ВИЯВЛЯЙТЕ. ПОКРАЩУЙТЕ. ЗАРОБЛЯЙТЕ.

За допомогою системи зворотного зв`язку і NPS Revizion
+ 22 %

до повторних замовлень

+ 20 %

до загального обороту

 - 30%

менше витрат на рекламу

*на основі статистики партнерів, які вже користуються сервісом

Revizion - це більше, ніж просто QR

Сервіс зворотного зв`язку і NPS, який допомагає збільшувати ваш прибуток і LTV

LTV (Lifetime Value) — - це сукупний прибуток компанії, що отримується від одного клієнта за весь час співпраці з ним..

about
Збирайте відгуки

Найпростіший спосіб отримати на 50-80% більше реальних відгуків. Цивілізовано і зручно, мінімум з 4 джерел, крім QR-коду.

about
Корегуйте стратегію

Працюйте над стратегією, продуктом, сервісом, вдосконалюйте
бізнес-процеси, виходячи з отриманої безпосередньо від споживачів інформації.

about
Усувайте проблеми

Виявляйте джерела проблем, знаходьте причини, за якими йдуть клієнти або дистриб`ютори і своєчасно повертайте їх.

about
Отримуйте прибуток

Отримуйте зворотний зв`язок і сегментуйте користувачів. Отримуйте більше прибутку, підвищуючи лояльність і впроваджуючи акції для окремих сегментів клієнтів.

Як Revizion полегшує життя власникам бізнесу, керівникам і рядовим співробітникам?

icon
Отримують важливі метрики сервісу

Постійне відстеження оцінки рівня сервісу від клієнтів в реальному часі.

icon
Щомісячні звіти за рівнем сервісу

Щомісяця отримуйте деталізований звіт про якість і оцінку сервісу в компанії.

icon
Контролюють якість роботи

Дізнаються про дії персоналу на місцях, можуть вживати заходів для підвищення рівня сервісу, задоволеності.

icon
Своєчасно усувають проблеми

Мають можливість швидко зреагувати на помилку підлеглих, зв`язатися з клієнтом і залагодити питання. До того як маленька проблема переросте у велику.

icon
Покращують якість сервісу

Дізнаються про дії персоналу на місцях, можуть вживати заходів для підвищення рівня сервісу, задоволеності.

icon
Отримують більше задоволених клієнтів

Мають можливість швидко зреагувати на помилку підлеглих, зв`язатися з клієнтом і залагодити питання. До того як маленька проблема переросте у велику.

Більше 150 компаній вже збільшили лояльність до свого бренду разом з Revizion

Серед них 60+ з сегменту великого бізнесу і торгових мереж

logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
І багато інших ...

Як працює REVIZION для великих мереж

icon

Клієнт здійснив покупку або скористався вашими послугами і отримує пропозицію залишити відгук / пройти NPS-опитування

line
1 icon

Через QR-код без завантаження програми у вашій офлайн-точці

2 icon

Від оператора нашого call-центру за телефоном

3 icon

За допомогою повідомлення в месенджер, на e-mail або в push-повідомлення (з посиланням)

icon

Клієнт залишає відгук (текстовий, фото або відео, анонімний або із зазначенням контактів), який ...

line
1 icon

Розміщується на персонально створеній сторінці відгуків revizion.info

2 icon

Відображається у вашому особистому кабінеті системи Revizion

3 icon

Відправляється в ваш Telegram (плюс в SMS або email).

4 icon

З`являється на вашому сайті (відразу або після премодерації)

З Revizion ви отримуєте максимум з можливого

image

Унікальні інструменти для розвитку

Ми не обмежуємося QR-кодами. Вам доступні 24/7:

icon

Аналіз зворотного зв`язку користувачів з записами розмов клієнтів, оцінками, статистикою лояльності і NPS, отриманої з 4+ джерел.

icon

Дані по регіонах і сегментах клієнтів на зручних дашбордах, своєчасний контроль роботи підлеглих (проблеми, швидкість реакції на скаргу).

icon

Функції відповіді на відгук клієнта, можливість відправити повідомлення, запустити маркетингову активність і багато іншого.

Підключитися до Revizion за 1 день
image

Персональний сервіс
і брендування

icon

З вами працює персональний менеджер, а інструменти Revizion підлаштовуються індивідуально під ваші завдання: від вибору форми опитування до глобального моніторингу згадок бренду.

icon

Сервіс брендується під вас (лого, кольор, графічні елементи).

icon

NPS-аудит якості сервісу здобуде гнучкі налаштування і дозволяє змінювати до 7 параметрів оцінки. Ви можете запитати клієнта про що-завгодно, що вас цікавить.

Підключитися до Revizion за 1 день
image

Оцінювання eNPS співробітників
і клімату всередині компанії

Проводьте анкетування Tone of voice з Revizion, щоб:

icon

Оцінити рівень лояльності і задоволеності співробітників, використовуючи інструменти системи (прямі посилання, пін-коди, сегментацію по регіонах, об`єктах, посадам).

icon

Отримати систематизовані дані у вигляді діаграм і графіків.

icon

Проаналізувавши результати, визначити проблемні моменти і усунути їх, домігшись максимальної ефективності команди.

