Більше 150 компаній вже оцінили Revizion. Спробуйте і ви!
Безкоштовна консультаціяRevizion - це більше, ніж просто QR
LTV (Lifetime Value) - це сукупний прибуток компанії, що отримується від одного клієнта за весь час співпраці з ним.
Незалежна система відгуків Revizion працює на репутацію вашого бренду. Ви побачите свій бізнес так, як його бачать ваші кліенти.Отримаєте повну картину їх лояльності. І, володіючи інформацією, збільшите прибуток.
Підключіть свій бізнесКонтроль і оперативна робота з відгуками дозволить підвищити продажі і LTV в будь-якому бізнесі.
Сервіс дозволить знайти сильні сторони і покаже недоліки в бізнес-процесах.
Отримання миттєвих повідомлень в месенджер при згадці вашого бренду в мережі або нових відгуках.
Партнери Revizion отримують можливість відстежувати індивідуальні параметри і метрики сервісу.
Клієнт надає відгук, через будь-який канал комунікації.
Залишає свої контакти для отримання зворотного зв`язку від компанії, за бажанням відгук може бути анонімним.
Відгук миттєво потряпляє до директора, клієнт гарантовано отримує зворотній зв`язок щодо вирішення питання.
Збирайте відгуки з усіх каналів комунікації в єдиній системі.
Миттєве інформування про кожен відгук та зручні інстументи для швидкого опрацювання.
онлайн-режимі на зручних дашбордах.
Утримуйте та повертайте клієнтів покращуючи свій сервіс за допомогою детальної аналітики.
Торгові мережі і магазини
Виробники і дистриб`ютори
Транспортні ĸомпанії і логістиĸа
Ресторани, ĸафе, готелі
E-commerce
Медицина та салони ĸраси
Сфера розваг
Сфера нерухомості
Ми підключаємо Revizion протягом 24 годин, попередньо навчивши ваш персонал працювати з системою.
Оцінювання в різних точках контакту з клієнтом будь-яким зручним способом: QR-коди, call-центр, email, SMS, push-повідомлення, Viber.
NPS-аналіз і велика статистика лояльності сегментується за різними ключовими показниками
Вибирайте свій формат роботи зі зворотним зв`язком і NPS!
щодня
+ 5 сьогодні
0підключено
на обслуговуванні
Колишній президент «Київстар» Петро Чернишов розповів про одну зі своїх приватних інвестицій. Чернишов вклався в сервіс зворотного зв`язку Revizion.
Державний Українский фонд стартапів визначив три проекти, кожен з яких отримає грантове фінансування в розмірі $ 50 тис.
Revizion — платформа для відгуків від українських бізнесменів. Інвестор Петро Чернишов в Facebook написав про шляхи стартапу від створення до перших інвестицій.
Залиште заявку, наш фахівець зв`яжеться з вами протягом декількох хвилин і розповість про всі можливості Revizion для вашого бізнесу.
Revizion – це незалежний український сервіс, який збирає реальні відгуки про заклади, компанії, блогерів. Ми допомагаємо власникам компаній побачити свої товари і послуги очима клієнтів.
Що ми робимо?
Після цього ми генеруємо QR-код і коротке посилання. Пропонуйте його відвідувачам (залишайте наклейки на столі, друкуйте на тейбл-тенти, відправляйте на e-mail) і отримуйте відгуки.
Через персональний кабінет ви зможете збирати статистику отриманих коментарів і робити поштову розсилку. Там же можна налаштувати відправку бонусів або знижок в якості подяки за відгук.
Кому буде корисний Revizion?
Найчастіше до нас звертаються власники кафе, ресторанів і магазинів. Але ми раді бачити в наших рядах всіх, хто продає товари і послуги: готелі, салони краси, медичні центри, турагентства, приватних підприємців.
