УТРИМУЙТЕ. ПОВЕРТАЙТЕ. ЗАЛУЧАЙТЕ КЛІЄНТІВ.

За допомогою системи зворотного зв`язку і NPS Revizion
+ 22 %

до повторних замовлень

+ 20 %

до загального обороту

 - 30%

менше витрат на рекламу

*на основі статистики партнерів, які вже користуються сервісом

Revizion - це більше, ніж просто QR

Сервіс зворотного зв`язку і NPS, який допомагає збільшувати ваш прибуток і LTV

LTV (Lifetime Value) - це сукупний прибуток компанії, що отримується від одного клієнта за весь час співпраці з ним.

about
Всі ваші відгуки в єдиній системі

Збирайте зворотній зв`язок з будь-яких точок контакту з клієнтом (QR, SMS, Viber, Email, віджети, pop-up тощо). Інтеграція по API з вашою CRM - системою.

about
Оперативно реагуйте

Revisior миттєво проінформує про кожен відгук та допоможе вирішити питання Клієнта.

about
Утримуйте та повертайте клієнтів

Дізнайтесь про сильні та слабкі сторони бізнесу. Розумійте потреби ваших Кліентів, аналізуючи сервіс на зручних дашбордах.

about
Benchmarking

Порівнюйте показники Вашого сервісу відносно інших компаній.

Більше 150 брендів довіряє свій сервіс Revisior

Серед них 90+ з сегмента МСБ (малого та середнього бізнесу)

brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
І багато інших ...
brand
brand
І багато інших ...
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
І багато інших ...
brand
brand
І багато інших ...
brand
brand
brand
brand
І багато інших ...
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
І багато інших ...
brand
І багато інших ...

Revizion - ваш надійний
партнер по сервісу!

image
24

години

За добу підключаємо сервіс

даємо запит і отримуємо перші відгуки мінімум з 4 джерел

70%
Потенційних клієнтів

дивляться відгуки і купують, орієнтуючись на думку інших

30%

Більш ніж

Скорочуються витрати на маркетинг

після впровадження NPS

для великих мереж REVIZION для сегмента МСБ

icon

після впровадження NPS

line
1 icon

Через QR-код без завантаження програми

2 icon

Від оператора нашого call-центру

3 icon

Viber / SMS / Email або push-повідомлення

icon

Клієнт залишає відгук (текстовий, фото або відео, анонімний або із зазначенням контактів), який ...

line
1 icon

Відправляється в ваш Telegram-чат з відгуками

2 icon

Відображається у вашому особистому кабінеті системи Revisior

3 icon

Можна швидко зреагувати на залишений відгук і дати зворотний зв`язок

4 icon

Розміщується на репутаційній платформі revizion.info і просувається по SEO (опція)
* за бажанням клієнта

image

З Revizion вся інформація про клієнтів у вас на відстані кліка

У вашому особистому кабінеті - повний аналіз севрісу користувачів із записами розмов клієнтів, оцінками, статистикою лояльності і NPS.

icon

Реальні відгуки, оцінки, побажання, \`проблеми\`.
Те, про що зазвичай мовчать продавці, менеджери, офіціанти.

icon

Статистика в онлайн-режимі на зручних дашбордах

icon

Можливість миттєвого реагування на всі відгуки

Отримати консультацію

Revisior - єдина омніканальна система
відгуків та контролю якості вашого сервісу.

Відкриваємо для наших партнерів десятки можливостей там,
де інші обмежуються QR-кодом

bg
Комплексний сервіс зворотного зв`язку

Збираємо відгуки в єдиній системі з будь-яких каналів: QR-ĸоди, Віджети, Viber, e-mail, SMS, push-повідомлення, API та інше

bg
Утримання і повернення клієнтів

Revisior допоможе зрозуміти проблеми клієнтів та аналізувати сервіс на зручних дашбордах.

bg
Збільшення прибутку шляхом рекомендацій

Лояльний клієнт приводить в компанію мінімум 10 нових клієнтів

bg
Впровадження системи NPS

Вибудовуємо процес поліпшення клієнтського досвіду в компанії, проводимо навчання співробітників

bg
Управління репутацією

Моніторинг згадок про Вашу компанію і конкурентів включаючи соц.мережі

bg
Сегментація і аналітика

Детальна NPS аналітика та статистика Вашого сервісу. Сегментація за різними показниками.

bg
Миттєве інформування про відгук та відповідь Клієнту

Чат-бот і власний додаток інформує про відгук з можливістю ознайомитися з текстом, фото, аудіо та одразу відповісти

bg
Онлайн меню та чайові

P2P переказ чайових на будь-яку карту персоналу. Статистика чайових

bg
Безконтактний QR- сервіс

Адаптивне онлайн-меню, кнопки виклику персоналу, чат для комунікації з клієнтами

FAQ - найпоширеніші запитання

image
У яких сферах доцільно використання сервісу?

