Ситуація наступна: з великим натиском Жанна вмовляла на гарантію, після того як я вже 5 раз пояснила, що мені не потрібна гарантія та аксесуари до телефона, в неї ніби різко змінився настрій до мене, як до покупця. Я розраховувалась в доларах та доплачувала гривнями, тому везла одразу чітку суму. На, що Жанна відповіла, що не може прийняти кошти, бо ніби вони пошкодженні. В цей момент вона це промовляла вже з недовольним виразом обличчям, через те, що я відмовилась від усіх додаткових функцій ( гарантій і тд.). Я ще хвилин 20 шукала обмінник, в якому залюбки обміняли кошти і сказали, що з куп‘юрами нічого немає, що вони не пошкодженні.
При цьому Жанна не перевіряла кошти на детекторі валют, і після того, як я відмовила в гарантії, вже з «фирками» зверталась до мене.
Я давно планувала цю покупку та йшла з гарним настроєм до Вас, а отримала натиск, втрату грошей- через те, що Ви не прийняли кошти (мені довелось міняти на гривні), втратила час та отримала жахливі враження!!!
Планую надати розголосу цій історії, адже ситуація сильно обурила мене!
Обміняв свій пристрій на новий,обіцяли перенести всі данні і налаштування ,взяли гроші за цю послугу,чекав майже 4 години!!!!!
Потім,коли в них не вийшло,при тому втративши всю важливу інформацію зі скандалом повернули гроші.
Я військовий,в моєму телефоні було багато службової інформації яка зникла!!!!!
На разі,через цих «професіоналів» я на службі маю великі проблеми за втрату важливої інформації!!!А ці гнилі «ябко» пропонують мені 200грн на бонусних рахунок!
В мене забрали на службі мій телефон,доки триває слідство,як саме була втрачена інформація.
Відповідальності немає взагалі!!!!
Це всеодно що в перукарні Вам одріжуть голову,а потім вернуть гроші і скажуть -Зі стрижкою щось не вийшло,але так буває,візьміть ось шампунь і вибачте!) згорнути
28 лютого, 2023 року, мною було куплено кейс еірподс про через замовлення в інтернет. Забирала кейс в вашому магазині, що знаходиться в Києві по адресу Ведика Васильківська.
Вдома я виявила що це не оригінальний кейс. Він не підєнувався до телефону, він заряджався, то не заряджався, він відрізнявся дуже сильно від оригінального кейсу мого хлопця, який ми купували в еплстор в Європі.
Гроші мені повернули, дякувати й на цьому, але мені невимовно шкода що така велика мережа, один з улюбленіших магазинів українців займаєтся шахрайством, видаючи китайську підробку за оригінальний кейс навушників.
Дуже шкодую що не пробила код на офіційному сайті, щоб зараз мати докази що це підробка.
Вже потім я прочитала безліч негативних відгуків про вашу роботу. Сподіваюсь ви назавжди закриєтесь
На айпаді було тріснуте скло, це не було особливо помітно, виглядало, наче волосинка збоку планшета. Це аж ніяк ні на що не впливало (а я малюю на айпаді, тому це дуже важливо), та це був маленький «нюанс» зовнішнього вигляду. Краще б я не заносила до ремонту в сервіс Ябко…
В магазині Ябко айпад оглянули, підтвердили, що так, це заміна скла (лише скла) і домовились лише про це. Також мене переконали, що я зможу потестити айпад після заміни скла в самому магазині, і тому можу не лишати код допуску, якщо не хочу.
Десь на протязі тижня мені зателефонували з ремонту і ад занадто наполягали на коді допуску. Сказали, що ремонт в іншому місті, не у Львові (де я його і здавала). Така наполегливість прозвучала дивно, я відмовила, бо мені обіцяли інше. «Перший ремонт» зайняв тиждень. Коли принесла еплпенсіл, щоб одразу перевірити айпад - було забагато мертвих зон. Вони були просто решіткою... консультант магазину підтвердила, вибачилась і запевнила, що це поправлять. Але коли я запитала де ремонтувався айпад, вона сказала що у Львові… або у них проблеми з внутрішньою комунікацією, або якийсь неадекват.
