Revisior

04112, Київ, UNIT.City, вул. Дорогожицька, 3; корпус B9, офіс №15
Богдан, Керівник проєкту, Патон Интернешнл
27.01.2025 14:33
5
9
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Всі критерії оцінені на максимальні бали: клієнт задоволений компетентністю менеджера, оперативність вирішення його завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 9 балів, за зручний сервіс.
0
31.01.2025 12:57
Дякуємо за ваш відгук та за чудову співпрацю! Нам приємно знати, що ви залишилися задоволені. Завжди відкриті до нових можливостей разом із вами!
Ярина, Керівник з розвитку, Пузата Хата
27.01.2025 14:23
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Всі критерії оцінені на максимальні бали: клієнт задоволений компетентністю менеджера, оперативність вирішення його завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів, все добре.
0
31.01.2025 13:11
Дякуємо за ваш відгук та за чудову співпрацю! Нам приємно знати, що ви залишилися задоволені. Завжди відкриті до нових можливостей разом із вами!
Людмила, Керівник проєкту, СІМ23
27.01.2025 14:09
4.6
9
Компетентність:
4
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
До оперативності вирішення питань та роботи сервісу в цілому зауважень немає. Щодо компетентності менеджера знижена оцінка через випадок, коли потрібно було сильно деталізувати технічне питання щоб розібратися з ним. НПС 9, наразі по співпраці задоволені.
0
27.01.2025 12:00
Дякуємо за ваш відгук! Нам завжди важливо знати, що можна покращити, тому ми цінуємо навіть критичні коментарі. Ми ретельно проаналізуємо ваші зауваження та зробимо все можливе, щоб виправити недоліки.
Вікторія, Менеджер, Cupclub
27.01.2025 13:45
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Всі критерії оцінені на максимальні бали: клієнт задоволений компетентністю менеджера, оперативність вирішення його завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів, за оперативність.
0
31.01.2025 13:30
Дякуємо за ваш відгук та за чудову співпрацю! Нам приємно знати, що ви залишилися задоволені. Завжди відкриті до нових можливостей разом із вами!
Ірина, Маркетолог, ppc-спеціаліст, таргетолог, DALGAKIRAN
27.01.2025 13:39
5
9
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Всі критерії оцінені на максимальні бали: клієнт задоволений компетентністю менеджера, оперативність вирішення його завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 9 балів, все влаштовує.
0
31.01.2025 13:24
Дякуємо за ваш відгук та за чудову співпрацю! Нам приємно знати, що ви залишилися задоволені. Завжди відкриті до нових можливостей разом із вами!
Олег, Co-owner & CMO, E-zoo
27.01.2025 13:27
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Всі критерії оцінені на максимальні бали: клієнт задоволений компетентністю менеджера, оперативність вирішення його завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів, за робочий інструмент по доступній вартості.
0
31.01.2025 13:39
Дякуємо за ваш відгук та за чудову співпрацю! Нам приємно знати, що ви залишилися задоволені. Завжди відкриті до нових можливостей разом із вами!
Віта, Керівник проєкту, Master Zoo
27.01.2025 13:03
4.6
9
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
4
До компетентності менеджера та оперативності вирішення ним завдань зауважень немає. Щодо роботи сервісу знижена оцінка, варто додати можливість кастомізації сторінки під бренд. НПС 9 балів, робота сервісу без проблем, робота технічного спеціаліста.
0
27.01.2025 12:00
Дякуємо за чесний зворотний зв’язок! Нам важливо знати, що можна вдосконалити, і ми сприймаємо вашу оцінку як мотивацію працювати краще
Анастасія, Керівник проєкту, Golaw
27.01.2025 12:47
4.6
8
Компетентність:
5
Оперативність:
4
Робота сервісу:
5
До компетентності менеджера та роботи сервісу в цілому зауважень немає. Щодо оперативності знижена оцінка через те, що для вирішення деяких питань інколи треба більше часу. НПС 8 балів через недостатню оперативність вирішення завдань.
0
27.01.2025 12:00
Ваш відгук для нас дуже цінний! Ми завжди прагнемо до найкращого сервісу. Дякуємо, що знайшли час написати про свій досвід
Олексій, Керівник по рітейлу, New Balance
27.01.2025 12:22
5
8
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Всі критерії оцінені на максимальні бали: клієнт задоволений компетентністю менеджера, оперативність вирішення його завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 8 балів, все влаштовує по співпраці.
0
31.01.2025 12:53
Дякуємо за ваш відгук та за чудову співпрацю! Нам приємно знати, що ви залишилися задоволені. Завжди відкриті до нових можливостей разом із вами!
Анна, CMO, Salateira
27.01.2025 11:49
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Всі критерії оцінені на максимальні бали: клієнт задоволений компетентністю менеджера, оперативність вирішення його завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів, за зручність сервісу та оперативність вирішення питань.
0
31.01.2025 12:56
Дякуємо за ваш відгук та за чудову співпрацю! Нам приємно знати, що ви залишилися задоволені. Завжди відкриті до нових можливостей разом із вами!

Revisior — це B2B SaaS-платформа, яка автоматизує збір зворотного зв`язку та аналіз клієнтського досвіду. Використовуючи штучний інтелект та аналіз даних, Revisior допомагає компаніям вдосконалювати обслуговування клієнтів, утримувати їхню лояльність та збільшувати прибуток.

Сервіс збирає відгуки клієнтів з усіх каналів комунікації в одному місці. Система також дозволяє проводити опитування клієнтів і співробітників через різні точки контакту (QR, SMS, email, кол-центр тощо). Завдяки SLA та інструментам автоматизації, Revisior обробляє відгуки та вирішує скарги протягом 24 годин, до того, як вони стануть публічними. Використовуючи детальну аналітику, сегментацію та семантичний аналіз, бізнеси отримують рекомендації для покращення якості свого сервісу.

Це допомагає бізнесам:
1) оптимізувати маркетинговий бюджет більш ніж на 20%.
2) повернути втрачених клієнтів більше 30%.
3) збільшити LTV за рахунок утримання клієнтів.
Формуємо позитивну репутацію брендів, завдяки поліпшенню якості сервісу.

Revisior довіряють свій сервіс сотні брендів, серед яких: MEEST, BAT, Укрзалізниця, New Balance, Pandora, Nova Post, Varus, Fozzy group та багато інших.

За 3 роки зібрали більше 15М відгуків та допомогли вирішити >4М скарг протягом 30 хвилин!

Місія Revisior — підвищувати якість сервісу, допомагаючи бізнесам чути своїх клієнтів, а клієнтам — бути почутими.

Revisior — це ваш надійний партнер у створенні сервісу!


service@revisior.com


+38 (098) 775-70-70
+38 (099) 775-70-70
+38 (073) 775-70-70