до повторних замовлень
до загального обороту
менше витрат на рекламу
*на основі статистики партнерів, які вже користуються сервісом
Revizion - це більше, ніж просто QR
LTV (Lifetime Value) - це сукупний прибуток компанії, що отримується від одного клієнта за весь час співпраці з ним.
Збирайте зворотній зв`язок з будь-яких точок контакту з клієнтом (QR, SMS, Viber, Email, віджети, pop-up тощо). Інтеграція по API з вашою CRM - системою.
Revizion миттэво проінформує про кожен відгук та допоможе вирішити питання Клієнта.
Дізнайтесь про сильні та слабкі сторони бізнесу. Розумійте потреби ваших Кліентів, аналізуючи сервіс на зручних дашбордах.
Порівнюйте показники Вашого сервісу відносно інших компаній.
Серед них 90+ з сегмента МСБ (малого та середнього бізнесу)
після впровадження NPS
Через QR-код без завантаження програми
Від оператора нашого call-центру
Viber / SMS / Email або push-повідомлення
Клієнт залишає відгук (текстовий, фото або відео, анонімний або із зазначенням контактів), який ...
Відправляється в ваш Telegram-чат з відгуками
Відображається у вашому особистому кабінеті системи Revizion
Можна швидко зреагувати на залишений відгук і дати зворотний зв`язок
Розміщується на репутаційній платформі revizion.info і просувається по SEO (опція)
* за бажанням клієнта
У вашому особистому кабінеті - повний аналіз севрісу користувачів із записами розмов клієнтів, оцінками, статистикою лояльності і NPS.
Реальні відгуки, оцінки, побажання, \`проблеми\`.
Те, про що зазвичай мовчать продавці, менеджери, офіціанти.
Статистика в онлайн-режимі на зручних дашбордах
Для функції відповіді на відгук клієнта, можливість прореагувати і подякувати за лояльність
Відкриваємо для наших партнерів десятки можливостей там,
де інші обмежуються QR-кодом
Збираємо відгуки в єдиній системі з будь-яких каналів: QR-ĸоди, Віджети, Viber, e-mail, SMS, push-повідомлення, API та інше
Revizion допоможе зрозуміти проблеми клієнтів та аналізувати сервіс на зручних дашбордах.
Лояльний клієнт приводить в компанію мінімум 10 нових клієнтів
Вибудовуємо процес поліпшення клієнтського досвіду в компанії, проводимо навчання співробітників
Моніторинг згадок про Вашу компанію і конкурентів включаючи соц.мережі
Детальна NPS аналітика та статистика Вашого сервісу. Сегментація за різними показниками.
Чат-бот і власний додаток інформує про відгук з можливістю ознайомитися з текстом, фото, аудіо та одразу відповісти
P2P переказ чайових на будь-яку карту персоналу. Статистика чайових
Адаптивне онлайн-меню, кнопки виклику персоналу, чат для комунікації з клієнтами
Питання сервісу є одним з нагальних в будь-якому бізнесі, тому використання Revizion є доречним в будь-якій сфері (інтернет-магазини, ресторани, салони краси тощо).
Середня конверсія залишення відгуків через QR серед наших клієнтів становить 4-15%. Дуже багато клієнтів позитивно сприймають такий інструмент і з задоволенням діляться зворотним зв`язком.
Ми надаємо комплексне рішення по збору зворотного зв`язку: розсилки через Viber, SMS, e-mail, відгуки з соціальних мереж, Google, інтеграція з вашим мобільним додатком, інтернет-магазином.
Залиште заявку, наш фахівець зв`яжеться з вами протягом декількох хвилин і розповість про всі можливості Revizion для вашого бізнесу.
Revizion це незалежний український сервіс, який збирає реальні відгуки про заклади, компанії, блогерів. Ми допомагаємо власникам компаній побачити свої товари і послуги очима клієнтів.
Що ми робимо?
Систему Revizion можна впровадити в будь-яку CMS. Після вставки простого коду на вашому сайті з`явиться блок для відгуків. Якщо у вас немає сайту, ми створимо персональну сторінку закладу на Revizion.
Після цього ми генеруємо QR-код і коротке посилання. Пропонуйте його відвідувачам (залишайте наклейки на столі, друкуйте на тейбл-тенти, відправляйте на e-mail) і отримуйте відгуки.
Через персональний кабінет ви зможете збирати статистику отриманих коментарів і робити поштову розсилку. Там же можна налаштувати відправку бонусів або знижок в якості подяки за відгук.