«Другий ремонт» відбувся через три тижні (хоча ремонт зазначений у квитанції до 2х тижнів). Мені довелось вкінці третього тижня самій заходити до магазину і питати у чому справа (ніякої комунікації і пояснень до затримки не було). Цей ремонт «виявився трошки кращим», але та сама проблема у куті екрану. Низька частота оновлення екрану. Ще здивувало, як саме планшет сприймався на дотик при малюванні. Наче якась незрозуміла ребристість під екраном. Такого не було до «ремонтів». Сама консультант проговорилась «ми вам замінили весь екран (типу послугу зробили), поставили оригінал епл»… що?! Я не просила міняти «весь екран»!!! Тільки скло! У квитанції прописано, що перед заміною будь чого, про що не обговорено заздалегіть і не узгоджено зі мною - ви зобов‘язані повідомити та запитати дозвіл про всі додаткові «заміни» деталей!Що ви ще мені там замінили добровільно?! Тобто виходить, мою оригінальну матрицю просто вкрали! Бо оригінальних деталей епл не випускає для ремонтів (шановні консультанти, не намахуйте людей з вашими «оригінальними» запчастинами). Всі ремонти - це заміна, бо всі замінені деталі мають бути нові і з чеками!
Але якщо потрібно було замінити весь екран, то чому мене не повідомили?!
Колись я вже мала досвід з повною заміною екрану на старішому айпаді, але в іншому сервісі, де мене одразу попередили, що оригінал не поставлять (бо його і НІХТО не ставить при ремонті). Але зробили все ідеально! Ніякої різниці не відчувалось від оригіналу!
Якщо ваші майстри не здатні замінити лише скло, то про це потрібно говорити ДО ремонту! Ви зіпсували мені айпад.
І що це за коментарі від консультанта «ну ми і так вам замінили не тільки скло а весь екран на оригінальний (а я просила?)», «ви і так без планшета вже скільки, а так доведеться ще чекати, він же нормально працює». Це повністю ваша вина, що я без планшета місяць, і що планшет не працює нормально! І ви зобов‘язалися мені замінити ЛИШЕ скло - тож тільки його і замінити було потрібно. Все інше - тільки за дозволом! Я дозвіл не надавала! І що це за позиція: проканає чи не проканає?! Другий раз я надала код допуску, і планшет, як мене завірили, тестували, то чому ж тоді планшет не працює нормально? Ви витрачаєте мій час.
Я вимагаю, щоб мій планшет працював не гірше ніж до ремонту! І компенсуйте мені матрицю, яку ви вкрали!
Що це взагалі за неадекват та некомпетентність?! Ябко, серйозно?! Що це за сервіс «на колінці»… довіри до вас більше немає. Як ви дозволяєте вашим співробітникам замінювати добре працюючі деталі без дозволу? Де моя оригінальна матриця? Тепер і еплпенсіл мені на китайський заміните? Тепер шкодую, що залишила його вам для "тестування".
Я вимагаю якісний ремонт тільки оговорених деталей (який і мав бути) повернути МОЮ матрицю та компенсацію за ВСІ ваші «добровільні» заміни!
Найкраща мережа магазинів техніки "Apple" - "Ябко"
Місце де ви зможете купити iPhone, MacBook, iPad, Mac, Apple Watch. Це магазин техніки Епл та електроніки де завжди діють акції, знижки і розпродажі, офіційна гарантія від виробника та безкоштовна доставка. Тут ви зможете придбати Apple техніку різних кольорів та об’ємів і оформити кредит або послугу “Миттєва розстрочка”. Вас приємно здивують лояльні ціни, бонусна програма, подарункові карти та великий спектр додаткових послуг. Здійснюємо сервісне обслуговування всіх видів техніки Apple, використовуючи виключно оригінальні запчастини від виробника.
