ВИЯВЛЯЙТЕ. ПОКРАЩУЙТЕ. ЗАРОБЛЯЙТЕ.

За допомогою системи зворотного зв`язку і NPS Revizion
+ 22 %

до повторних замовлень

+ 20 %

до загального обороту

 - 30%

менше витрат на рекламу

*на основі статистики партнерів, які вже користуються сервісом

Revizion - це більше, ніж просто QR

Сервіс зворотного зв`язку і NPS, який допомагає збільшувати ваш прибуток іLTV

LTV (Lifetime Value) - це сукупний прибуток компанії, що отримується від одного клієнта за весь час співпраці з ним.

about
Збирайте відгуки

Найпростіший спосіб отримати на 50-80% більше реальних відгуків. Цивілізовано і зручно, мінімум з 4 джерел, крім QR-коду.

about
Розвивайтеся

Поліпшуйте продукт і сервіс, приймайте управлінські рішення, орієнтуючись на потреби та побажання споживачів.

about
Виправляйте помилки

Залишений відгук доступний вам через Х секунд. Ви можете вирішити проблему відразу, миттєво відповівши клієнту за допомогою Revizion.

about
Отримуйте прибуток

Отримуйте зворотний зв`язок і сегментуйте користувачів. Отримуйте більше прибутку, підвищуючи лояльність і впроваджуючи акції для окремих сегментів клієнтів.

Більше 150 компаній вже збільшили лояльність до свого бренду разом з Revizion Revizion

Серед них 90+ з сегмента МСБ (малого та середнього бізнесу)

brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
І багато інших ...
brand
brand
І багато інших ...
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
І багато інших ...
brand
brand
І багато інших ...
brand
brand
brand
brand
І багато інших ...
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
І багато інших ...
brand
І багато інших ...

Revizion - ваш надійний
партнер по сервісу!

image
24

години

За добу підключаємо сервіс

даємо запит і отримуємо перші відгуки мінімум з 4 джерел

70%
Потенційних клієнтів

дивляться відгуки і купують, орієнтуючись на думку інших

30%

Більш ніж

Скорочуються витрати на маркетинг

після впровадження NPS

для великих мереж REVIZION для сегмента МСБ

icon

після впровадження NPS

line
1 icon

Через QR-код без завантаження програми

2 icon

Від оператора нашого call-центру

3 icon

Viber / SMS / Email або push-повідомлення

icon

Клієнт залишає відгук (текстовий, фото або відео, анонімний або із зазначенням контактів), який ...

line
1 icon

Відправляється в ваш Telegram-чат з відгуками

2 icon

Відображається у вашому особистому кабінеті системи Revizion

3 icon

Можна швидко зреагувати на залишений відгук і дати зворотний зв`язок

4 icon

Размещается на репутационной платформе revizion.info и продвигается по SEO (опция)
* за бажанням клієнта

image

З Revizion вся інформація про клієнтів у вас на відстані кліка

У вашому особистому кабінеті - повний аналіз севрісу користувачів із записами розмов клієнтів, оцінками, статистикою лояльності і NPS.

icon

Реальні відгуки, оцінки, побажання, "проблеми".
Те, про що зазвичай мовчать продавці, менеджери, офіціанти.

icon

Статистика в онлайн-режимі на зручних дашбордах

icon

Для функції відповіді на відгук клієнта, можливість прореагувати і подякувати за лояльність

Підключитися до Revizion за 1 день

Revizion - більше,
ніж просто QR

Відкриваємо для наших партнерів десятки можливостей там,
де інші обмежуються QR-кодом

bg
Комплексний сервіс зворотного зв`язку

Інтегруємо систему NPS в ĸожній точці ĸонтаĸту з ĸліентом, використовуючи інструменти: QR-ĸоди, call-center, Viber, e-mail, SMS, push-повідомлення.

bg
Утримання і повернення клієнтів

Виявлення потреб і очікувань ĸліентів шляхом спеціалізованих опитувань NPS

bg
Збільшення прибутку шляхом рекомендацій

Лояльний клієнт приводить в компанію мінімум 10 нових клієнтів

bg
Впровадження системи NPS

Вибудовуємо процес поліпшення клієнтського досвіду в компанії, проводимо навчання співробітників

bg
Управління репутацією

Моніторинг згадок про Вашу компанію і конкурентів на більш ніж 40000 сайтів, включаючи соц.мережі

bg
Сегментація і аналітика

NPS-аналіз і статистика лояльності сегментуються за різними показниками, які ви оберете (період, тип звернення, оцінка, об`єкт і т.д.)

bg
Швидке оповіщення про відгук і відповідь клієнту

Чат-бот і власний додаток інформує про відгук з можливістю ознайомитися з текстом, фото, відео, аудіо та одразу відповісти

bg
QR-Чайові для персоналу

P2P переказ чайових на будь-яку карту персоналу. Статистика чайових

bg
Безконтактний QR- сервіс

Адаптивне онлайн-меню, кнопки виклику персоналу, чат для комунікації з клієнтами

Вартість підключення Revizion:

регулюйте самі

QR-коди
1000 грн

за об`єкт / міс

ДОДАТКОВО

1 >49

ДОДАТКОВО

E-mail / Viber опитування
від 4000 грн

за об`єкт / міс

Отримати консультацію експерта

FAQ - найпоширеніші запитання

image
У яких сферах доцільно використання сервісу?