Кому буде корисний Revizion?
Найчастіше до нас звертаються власники кафе, ресторанів і магазинів. Але ми раді бачити в наших рядах всіх, хто продає товари і послуги: готелі, салони краси, медичні центри, турагентства, приватних підприємців.
Сервіс відгуків корисний і компаніям-новачкам, і тим, хто вже закріпився на ринку. У першому випадку ви отримаєте об`єктивний фідбек про свою роботу. У другому - відстежити реакцію відвідувачів: чи сподобалося нове блюдо від шефа? Привітний чи адміністратор? Так само уважний лікар?Індекс лояльності клієнтів (NPS)У своїй роботі ми використовуємо систему NPS - потужний інструмент, за допомогою якого допомагаємо вам покращувати сервіс, збільшувати прибуток і задовольняти потреби ваших клієнтів.Індекс задоволеності клієнтів показує, скільки на даний момент у вас споживачів, які готові рекомендувати вас. Лояльного клієнта сміливо можна назвати позаштатним піарником, тому що він радить вас своїм друзям, близьким, знайомим.Чим більше у вас лояльних покупців (їх називають промоутерами), тим більшій кількості друзів вони порекомендують вашу компанію. Це ефективна реклама, яка допомагає збільшувати прибуток.Регулярне вимірювання рівня NPS дає можливість безперервно покращувати якість вашого сервісу і залучати більше лояльної аудиторії. Показник NPS допомагає:- Подивитися на свою компанію очима клієнта і з`ясувати: з якістю товарів і послуг все добре або ж є, над чим працювати.- Виявляти лояльних споживачів і заохочувати їх (подарунками, знижками, бонусами).- Визначати користувачів з нейтральним настроєм, щоб розробити стратегію перекладу їх в категорію промоутерів.NPS сервіс допомагає краще розуміти своїх покупців, налагоджувати зворотний зв`язок, безперервно покращувати якість послуг і розробляти ефективну стратегію розвитку бренду.Що ми робимо:- Проводимо NPS-аудит якості обслуговування, складаємо детальний звіт.- Анонімно опитуємо ваших співробітників, щоб визначити рівень лояльності всередині колективу.- Навчаємо ваш персонал того, як працювати з системою.В результаті ви отримуєте ефективні рішення для поліпшення сервісу вашої компанії.
Принцип: тільки чесні відгуки
Ми публікуємо всі відгуки - і хвалебні, і гнівні. Головне - щоб вони були від реальних відвідувачів. Щоб все було прозоро і чесно, ми:
1. Виявляємо і блокуємо фейків.
2. Повідомляємо адміністрації закладів про негативні відгуки.
Зараз ми отримуємо приблизно 9900 відгуків щодня. Перед публікацією відгуків на сайт ми читаємо кожен. Якщо помічаємо ознаки замовного коментаря, то дзвонимо відвідувачеві і уточнюємо нюанси. О котрій годині відвідували заклад? Який був рахунок? Хто обслуговував? Часто фейки залишають недійсний номер телефону або плутаються у відповідях.
Коли компанія отримує низьку оцінку, ми дзвонимо її менеджеру, щоб той зміг оперативно відповісти на зауваження клієнта. Якщо потрібно підібрати правильні слова, щоб пояснити ситуацію або принести вибачення, ми допоможемо.
У будь-якому випадку, на сайт з відгуками потрапляють всі правдиві коментарі - і з високою оцінкою, і з низькою.
Безкоштовно для державних організацій
Ми хочемо допомагати не тільки приватному бізнесу і його клієнтам. Наша місія - створити справедливий сервіс зворотного зв`язку в різних галузях по всій Україні. Тому Revizion безкоштовний для державних організацій: університетів, поліклінік, перевізників громадського транспорту.
Зараз найактивніше сервіс працює в Києві, Львові та Житомирі. До кінця 2019 року ми плануємо підключити заклади з безлічі інших міст України.
Наша мета - щоб завдяки Revizion кава в кав`ярнях залишалася смачною, номери в готелях були чистими, а міські автобуси - безпечними. Якщо хочете знати, як ставляться клієнти до вашого сервісу, - ласкаво просимо!
Ми зв`яжемося з вами протягом 10 хвилин в робочий час.
Працюємо з 9-00 до 20-00.
Будьте в курсі нового
з описом послуг, прикладами використання і показниками, яких вдалося досягти?