Широкий асортимент і доступні ціни на оригінальну продукцію Apple дають вам гарну можливість обрати для себе новий iPhone або ж кастомний MacBook. Аксесуари у нас теж на будь-який смак: оригінальний Sillicone Case, захисне скло та плівка, чохол-батарея чи павербенк — кожен знайде щось корисне для себе. Щоб підкреслити ваш особливий стиль можемо підібрати годинник Apple Watch. Та ми не обмежуємось лише новою технікою, у нас є в наявності б/у техніка Apple в ідеальному стані.
Додаткова гарантія від магазину поширюється не лише на нові пристрої, а й на вживану техніку. Окрім того ми забезпечуємо безкоштовну діагностику, якісний сервіс та професійний ремонт.
Jabko Store також пропонує вашій увазі найпопулярніші ігрові приставки Nintendo та консолі Playstation 4, а також аксесуари та ігри для них. Якщо ж ви надаєте перевагу пригодам та дивовижним емоціям в реальному житті — купити дрон та екшн-камеру GoPro з всіма необхідними додатковими пристроями також можна у магазині Ябко. Любите музику та двома руками “за” якісний звук? Ми багаті на акустичні системи, колонки та навушники відомих брендів, як от JBL, Marshall, Apple, Beats та багато інших.
Здійснювати покупки в інтернет-магазині Ябко завжди зручно та просто. Завдяки багаторівневим фільтрам ви з легкістю знайдете необхідну модель за кольором, об’ємом пам’яті та іншими модифікаціями. А якщо у вас виникнуть запитання, чи забажаєте оформити замовлення — наш онлайн-консультант вам допоможе!
Наші магазини розташовані у місті Львів, Луцьк, Ужгород, Нововолинськ, Житомир, Івано-Франківськ, Вінниця, Тернопіль, Хмельницький, Червоноград, Кам’янець - Подільський, Рівне, Ковель.
м. Львів
jabko_store
вул. Шевська, 10
вул. Січових Стрільців, 8
вул. Городоцька, 11
вул. Івана Франка, 8
вул. Ставропігійська, 5
тел. 096 282 12 22
м. Ужгород
jabko.uzhgorod
вул. Корзо, 19
тел. 099 777 37 87
м. Луцьк
jabko.lutsk
вул. ТРЦ ПортСіті тел. 067 777 82 27
вул. Лесі Українки, 65 тел. 067 777 96 20
РЦ Промінm тел. 067 777 38 61
м. Нововолинськ
jabko.novovolynsk
вул. б-р Шевченка,15
тел. 068 777 37 87
м. Ковель
jabko.kovel
ТЦ Акцент
тел. 067 777 39 56
м. Рівне
jabko_rivne
вул. Соборна, 96
тел. 067 777 46 52
м. Житомир
jabko.zhytomyr
ТРЦ Глобал тел. 067 777 39 26
ТЦ Житній тел. 073 777 29 26
м. Хмельницький
jabko.khmelnytskyi
ТРЦ Kvartal
вул. Проскурівська, 32
тел. 067 777 39 26
м. Кам’янець – Подільський
jabko.kamianets
вул. Соборна, 23
тел. 067 777 10 33
м. Червоноград
jabko.chervonograd
вул. Шептицького,1
тел. 067 777 10 66
м. Івано-Франківськ
jabko_if
вул. Незалежності,8
тел. 067 777 46 88
м. Мукачево
jabko_mukachevo
вул. Площа Кирила і Мефодія 10/12
тел. 050 034 57 77
м. Тернопіль
jabko_ternopil
вул. Валова, 4
тел. 067 777 03 25
м. Вінниця
вул. Соборна, 24 ТЦ SkyPark
jabko.vinnytsia
тел. 067 777 36 89
Графік роботи:
З 10:00 до 20:00
або за графіком роботи торгового центру.
Контактний телефон:
0 800 30 777 5
Електронна пошта:
info@jabko.ua