Позитивні
93.24%
Нейтральні
2.94%
Негативні
3.83%
NPS: 89
Аліна
06.08.2025 20:50
Загальне враження:
5
0
0
Юрій
06.08.2025 19:47
Загальне враження:
5
0
0
Світлана
06.08.2025 18:55
Загальне враження:
5
0
0
Unknown
06.08.2025 18:54
Загальне враження:
5
0
0
Олександр Шишаков
06.08.2025 18:23
Загальне враження:
5
0
0
Вʼячеслав
06.08.2025 18:23
Загальне враження:
5
0
0
Сергій
06.08.2025 13:52
Загальне враження:
1
Звернувся як потерпіла сторона, вислухав що я міг би бути уважнішим (хоча навіть поліцейські що приїхали на виклик сказали що моєї вини немає). Експерт по страховому випадку наполегливо відправив на кузовний ремонт офіціалів, хоча я хотів звернутись напряму до диллера (бо все одно диллер замовляє запчастини). Тепер я очікую вже 3ій місяць запчастини які так ще і не приїхали, і не відомо коли будуть. Бо їх везе не «кузовний ремонт», а диллер. Також страховка заплачена як за ціле авто (повна сума), а ремонт відбувається на ремкомплекти. І тепер питання: «а навіщо тоді мені каско»? І «кузовний ремонт» зсилається з приводу ремкомплектів на Арсенал страхування, що ви не дозволяєте ставити нові запчастини якщо функціонал збережений.
0
0
Сергій
05.08.2025 22:49
Загальне враження:
5
0
0
Мыітлана
05.08.2025 21:35
Загальне враження:
5
0
0
Рустам Саркисян
05.08.2025 18:10
Загальне враження:
5
0
0