до повторних замовлень
до загального обороту
менше витрат на рекламу
*на основі статистики партнерів, які вже користуються сервісом
Revizion - це більше, ніж просто QR
LTV (Lifetime Value) - це сукупний прибуток компанії, що отримується від одного клієнта за весь час співпраці з ним.
Збирайте зворотній зв`язок з будь-яких точок контакту з клієнтом (QR, SMS, Viber, Email, віджети, pop-up тощо). Інтеграція по API з вашою CRM - системою.
Revisior миттєво проінформує про кожен відгук та допоможе вирішити питання Клієнта.
Дізнайтесь про сильні та слабкі сторони бізнесу. Розумійте потреби ваших Кліентів, аналізуючи сервіс на зручних дашбордах.
Порівнюйте показники Вашого сервісу відносно інших компаній.
Серед них 90+ з сегмента МСБ (малого та середнього бізнесу)
після впровадження NPS
Через QR-код без завантаження програми
Від оператора нашого call-центру
Viber / SMS / Email або push-повідомлення
Клієнт залишає відгук (текстовий, фото або відео, анонімний або із зазначенням контактів), який ...
Відправляється в ваш Telegram-чат з відгуками
Відображається у вашому особистому кабінеті системи Revisior
Можна швидко зреагувати на залишений відгук і дати зворотний зв`язок
Розміщується на репутаційній платформі revizion.info і просувається по SEO (опція)
* за бажанням клієнта
У вашому особистому кабінеті - повний аналіз севрісу користувачів із записами розмов клієнтів, оцінками, статистикою лояльності і NPS.
Реальні відгуки, оцінки, побажання, \`проблеми\`.
Те, про що зазвичай мовчать продавці, менеджери, офіціанти.
Статистика в онлайн-режимі на зручних дашбордах
Можливість миттєвого реагування на всі відгуки
Відкриваємо для наших партнерів десятки можливостей там,
де інші обмежуються QR-кодом
Збираємо відгуки в єдиній системі з будь-яких каналів: QR-ĸоди, Віджети, Viber, e-mail, SMS, push-повідомлення, API та інше
Revisior допоможе зрозуміти проблеми клієнтів та аналізувати сервіс на зручних дашбордах.
Лояльний клієнт приводить в компанію мінімум 10 нових клієнтів
Вибудовуємо процес поліпшення клієнтського досвіду в компанії, проводимо навчання співробітників
Моніторинг згадок про Вашу компанію і конкурентів включаючи соц.мережі
Детальна NPS аналітика та статистика Вашого сервісу. Сегментація за різними показниками.
Чат-бот і власний додаток інформує про відгук з можливістю ознайомитися з текстом, фото, аудіо та одразу відповісти
P2P переказ чайових на будь-яку карту персоналу. Статистика чайових
Адаптивне онлайн-меню, кнопки виклику персоналу, чат для комунікації з клієнтами
Питання сервісу є одним з нагальних в будь-якому бізнесі, тому використання Revisior є доречним в будь-якій сфері (інтернет-магазини, ресторани, салони краси тощо).
Середня конверсія залишення відгуків через QR серед наших клієнтів становить 4-15%. Дуже багато клієнтів позитивно сприймають такий інструмент і з задоволенням діляться зворотним зв`язком.
Ми надаємо комплексне рішення по збору зворотного зв`язку: розсилки через Viber, SMS, e-mail, відгуки з соціальних мереж, Google, інтеграція з вашим мобільним додатком, інтернет-магазином.
Залиште заявку, наш фахівець зв`яжеться з вами протягом декількох хвилин і розповість про всі можливості Revisior для вашого бізнесу.
Revizion міжнародний комплексний сервіс зворотного зв`язку і NPS. Збирає відгуки з усіх каналів комунікації в єдину омніканальну систему. Допомагає у зручній формі швидко опрацювати відгуки. Надає детальну аналітику сервісу в цифрах, графіках, дашбордах, для повного розуміння ситуації і оперативного її рішення.
Що ми робимо?
Систему Revisior можна впровадити в будь-яку CMS. Після вставки простого коду на вашому сайті з`явиться блок для відгуків. Якщо у вас немає сайту, ми створимо персональну сторінку закладу на Revisior.
1. Домомагаємо збирати відгуки з усіх каналів комунікації в єдину систему. 2 Надаємо рішення для опрацювання відгуків з використанням AI алгоритмів та SLA. 3. Відображаємо детальну аналітику вашого сервісу з щомісячними звітами та рекомендаціями стосовно покращення.
Кому буде корисний Revisior?
Перевага технології, що пропонує "Revisior", не обмежена сферою направлення бізнесу. На данний момент ми співпрацюємо із:
1) >2000 об`єктів ритейлу. 2) >500 об`єктів ресторанного бізнесу. 3) >300 мед. установ та організацій. 4) служби доставки, страхові компанії, автоцентри, навчальні платформи та багато інших сфер бізнесу довіряють нам свій сервіс.
Цінність для бізнесу
1. Значна оптимізація бюджетів на маркетинг, оскільки утримання існуючого Клієнта в 10 разів дешевше за залучення нового.
2. Повернення втрачених Клієнтів (до 30%).
3. Утримання існуючих Клієнтів. Зменшення негативу в соціальних мережах.
Залучайте нових Клієнтів за рахунок формування позитивної репутації та рекомендацій від прихильників вашої компанії.
Безкоштовно для державних організацій
Ми хочемо допомагати не тільки приватному бізнесу і його клієнтам. Наша місія - створити справедливий сервіс зворотного зв`язку в різних галузях по всій Україні. Тому Revisior безкоштовний для державних організацій: університетів, поліклінік, перевізників громадського транспорту.
Зараз найактивніше сервіс працює в Києві, Львові та Житомирі. До кінця 2019 року ми плануємо підключити заклади з безлічі інших міст України.
Наша мета - щоб завдяки Revisior кава в кав`ярнях залишалася смачною, номери в готелях були чистими, а міські автобуси - безпечними. Якщо хочете знати, як ставляться клієнти до вашого сервісу, - ласкаво просимо!
Ми зв`яжемося з вами протягом 10 хвилин в робочий час.
Працюємо з 9-00 до 20-00.
Будьте в курсі нового
з описом послуг, прикладами використання і показниками, яких вдалося досягти?