Revisior

04112, Київ, UNIT.City, вул. Дорогожицька, 3; корпус B9, офіс №15
Аліна, Керівник проєкту, SOLMAR
27.01.2025 11:37
5
7
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Всі критерії оцінені на максимальні бали: клієнт задоволений компетентністю менеджера, оперативність вирішення його завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 7 балів, підходить не для кожного бізнесу.
0
31.01.2025 13:19
Дякуємо за ваш відгук та за чудову співпрацю! Нам приємно знати, що ви залишилися задоволені. Завжди відкриті до нових можливостей разом із вами!
Володимир, Керівник проєкту, Vovk
27.01.2025 11:34
5
8
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Всі критерії оцінені на максимальні бали: клієнт задоволений компетентністю менеджера, оперативність вирішення його завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 8 балів, залежить від того, кому рекомендувати.
0
31.01.2025 13:10
Дякуємо за ваш відгук та за чудову співпрацю! Нам приємно знати, що ви залишилися задоволені. Завжди відкриті до нових можливостей разом із вами!
Павло, Head of marketing, Стоматологія Мрія
27.01.2025 11:16
4.3
7
Компетентність:
5
Оперативність:
4
Робота сервісу:
4
До роботи менеджера зауважень немає. Щодо оперативності вирішення знижена оцінка через довгий час на внесення змін в анкету, щодо роботи сервісу - анкети не гнучкі, неможливо зробити те, що бажає клієнт. НПС 7 балів, не дуже подобається сервіс в цілому, рекомендувати наразі не готовий.
0
27.01.2025 12:00
Ми цінуємо кожен відгук, навіть якщо він не є позитивним. Дякуємо, що знайшли час висловити свої враження. Ми ретельно проаналізуємо вашу ситуацію та зробимо все, щоб ви були задоволені.
Ксенія, ТАС
27.01.2025 10:51
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Всі критерії оцінені на максимальні бали: клієнт задоволений компетентністю менеджера, оперативність вирішення його завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів, за співпрацю, роботу менеджера, швидкість реагування.
0
31.01.2025 13:00
Дякуємо за ваш відгук та за чудову співпрацю! Нам приємно знати, що ви залишилися задоволені. Завжди відкриті до нових можливостей разом із вами!
Валерія, Procurement manager, Aquantis
27.01.2025 10:46
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Всі критерії оцінені на максимальні бали: клієнт задоволений компетентністю менеджера, оперативність вирішення його завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів, за блискуче надання послуг.
0
31.01.2025 12:50
Дякуємо за ваш відгук та за чудову співпрацю! Нам приємно знати, що ви залишилися задоволені. Завжди відкриті до нових можливостей разом із вами!
Наталія, Керівник СХ центру, Varus
27.01.2025 10:37
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Всі критерії оцінені на максимальні бали: клієнт задоволений компетентністю менеджера, оперативність вирішення його завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів за швидкість вирішення питань, гнучкість.
0
31.01.2025 13:04
Дякуємо за ваш відгук та за чудову співпрацю! Нам приємно знати, що ви залишилися задоволені. Завжди відкриті до нових можливостей разом із вами!
Тетяна, Керівник проєкту, Альянс Премиум
24.01.2025 15:59
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Всі критерії оцінені на максимальні бали: клієнт задоволений компетентністю менеджера, оперативність вирішення його завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів, за оперативність, чіткість та швидкість.
0
31.01.2025 12:59
Дякуємо за ваш відгук та за чудову співпрацю! Нам приємно знати, що ви залишилися задоволені. Завжди відкриті до нових можливостей разом із вами!
Тетяна, Керівник проєкту, АЛЬЯНС-IФ
24.01.2025 15:58
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Всі критерії оцінені на максимальні бали: клієнт задоволений компетентністю менеджера, оперативність вирішення його завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів, за оперативність, чіткість та швидкість.
0
31.01.2025 13:19
Дякуємо за ваш відгук та за чудову співпрацю! Нам приємно знати, що ви залишилися задоволені. Завжди відкриті до нових можливостей разом із вами!
Наталія, Керівник проєкту, Вікінг Моторз
24.01.2025 15:45
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Всі критерії оцінені на максимальні бали: клієнт задоволений компетентністю менеджера, оперативність вирішення його завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів, за якість та оперативність роботи; оператори з відмінними комунікативними навичками.
0
31.01.2025 13:35
Дякуємо за ваш відгук та за чудову співпрацю! Нам приємно знати, що ви залишилися задоволені. Завжди відкриті до нових можливостей разом із вами!
Анастасія, Керівник проєкту, Грифон
24.01.2025 15:36
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Всі критерії оцінені на максимальні бали: клієнт задоволений компетентністю менеджера, оперативність вирішення його завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів, за зручність сервісу.
0
31.01.2025 13:38
Дякуємо за ваш відгук та за чудову співпрацю! Нам приємно знати, що ви залишилися задоволені. Завжди відкриті до нових можливостей разом із вами!

Revisior — це B2B SaaS-платформа, яка автоматизує збір зворотного зв`язку та аналіз клієнтського досвіду. Використовуючи штучний інтелект та аналіз даних, Revisior допомагає компаніям вдосконалювати обслуговування клієнтів, утримувати їхню лояльність та збільшувати прибуток.

Сервіс збирає відгуки клієнтів з усіх каналів комунікації в одному місці. Система також дозволяє проводити опитування клієнтів і співробітників через різні точки контакту (QR, SMS, email, кол-центр тощо). Завдяки SLA та інструментам автоматизації, Revisior обробляє відгуки та вирішує скарги протягом 24 годин, до того, як вони стануть публічними. Використовуючи детальну аналітику, сегментацію та семантичний аналіз, бізнеси отримують рекомендації для покращення якості свого сервісу.

Це допомагає бізнесам:
1) оптимізувати маркетинговий бюджет більш ніж на 20%.
2) повернути втрачених клієнтів більше 30%.
3) збільшити LTV за рахунок утримання клієнтів.
Формуємо позитивну репутацію брендів, завдяки поліпшенню якості сервісу.

Revisior довіряють свій сервіс сотні брендів, серед яких: MEEST, BAT, Укрзалізниця, New Balance, Pandora, Nova Post, Varus, Fozzy group та багато інших.

За 3 роки зібрали більше 15М відгуків та допомогли вирішити >4М скарг протягом 30 хвилин!

Місія Revisior — підвищувати якість сервісу, допомагаючи бізнесам чути своїх клієнтів, а клієнтам — бути почутими.

Revisior — це ваш надійний партнер у створенні сервісу!


service@revisior.com


+38 (098) 775-70-70
+38 (099) 775-70-70
+38 (073) 775-70-70