Дізнатися більше про послугу

Ще більше функцій Revizion

bg
Комплексний сервіс зворотного зв`язку

Інтегруємо систему NPS в ĸожній точці ĸонтаĸту з ĸліентом, використовуючи інструменти: QR-ĸоди, call-center, Viber, e-mail, SMS, push-повідомлення.

bg
Утримання і повернення клієнтів

Виявлення потреб і очікувань ĸліентів шляхом спеціалізованих опитувань NPS

bg
Збільшення прибутку шляхом рекомендацій

Лояльний клієнт приводить в компанію мінімум 10 нових клієнтів

bg
Впровадження системи NPS

Вибудовуємо процес поліпшення клієнтського досвіду в компанії, проводимо навчання співробітників

bg
Управління репутацією

Моніторинг згадок про Вашу компанію і конкурентів на більш ніж 40000 сайтів, включаючи соц.мережі

bg
Сегментація і аналітика

NPS-аналіз і статистика лояльності сегментуються за різними показниками, які ви оберете (період, тип звернення, оцінка, об`єкт і т.д.)

bg
Власний call-center для NPS-опитувань

Визначення факторів лояльності NPS та індексу задоволеності

bg
Швидке оповіщення про відгук і відповідь клієнту

Чат-бот і власний додаток інформує про відгук з можливістю ознайомитися з текстом, фото, відео, аудіо та одразу відповісти

bg
Індивідуальні Enterprise-рішення

Аудит бізнес-процесів і гнучкий підхід у створенні рішень для поліпшення сервісу

FAQ - найпоширеніші запитання

image
Чи можлива інтеграція зі сторонніми CRM, ERP та іншими IT системами?

Так. Ми можемо інтегруватися з будь-якою вашою IT системою, передавати узгоджений пакет необхідних даних через API.

Зібрати відгуки це звичайно добре. Але, що ж робити з ними далі?

Ми проводимо навчання співробітників компанії методології NPS, налаштовуємо систему обробки зворотного зв`язку під структуру компанії. Співпрацюємо з кращими сервіс-дизайн агентствами і надаємо комплексний підхід по роботі з сервісом і клієнтським досвідом.

Що краще, проводити розсилки або дзвонити клієнтам?

Як показує статистика, за ефективністю на першому місці знаходяться телефонні опитування (конверсія до 80%), потім Viber розсилки (18%), QR (8%), SMS-розсилка (7%), e-mail (6%). Ми рекомендуємо використовувати різні інструменти в комплексі для отримання максимальної ефективності.

image

Підключіть свій бізнес до Revizion за 24 години

Залиште заявку, наш фахівець зв`яжеться з вами протягом декількох хвилин і розповість про всі можливості Revizion для вашого бізнесу.

Кілька слів про проект REVIZION.UA

Revizion - це незалежний український сервіс, який збирає реальні відгуки про заклади, компанії, блогерів. Ми допомагаємо власникам компаній побачити свої товари і послуги очима клієнтів.

Що ми робимо?
Систему Revizion можна впровадити в будь-яку CMS. Після вставки простого коду на вашому сайті з`явиться блок для відгуків. Якщо у вас немає сайту, ми створимо персональну сторінку закладу на Revizion.

Після цього ми генеруємо QR-код і коротке посилання. Пропонуйте її відвідувачам (залишайте наклейки на столі, друкуйте на тейбл-тенти, відправляйте на e-mail) і отримуйте відгуки.

Через персональний кабінет ви зможете збирати статистику отриманих коментарів і робити поштову розсилку. Там же можна налаштувати відправку бонусів або знижок в якості подяки за відгук.

Кому буде корисний Revizion?
Найчастіше до нас звертаються власники кафе, ресторанів і магазинів. Але ми раді бачити в наших рядах всіх, хто продає товари і послуги: готелі, салони краси, медичні центри, турагентства, приватних підприємців.

Сервіс відгуків корисний і компаніям-новачкам, і тим, хто вже закріпився на ринку. У першому випадку ви отримаєте об`єктивний фідбек про свою роботу. У другому - відстежити реакцію відвідувачів: чи сподобалося нове блюдо від шефа? Привітний чи адміністратор? Так само уважний лікар?

Принцип: тільки чесні відгуки
Ми публікуємо всі відгуки - і хвалебні, і гнівні. Головне - щоб вони були від реальних відвідувачів. Щоб все було прозоро і чесно, ми:

1. Виявляємо і блокуємо фейків.
2. Повідомляємо адміністрації закладів про негативні відгуки.

Кому буде корисний Revizion?

Зараз ми отримуємо приблизно 300 відгуків в тиждень. Перед публікацією відгуків на сайт ми читаємо кожен. Якщо помічаємо ознаки замовного коментаря, то дзвонимо відвідувачеві і уточнюємо нюанси. О котрій годині відвідували заклад? Який був рахунок? Хто обслуговував? Часто фейки залишають недійсний номер телефону або плутаються у відповідях.

Коли компанія отримує низьку оцінку, ми дзвонимо її менеджеру, щоб той зміг оперативно відповісти на зауваження клієнта. Якщо потрібно підібрати правильні слова, щоб пояснити ситуацію або принести вибачення, ми допоможемо.

У будь-якому випадку, на сайт з відгуками потрапляють всі правдиві коментарі - і з високою оцінкою, і з низькою.

Безкоштовно для державних організацій

Ми хочемо допомагати не тільки приватному бізнесу і його клієнтам. Наша місія - створити справедливий сервіс зворотного зв`язку в різних галузях по всій Україні. Тому Revizion безкоштовний для державних організацій: університетів, поліклінік, перевізників громадського транспорту.

Зараз найактивніше сервіс працює в Києві, Львові та Житомирі. До кінця 2019 року ми плануємо підключити заклади з безлічі інших міст України.

Наша мета - щоб завдяки Revizion кава в кав`ярнях залишалася смачною, номери в готелях були чистими, а міські автобуси - безпечними. Якщо хочете знати, як ставляться клієнти до вашого сервісу, - ласкаво просимо!

Цей веб-сайт використовує файли cookie. Файли cookie потрібні для коректної роботи сайту. Якщо ви хочете дізнатись більше натисніть тут.

Натиснувши на кнопку "Згоден", Ви даєте згоду на використання файлів cookie.

Згоден