Сервіс відгуків корисний і компаніям-новачкам, і тим, хто вже закріпився на ринку. У першому випадку ви отримаєте об`єктивний фідбек про свою роботу. У другому - відстежити реакцію відвідувачів: чи сподобалося нове блюдо від шефа? Привітний чи адміністратор? Так само уважний лікар?Індекс лояльності клієнтів (NPS)У своїй роботі ми використовуємо систему NPS - потужний інструмент, за допомогою якого допомагаємо вам покращувати сервіс, збільшувати прибуток і задовольняти потреби ваших клієнтів.Індекс задоволеності клієнтів показує, скільки на даний момент у вас споживачів, які готові рекомендувати вас. Лояльного клієнта сміливо можна назвати позаштатним піарником, тому що він радить вас своїм друзям, близьким, знайомим.Чим більше у вас лояльних покупців (їх називають промоутерами), тим більшій кількості друзів вони порекомендують вашу компанію. Це ефективна реклама, яка допомагає збільшувати прибуток.Регулярне вимірювання рівня NPS дає можливість безперервно покращувати якість вашого сервісу і залучати більше лояльної аудиторії. Показник NPS допомагає:- Подивитися на свою компанію очима клієнта і з`ясувати: з якістю товарів і послуг все добре або ж є, над чим працювати.- Виявляти лояльних споживачів і заохочувати їх (подарунками, знижками, бонусами).- Визначати користувачів з нейтральним настроєм, щоб розробити стратегію перекладу їх в категорію промоутерів.NPS сервіс допомагає краще розуміти своїх покупців, налагоджувати зворотний зв`язок, безперервно покращувати якість послуг і розробляти ефективну стратегію розвитку бренду.Що ми робимо:- Проводимо NPS-аудит якості обслуговування, складаємо детальний звіт.- Анонімно опитуємо ваших співробітників, щоб визначити рівень лояльності всередині колективу.- Навчаємо ваш персонал того, як працювати з системою.В результаті ви отримуєте ефективні рішення для поліпшення сервісу вашої компанії.
Принцип: тільки чесні відгуки
Ми публікуємо всі відгуки - і хвалебні, і гнівні. Головне - щоб вони були від реальних відвідувачів. Щоб все було прозоро і чесно, ми:
1. Виявляємо і блокуємо фейків.
2. Повідомляємо адміністрації закладів про негативні відгуки.
Зараз ми отримуємо приблизно 9900 відгуків щодня. Перед публікацією відгуків на сайт ми читаємо кожен. Якщо помічаємо ознаки замовного коментаря, то дзвонимо відвідувачеві і уточнюємо нюанси. О котрій годині відвідували заклад? Який був рахунок? Хто обслуговував? Часто фейки залишають недійсний номер телефону або плутаються у відповідях.
Коли компанія отримує низьку оцінку, ми дзвонимо її менеджеру, щоб той зміг оперативно відповісти на зауваження клієнта. Якщо потрібно підібрати правильні слова, щоб пояснити ситуацію або принести вибачення, ми допоможемо.
У будь-якому випадку, на сайт з відгуками потрапляють всі правдиві коментарі - і з високою оцінкою, і з низькою.
Безкоштовно для державних організацій
Ми хочемо допомагати не тільки приватному бізнесу і його клієнтам. Наша місія - створити справедливий сервіс зворотного зв`язку в різних галузях по всій Україні. Тому Revizion безкоштовний для державних організацій: університетів, поліклінік, перевізників громадського транспорту.
Зараз найактивніше сервіс працює в Києві, Львові та Житомирі. До кінця 2019 року ми плануємо підключити заклади з безлічі інших міст України.
Наша мета - щоб завдяки Revizion кава в кав`ярнях залишалася смачною, номери в готелях були чистими, а міські автобуси - безпечними. Якщо хочете знати, як ставляться клієнти до вашого сервісу, - ласкаво просимо!
Ми зв`яжемося з вами протягом 10 хвилин в робочий час.
Працюємо з 9-00 до 20-00.
Будьте в курсі нового
з описом послуг, прикладами використання і показниками, яких вдалося досягти?