Допоможемо Вам збільшити прибуток та почути Клієнтів
Нам довіряють свій сервіс
Revisior Client
Revisior Client
Revisior Client
Revisior Client
Revisior Client
Revisior Client
Revisior Client
Revisior Client
Revisior Client
Revisior Client
Revisior Client
Revisior Client
Revisior Client
Revisior Client
REVISIOR?
1
QR code
SMS/Viber
Widget
Email
Call-center
API
2
3
1
2
3
Connect your business to Revizion in 24 hours
Leave a request, our specialist will contact you within a few minutes and tell you about all the Revizion features for your business.
0
Reviews
daily
0
Outlets
connected
0
Companies
under maintenance
team
Sergiy Shapirenko
Board member, CEO
team
Sergiy Goloborodko
Board member, CTO
team
Oleksandr Yaremchuk
CDO
team
Igor Voloshko
CBDO
team
Petr Chernyshov
Board member
team
Yuriy Bikoriz
Board member
team
Egor Shadryn
Board member
Connect your business to Revizion in 24 hours
Leave a request, our specialist will contact you within a few minutes and tell you about all the Revizion features for your business.
Похід до єдинорогів. Шість практичних порад для українських стартапів про те, як заявити про себе на міжнародному ринку
Два українські стартапи, Headway та Preply, увійшли до списку найперспективніших технологічних бізнесів у Європі Top 100 Next Unicorns та стали потенційними єдинорогами. А на найпотужнішій технологічній виставці CES 2024 у США світ побачив 12 українських стартапів. Стартапи з України мають всі шанси досягти успіху за кордоном. Потужний бренд-сторітелінг, персональний бренд фаундерів, глобальні PR-кампанії чи точковий фармінг інвесторів – у кожного свій рецепт. Як заявити про себе на міжнародному ринку так, щоб не загубитися серед конкурентів?
Пресс реліз
Як змінилися вподобання українських споживачів за три роки війни? Розповідає дослідник NPS Сергій Шапіренко
Після 2022 року очікування українських клієнтів змінилися: тепер на лояльність впливають не тільки якість товару чи послуги, а й швидкість, сервіс та довіра до бренду. Які сектори лідирують за NPS у 2024 році, і що бізнесу потрібно робити для утримання клієнтів? Розповідає CEO та співзасновник стартапу Revisior Сергій Шапіренко
Пресс реліз
«Вже проаналізували 15 мільйонів відгуків»: що відомо про сервіс Revisior, яким користуються MEEST, «Укрзалізниця», Pandora й не тільки
Український стартап Revisior допомагає бізнесам «чути» своїх клієнтів. Для цього він збирає відгуки та скарги серед покупців. За останні три роки роботи сервіс проаналізував більш як 15 мільйонів відгуків. Що ж відомо про цей стартап – читайте у статті.
Пресс реліз
Скільки бізнес втрачає на незадоволених клієнтах? Мільйони, навіть якщо це маленька кав’ярня to-go
Уявіть: один незадоволений клієнт поскаржився, а ви проігнорували. Наступного разу він просто піде до конкурентів — саме так роблять 30% людей після першої скарги. А 90% після двох-трьох проігнорованих зауважень більше ніколи не повернуться. Більшість незадоволених не залишить відгуків — просто мовчки зникне.
Пресс реліз
– is an independent Ukrainian service that collects real reviews about establishments, companies, bloggers. We help business owners see their products and services through the eyes of their customers.

After that we generate a QR code and short link. Offer it to your visitors (leave stickers on the table, print on tents, send them by e-mail) and get feedback.

Through your personal account, you can collect statistics on the comments received and send mailing. There you can also set up sending bonuses or discounts as a thank you for your response.

The owners of cafes, restaurants and shops contact us most often. But we are glad to see in our ranks everyone who sells goods and services: hotels, beauty salons, medical centers, travel agencies, private entrepreneurs.

The reviews service is useful for both newcomers and those who have already established themselves in the market. In the first case, you will receive objective feedback about your work. In the second, track the reaction of visitors: did you like the new dish from the chef? Is the administrator friendly? Is the doctor attentive?

We publish all the responses - both laudatory and angry. The main thing is that they come from real visitors. To make everything transparent and honest, we:

1. We identify and block fakes.

2. We inform the administration of establishments about negative reviews.

We are currently receiving approximately 300 responses per week. Before posting reviews to the site, we read each one. If we notice signs of a custom comment, then call the visitor and clarify the nuances. What time did you visit the institution? What was the score? Who served? Often fakes leave an invalid phone number or get confused about the answers.

When a company gets a low rating, we call its manager so that he can quickly respond to the client`s comment. If you need to choose the right words to explain a situation or to apologize, we can help.

In any case, all truthful comments, both high and low, go to the review site.

Цей веб-сайт використовує файли cookie. Файли cookie потрібні для коректної роботи сайту.
Якщо ви хочете дізнатись більше натисніть тут.
Натиснувши на кнопку "Згоден", Ви даєте згоду на використання файлів cookie.
Згоден