Позитивні
83.54%
Нейтральні
5.87%
Негативні
10.58%
NPS: 73
Unknown
03.04.2019 23:57
Компетентність персоналу:
4
Обслуговування:
3
Ввічливість:
4
Загальне враження:
1
0
0
Сергей
03.04.2019 20:17
Компетентність персоналу:
5
Обслуговування:
5
Ввічливість:
5
Загальне враження:
5
0
0
03.04.2019 20:30
Сергій, раді, що Ви задоволені нашими послугами! Дякуємо.
Ваша лабораторія Invivo
Unknown
02.04.2019 14:14
Компетентність персоналу:
5
Обслуговування:
5
Ввічливість:
5
Загальне враження:
5
0
0
Unknown
02.04.2019 13:15
Компетентність персоналу:
5
Обслуговування:
5
Ввічливість:
5
Загальне враження:
5
0
0
Unknown
01.04.2019 22:49
Компетентність персоналу:
5
Обслуговування:
4
Ввічливість:
5
Загальне враження:
5
0
0
Вакулич илона Юрьевна
01.04.2019 13:45
Компетентність персоналу:
5
Обслуговування:
4
Ввічливість:
5
Загальне враження:
5
0
0
02.04.2019 09:20
Ілона, шкода, що Ви не повідомили, що саме в обслуговуванні не було на п`ятірку. Але, в будь-якому разі, ми прийняли до уваги Ваш відгук. Дякуємо Вам!
Ваша лабораторія Invivo.
Unknown
01.04.2019 13:22
Компетентність персоналу:
5
Обслуговування:
5
Ввічливість:
5
Загальне враження:
5
0
0
ірина
01.04.2019 08:22
Компетентність персоналу:
5
Обслуговування:
5
Ввічливість:
5
Загальне враження:
5
0
0
01.04.2019 08:56
Ми дуже раді, що Ви задоволені! Дякуємо за відгук.
Ваша лабораторія Invivo
Ирина
29.03.2019 16:10
Компетентність персоналу:
5
Обслуговування:
5
Ввічливість:
5
Загальне враження:
5
0
0
29.03.2019 17:29
Ірина, дякуємо за відгук! Ми стараємося відповідати Вашим очікуванням. Ваша лабораторія Invivo.
Максим Січевлюк
29.03.2019 13:42
Компетентність персоналу:
1
Обслуговування:
1
Ввічливість:
1
Загальне враження:
1
0
1
01.04.2019 09:05
Приносимо наші вибачення від імені керівництва за те, що оператор контакт-центру не зміг пояснити чому не вистачило матеріалу для постановки дослідження. Таке дійсно буває при заборі матеріалу у малюків - системи для забору вакуумні, і при великій кількості набраних пробірок іноді не вистачає тиску, щоб дотягнути кількість крові в пробірку до потрібної позначки.
Мною особисто прослухано запис Вашої розмови з оператором контакт-центру, і я визнаю, що оператор не впоралася і перевищила допустимий тон розмови з Вами. Нами будуть вжиті заходи по роботі з цим оператором.
З приводу повернення грошових коштів - є касова фіскальна дисципліна, згідно податкового обліку - при поверненні коштів необхідна особиста присутність для заповнення акту повернення і особистого підпису цього акту. Такі норми податкового законодавства при проведенні грошей через розрахунково-касовий апарат. Інакше до компанії застосовуються штрафні санкції. Ми, звичайно ж, повертаємо кошти, якщо з якихось причин аналіз не може бути виконаний або пропонуємо перезабор матеріалу.
З повагою, головний лікар лабораторії Invivo Норіцина Ю.В.
Місія компанії: досягнення найвищої якості в діагностиці на ринку лабораторних послуг, завдяки впровадженню технологічних і наукових інновацій, вмінню встановлювати теплі ділові та партнерські відносини, високим виробничим потужностям та величезному переліку досліджень в портфелі послуг, що надаються населенню. Задовольняючи наших клієнтів ми тим самим беремо участь в оздоровленні нації.