Питання сервісу є одним з нагальних в будь-якому бізнесі, тому використання Revisior є доречним в будь-якій сфері (інтернет-магазини, ресторани, салони краси тощо).

Яка ефективність QR кодів і чи залишають відгуки взагалі через них?

Середня конверсія залишення відгуків через QR серед наших клієнтів становить 4-15%. Дуже багато клієнтів позитивно сприймають такий інструмент і з задоволенням діляться зворотним зв`язком.

З QR зрозуміло, а як ще можна збирати відгуки і вимірювати NPS?

Ми надаємо комплексне рішення по збору зворотного зв`язку: розсилки через Viber, SMS, e-mail, відгуки з соціальних мереж, Google, інтеграція з вашим мобільним додатком, інтернет-магазином.

image

Підключіть свій бізнес до Revisior

Залиште заявку, наш фахівець зв`яжеться з вами протягом декількох хвилин і розповість про всі можливості Revisior для вашого бізнесу.

Кілька слів про проект REVISIOR.UA

Revizion міжнародний комплексний сервіс зворотного зв`язку і NPS. Збирає відгуки з усіх каналів комунікації в єдину омніканальну систему. Допомагає у зручній формі швидко опрацювати відгуки. Надає детальну аналітику сервісу в цифрах, графіках, дашбордах, для повного розуміння ситуації і оперативного її рішення.

Що ми робимо?
Систему Revisior можна впровадити в будь-яку CMS. Після вставки простого коду на вашому сайті з`явиться блок для відгуків. Якщо у вас немає сайту, ми створимо персональну сторінку закладу на Revisior.

1. Домомагаємо збирати відгуки з усіх каналів комунікації в єдину систему. 2 Надаємо рішення для опрацювання відгуків з використанням AI алгоритмів та SLA. 3. Відображаємо детальну аналітику вашого сервісу з щомісячними звітами та рекомендаціями стосовно покращення.

Кому буде корисний Revisior?
Перевага технології, що пропонує "Revisior", не обмежена сферою направлення бізнесу. На данний момент ми співпрацюємо із:

1) >2000 об`єктів ритейлу. 2) >500 об`єктів ресторанного бізнесу. 3) >300 мед. установ та організацій. 4) служби доставки, страхові компанії, автоцентри, навчальні платформи та багато інших сфер бізнесу довіряють нам свій сервіс.

Цінність для бізнесу
1. Значна оптимізація бюджетів на маркетинг, оскільки утримання існуючого Клієнта в 10 разів дешевше за залучення нового.

2. Повернення втрачених Клієнтів (до 30%).
3. Утримання існуючих Клієнтів. Зменшення негативу в соціальних мережах.

Залучайте нових Клієнтів за рахунок формування позитивної репутації та рекомендацій від прихильників вашої компанії.

Безкоштовно для державних організацій

Ми хочемо допомагати не тільки приватному бізнесу і його клієнтам. Наша місія - створити справедливий сервіс зворотного зв`язку в різних галузях по всій Україні. Тому Revisior безкоштовний для державних організацій: університетів, поліклінік, перевізників громадського транспорту.

Зараз найактивніше сервіс працює в Києві, Львові та Житомирі. До кінця 2019 року ми плануємо підключити заклади з безлічі інших міст України.

Наша мета - щоб завдяки Revisior кава в кав`ярнях залишалася смачною, номери в готелях були чистими, а міські автобуси - безпечними. Якщо хочете знати, як ставляться клієнти до вашого сервісу, - ласкаво просимо!

Цей веб-сайт використовує файли cookie. Файли cookie потрібні для коректної роботи сайту. Якщо ви хочете дізнатись більше натисніть тут.

Натиснувши на кнопку "Згоден", Ви даєте згоду на використання файлів cookie.

Згоден