Revisior

04112, Київ, UNIT.City, вул. Дорогожицька, 3; корпус B9, офіс №15
Антон, CEO, Brewsell
03.02.2025 10:02
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
12
03.02.2025 12:00
Дякуємо за ваш відгук та за чудову співпрацю! Нам приємно знати, що ви залишилися задоволені. Завжди відкриті до нових можливостей разом із вами!
Ксенія, Керівник проєкту, ВДНГ
31.01.2025 13:24
4.6
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
4
До компетентності менеджера та оперативності вирішення ним завдань зауважень немає. Щодо роботи сервісу знижена оцінка - не завжди приходять відгуки в телеграм. НПС 10 балів за зручність сервісу.
7
03.02.2025 12:00
Дякуємо за чесний зворотний зв’язок! Нам важливо знати, що можна вдосконалити, і ми сприймаємо вашу оцінку як мотивацію працювати краще
Сергій, Head of digital, Зелений слон
31.01.2025 13:10
5
9
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Всі критерії оцінені на максимальні бали: клієнт задоволений компетентністю менеджера, оперативність вирішення його завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 9 балів, за простоту, швидкість, підвищення рейтингу в google.
3
31.01.2025 12:00
Дякуємо за ваш відгук та за чудову співпрацю! Нам приємно знати, що ви залишилися задоволені. Завжди відкриті до нових можливостей разом із вами!
Степан, CEO, Кавові автомати (вендінг)
31.01.2025 13:07
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Всі критерії оцінені на максимальні бали: клієнт задоволений компетентністю менеджера, оперативність вирішення його завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів, за гарну роботу сервісу.
0
31.01.2025 12:00
Дякуємо за ваш відгук та за чудову співпрацю! Нам приємно знати, що ви залишилися задоволені. Завжди відкриті до нових можливостей разом із вами!
Андрій, Керівник проєкту, Рейкарц
31.01.2025 12:56
4.6
8
Компетентність:
5
Оперативність:
4
Робота сервісу:
5
До компетентності менеджера та роботи сервісу в цілому зауважень немає. Щодо оперативності вирішення завдань знижена оцінка - варто пришвидшитись в виконанні завдань. НПС не оцінив.
0
31.01.2025 12:00
Ми цінуємо кожен відгук, навіть якщо він не є позитивним. Дякуємо, що знайшли час висловити свої враження. Ми ретельно проаналізуємо вашу ситуацію та зробимо все, щоб ви були задоволені.
Євген, CEO, Paradox
31.01.2025 12:35
5
8
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Всі критерії оцінені на максимальні бали: клієнт задоволений компетентністю менеджера, оперативність вирішення його завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 8 балів, не знає які є альтернативи.
7
31.01.2025 12:00
Дякуємо за ваш відгук та за чудову співпрацю! Нам приємно знати, що ви залишилися задоволені. Завжди відкриті до нових можливостей разом із вами!
Ірина, Керівник проєкту, Rivoli City Club
31.01.2025 12:30
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Всі критерії оцінені на максимальні бали: клієнт задоволений компетентністю менеджера, оперативність вирішення його завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів, за сервіс.
0
31.01.2025 12:00
Дякуємо за ваш відгук та за чудову співпрацю! Нам приємно знати, що ви залишилися задоволені. Завжди відкриті до нових можливостей разом із вами!
Марина, Керівник проєкту, Асклепий
27.01.2025 15:05
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Всі критерії оцінені на максимальні бали: клієнт задоволений компетентністю менеджера, оперативність вирішення його завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів, за оперативність.
0
31.01.2025 13:05
Дякуємо за ваш відгук та за чудову співпрацю! Нам приємно знати, що ви залишилися задоволені. Завжди відкриті до нових можливостей разом із вами!
Ольга, Маркетолог, Восторг
27.01.2025 14:58
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Всі критерії оцінені на максимальні бали: клієнт задоволений компетентністю менеджера, оперативність вирішення його завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів, за оперативність вирішення питань, багато пропозицій по новим продуктам.
0
31.01.2025 12:52
Дякуємо за ваш відгук та за чудову співпрацю! Нам приємно знати, що ви залишилися задоволені. Завжди відкриті до нових можливостей разом із вами!
Богдан, Керівник проєкту, Королівська піцца
27.01.2025 14:44
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Всі критерії оцінені на максимальні бали: клієнт задоволений компетентністю менеджера, оперативність вирішення його завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів, за простоту сервісу.
0
31.01.2025 13:14
Дякуємо за ваш відгук та за чудову співпрацю! Нам приємно знати, що ви залишилися задоволені. Завжди відкриті до нових можливостей разом із вами!

Revisior — це B2B SaaS-платформа, яка автоматизує збір зворотного зв`язку та аналіз клієнтського досвіду. Використовуючи штучний інтелект та аналіз даних, Revisior допомагає компаніям вдосконалювати обслуговування клієнтів, утримувати їхню лояльність та збільшувати прибуток.

Сервіс збирає відгуки клієнтів з усіх каналів комунікації в одному місці. Система також дозволяє проводити опитування клієнтів і співробітників через різні точки контакту (QR, SMS, email, кол-центр тощо). Завдяки SLA та інструментам автоматизації, Revisior обробляє відгуки та вирішує скарги протягом 24 годин, до того, як вони стануть публічними. Використовуючи детальну аналітику, сегментацію та семантичний аналіз, бізнеси отримують рекомендації для покращення якості свого сервісу.

Це допомагає бізнесам:
1) оптимізувати маркетинговий бюджет більш ніж на 20%.
2) повернути втрачених клієнтів більше 30%.
3) збільшити LTV за рахунок утримання клієнтів.
Формуємо позитивну репутацію брендів, завдяки поліпшенню якості сервісу.

Revisior довіряють свій сервіс сотні брендів, серед яких: MEEST, BAT, Укрзалізниця, New Balance, Pandora, Nova Post, Varus, Fozzy group та багато інших.

За 3 роки зібрали більше 15М відгуків та допомогли вирішити >4М скарг протягом 30 хвилин!

Місія Revisior — підвищувати якість сервісу, допомагаючи бізнесам чути своїх клієнтів, а клієнтам — бути почутими.

Revisior — це ваш надійний партнер у створенні сервісу!


service@revisior.com


+38 (098) 775-70-70
+38 (099) 775-70-70
+38 (073) 775-70-70