Шановна Людмило, дякуємо, що проінформували нас про цей випадок. Просимо вибачення за непорозуміння при оформлені Вашого замовлення. Щоб поліпшити рівень обслуговування наших відвідувачів для нас важливі всі відгуки.
Враховуючи Ваші зауваження, з персоналом буде проведена бесіда з приводу того, як роз’яснювати пацієнтам вартість досліджень ,та за які послуги сплачується додатково.
Ваша лабораторія INVIVO.
Люлмила
17.10.2019 12:12
Компетентність персоналу:
5
Обслуговування:
5
Ввічливість:
5
Загальне враження:
5
Приятного дня и процветания, хороших клиентов.
0
0
17.10.2019 12:36
Шановна Людмило, дякуємо за гарну оцінку нашої праці. Завжди стараємось для Вас.
Ваша лабораторія ІНВІВО
Нитшаева Лиля
16.10.2019 10:23
Компетентність персоналу:
1
Обслуговування:
1
Ввічливість:
3
Загальне враження:
3
Желаю тщательнее подбирать информаторов на ресепшен.
0
0
16.10.2019 11:42
Шановна Лілія, для покращення обслуговування пацієнтів нам важливі всі відгуки, тому дякуємо за ваше звернення. З персоналом буде проведена відповідна робота, щоб надалі уникати подібних випадків.
Завжди ваша лабораторія INVIVO.
ОЛЕНА
15.10.2019 08:32
Компетентність персоналу:
5
Обслуговування:
5
Ввічливість:
5
Загальне враження:
4
можливість попереднього запису на здачу аналізів крові, щоб не стояти в черзі.дякую
1
0
15.10.2019 12:40
Олена, щиро вдячні за гарний відгук . На жаль зараз немає попереднього запису, але побажання наших пацієнтів ми завжди враховуємо, тому по можливості надалі буде введений запис на здачу аналізів.
Ваша лабораторія ІНВІВО
Кучер Сергій Миколайович
12.10.2019 19:56
Компетентність персоналу:
5
Обслуговування:
5
Ввічливість:
5
Загальне враження:
5
Дякую всьому персоналу invivo.
0
0
15.10.2019 12:25
Сергій Миколайович, дякуємо за високу відмітку праці нашої лабораторії.
Завжди ваша лабораторія ІНВІВО
Саша
12.10.2019 09:43
Компетентність персоналу:
5
Обслуговування:
5
Ввічливість:
5
Загальне враження:
5
Всё отлично
0
0
15.10.2019 12:19
Олександр, дякуємо за гарний відгук .Приємно,що ви залишились задоволені нашим обслуговуванням.
Ваша лабораторія ІНВІВО
Андрей
12.10.2019 09:25
Компетентність персоналу:
5
Обслуговування:
5
Ввічливість:
5
Загальне враження:
5
Всего вам хорошего
0
0
15.10.2019 12:15
Андрій, дякуємо за гарний відгук та та побажання.
Ваша лабораторія ІНВІВО
Місія компанії: досягнення найвищої якості в діагностиці на ринку лабораторних послуг, завдяки впровадженню технологічних і наукових інновацій, вмінню встановлювати теплі ділові та партнерські відносини, високим виробничим потужностям та величезному переліку досліджень в портфелі послуг, що надаються населенню. Задовольняючи наших клієнтів ми тим самим беремо участь в оздоровленні нації.