Катерина, Head of retail , Кит Груп
24.01.2025 15:28
5

9
Всі критерії оцінені на максимальні бали: клієнт задоволений компетентністю менеджера, оперативність вирішення його завдань та роботою сервісу в цілому. Клієнт зазначила, що менеджер приділяє максимальну увагу проекту, моніторить аномалії у відгуках, вчасно комунікує з клієнтом. НПС 9 балів, за активну роботу менеджера та комунікацію.
31.01.2025 13:17
Дякуємо за ваш відгук та за чудову співпрацю! Нам приємно знати, що ви залишилися задоволені. Завжди відкриті до нових можливостей разом із вами!
Дмитро, СЕО, Лучик/OZZY
24.01.2025 15:06
5

8
Всі критерії оцінені на максимальні бали: клієнт задоволений компетентністю менеджера, оперативність вирішення його завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 8 балів, варто покращити роботу прив`язки гугла.
31.01.2025 13:35
Дякуємо за ваш відгук та за чудову співпрацю! Нам приємно знати, що ви залишилися задоволені. Завжди відкриті до нових можливостей разом із вами!
Валерія, Менеджер, Полісся Продукт
24.01.2025 14:54
4.6

10
Щодо компетентності менеджера та сервісу в цілому зауважень немає. За оперативність вирішення питань знижена оцінка через випадки з довгим очікуванням на виконання завдань. НПС 10 балів за власне сервіс, доступність, зручність, командну роботу.
24.01.2025 12:00
Ми вдячні за ваш відгук і за можливість стати кращими! Ваші коментарі вже передані відповідальному відділу, і ми обов’язково врахуємо їх у подальшій роботі
Тетяна, Керівник проєкту, ТзОВ"Альянс-А"
24.01.2025 14:42
5

10
Всі критерії оцінені на максимальні бали: клієнт задоволений компетентністю менеджера, оперативність вирішення його завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів, за оперативність, чіткість та швидкість.
31.01.2025 13:36
Дякуємо за ваш відгук та за чудову співпрацю! Нам приємно знати, що ви залишилися задоволені. Завжди відкриті до нових можливостей разом із вами!
Артур, Керівник проєкту, ТоТ самый барашек/Харьков
24.01.2025 14:26
5

10
Всі критерії оцінені на максимальні бали: клієнт задоволений компетентністю менеджера, оперативність вирішення його завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів, за компетентність та швидкість.
31.01.2025 13:27
Дякуємо за ваш відгук та за чудову співпрацю! Нам приємно знати, що ви залишилися задоволені. Завжди відкриті до нових можливостей разом із вами!
Людмила, Менеджер, Траш
24.01.2025 14:18
5

10
Всі критерії оцінені на максимальні бали: клієнт задоволений компетентністю менеджера, оперативність вирішення його завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів, за обслуговування та комунікацію.
31.01.2025 13:29
Дякуємо за ваш відгук та за чудову співпрацю! Нам приємно знати, що ви залишилися задоволені. Завжди відкриті до нових можливостей разом із вами!
Артем, Керівник проєкту, ЯБКО (фоп Ферко)
24.01.2025 14:05
5

10
Всі критерії оцінені на максимальні бали: клієнт задоволений компетентністю менеджера, оперативність вирішення його завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів, за дизайн, оперативність, наповнення.
31.01.2025 12:56
Дякуємо за ваш відгук та за чудову співпрацю! Нам приємно знати, що ви залишилися задоволені. Завжди відкриті до нових можливостей разом із вами!
Наталія, Комерційний директор, Ameda
24.01.2025 13:54
4.6

8
До оперативності вирішення завдань менеджером та роботи сервісу в цілому зауважень немає. Щодо компетентності знижена оцінка через довге вирішення питання технічного плану. НПС 8 балів, важко рекомендувати, якщо це не твоя компанія.
24.01.2025 12:00
Дякуємо вам за чесний відгук! Нам щиро шкода, що ваш досвід не виправдав очікувань. Ми прагнемо до високого рівня сервісу, тому кожне зауваження для нас цінне. Технічне питання було вирішене.
Олег, Керівник проєкту, DKids
24.01.2025 13:37
5

10
Всі критерії оцінені на максимальні бали: клієнт задоволений компетентністю менеджера, оперативність вирішення його завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів, за роботу менеджера та сервісу.
31.01.2025 13:30
Дякуємо за ваш відгук та за чудову співпрацю! Нам приємно знати, що ви залишилися задоволені. Завжди відкриті до нових можливостей разом із вами!
Ірина, Керівник по регіональному розвитку , GLO
24.01.2025 13:28
5

8
Всі критерії оцінені на максимальні бали: клієнт задоволений компетентністю менеджера, оперативність вирішення його завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 8 балів, все влаштовує по співпраці.
31.01.2025 13:04
Дякуємо за ваш відгук та за чудову співпрацю! Нам приємно знати, що ви залишилися задоволені. Завжди відкриті до нових можливостей разом із вами!