Питання сервісу є одним з нагальних в будь-якому бізнесі, тому використання Revizion є доречним в будь-якій сфері (інтернет-магазини, ресторани, салони краси тощо).

Яка ефективність QR кодів і чи залишають відгуки взагалі через них?

Середня конверсія залишення відгуків через QR серед наших клієнтів становить 4-15%. Дуже багато клієнтів позитивно сприймають такий інструмент і з задоволенням діляться зворотним зв`язком.

З QR зрозуміло, а як ще можна збирати відгуки і вимірювати NPS?

Ми надаємо комплексне рішення по збору зворотного зв`язку: розсилки через Viber, SMS, e-mail, відгуки з соціальних мереж, Google, інтеграція з вашим мобільним додатком, інтернет-магазином.

image

Підключіть свій бізнес до Revizion за 24 години

Залиште заявку, наш фахівець зв`яжеться з вами протягом декількох хвилин і розповість про всі можливості Revizion для вашого бізнесу.

Кілька слів про проект REVIZION.UA

Revizion - це незалежний український сервіс, який збирає реальні відгуки про заклади, компанії, блогерів. Ми допомагаємо власникам компаній побачити свої товари і послуги очима клієнтів.

Що ми робимо?
Систему Revizion можна впровадити в будь-яку CMS. Після вставки простого коду на вашому сайті з`явиться блок для відгуків. Якщо у вас немає сайту, ми створимо персональну сторінку закладу на Revizion.

Після цього ми генеруємо QR-код і коротке посилання. Пропонуйте її відвідувачам (залишайте наклейки на столі, друкуйте на тейбл-тенти, відправляйте на e-mail) і отримуйте відгуки.

Через персональний кабінет ви зможете збирати статистику отриманих коментарів і робити поштову розсилку. Там же можна налаштувати відправку бонусів або знижок в якості подяки за відгук.

Кому буде корисний Revizion?
Найчастіше до нас звертаються власники кафе, ресторанів і магазинів. Але ми раді бачити в наших рядах всіх, хто продає товари і послуги: готелі, салони краси, медичні центри, турагентства, приватних підприємців.

Сервіс відгуків корисний і компаніям-новачкам, і тим, хто вже закріпився на ринку. У першому випадку ви отримаєте об`єктивний фідбек про свою роботу. У другому - відстежити реакцію відвідувачів: чи сподобалося нове блюдо від шефа? Привітний чи адміністратор? Так само уважний лікар?

Принцип: тільки чесні відгуки
Ми публікуємо всі відгуки - і хвалебні, і гнівні. Головне - щоб вони були від реальних відвідувачів. Щоб все було прозоро і чесно, ми:

1. Виявляємо і блокуємо фейків.
2. Повідомляємо адміністрації закладів про негативні відгуки.

Кому буде корисний Revizion?

Зараз ми отримуємо приблизно 300 відгуків в тиждень. Перед публікацією відгуків на сайт ми читаємо кожен. Якщо помічаємо ознаки замовного коментаря, то дзвонимо відвідувачеві і уточнюємо нюанси. О котрій годині відвідували заклад? Який був рахунок? Хто обслуговував? Часто фейки залишають недійсний номер телефону або плутаються у відповідях.

Коли компанія отримує низьку оцінку, ми дзвонимо її менеджеру, щоб той зміг оперативно відповісти на зауваження клієнта. Якщо потрібно підібрати правильні слова, щоб пояснити ситуацію або принести вибачення, ми допоможемо.

У будь-якому випадку, на сайт з відгуками потрапляють всі правдиві коментарі - і з високою оцінкою, і з низькою.

Безкоштовно для державних організацій

Ми хочемо допомагати не тільки приватному бізнесу і його клієнтам. Наша місія - створити справедливий сервіс зворотного зв`язку в різних галузях по всій Україні. Тому Revizion безкоштовний для державних організацій: університетів, поліклінік, перевізників громадського транспорту.

Зараз найактивніше сервіс працює в Києві, Львові та Житомирі. До кінця 2019 року ми плануємо підключити заклади з безлічі інших міст України.

Наша мета - щоб завдяки Revizion кава в кав`ярнях залишалася смачною, номери в готелях були чистими, а міські автобуси - безпечними. Якщо хочете знати, як ставляться клієнти до вашого сервісу, - ласкаво просимо!

Цей веб-сайт використовує файли cookie. Файли cookie потрібні для коректної роботи сайту. Якщо ви хочете дізнатись більше натисніть тут.

Натиснувши на кнопку "Згоден", Ви даєте згоду на використання файлів cookie.

Згоден