Revisior

04112, Київ, UNIT.City, вул. Дорогожицька, 3; корпус B9, офіс №15
Катерина, Head of retail , Кит Груп
24.01.2025 15:28
5
9
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Всі критерії оцінені на максимальні бали: клієнт задоволений компетентністю менеджера, оперативність вирішення його завдань та роботою сервісу в цілому. Клієнт зазначила, що менеджер приділяє максимальну увагу проекту, моніторить аномалії у відгуках, вчасно комунікує з клієнтом. НПС 9 балів, за активну роботу менеджера та комунікацію.
0
31.01.2025 13:17
Дякуємо за ваш відгук та за чудову співпрацю! Нам приємно знати, що ви залишилися задоволені. Завжди відкриті до нових можливостей разом із вами!
Дмитро, СЕО, Лучик/OZZY
24.01.2025 15:06
5
8
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Всі критерії оцінені на максимальні бали: клієнт задоволений компетентністю менеджера, оперативність вирішення його завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 8 балів, варто покращити роботу прив`язки гугла.
0
31.01.2025 13:35
Дякуємо за ваш відгук та за чудову співпрацю! Нам приємно знати, що ви залишилися задоволені. Завжди відкриті до нових можливостей разом із вами!
Валерія, Менеджер, Полісся Продукт
24.01.2025 14:54
4.6
10
Компетентність:
5
Оперативність:
4
Робота сервісу:
5
Щодо компетентності менеджера та сервісу в цілому зауважень немає. За оперативність вирішення питань знижена оцінка через випадки з довгим очікуванням на виконання завдань. НПС 10 балів за власне сервіс, доступність, зручність, командну роботу.
0
24.01.2025 12:00
Ми вдячні за ваш відгук і за можливість стати кращими! Ваші коментарі вже передані відповідальному відділу, і ми обов’язково врахуємо їх у подальшій роботі
Тетяна, Керівник проєкту, ТзОВ"Альянс-А"
24.01.2025 14:42
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Всі критерії оцінені на максимальні бали: клієнт задоволений компетентністю менеджера, оперативність вирішення його завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів, за оперативність, чіткість та швидкість.
0
31.01.2025 13:36
Дякуємо за ваш відгук та за чудову співпрацю! Нам приємно знати, що ви залишилися задоволені. Завжди відкриті до нових можливостей разом із вами!
Артур, Керівник проєкту, ТоТ самый барашек/Харьков
24.01.2025 14:26
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Всі критерії оцінені на максимальні бали: клієнт задоволений компетентністю менеджера, оперативність вирішення його завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів, за компетентність та швидкість.
0
31.01.2025 13:27
Дякуємо за ваш відгук та за чудову співпрацю! Нам приємно знати, що ви залишилися задоволені. Завжди відкриті до нових можливостей разом із вами!
Людмила, Менеджер, Траш
24.01.2025 14:18
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Всі критерії оцінені на максимальні бали: клієнт задоволений компетентністю менеджера, оперативність вирішення його завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів, за обслуговування та комунікацію.
0
31.01.2025 13:29
Дякуємо за ваш відгук та за чудову співпрацю! Нам приємно знати, що ви залишилися задоволені. Завжди відкриті до нових можливостей разом із вами!
Артем, Керівник проєкту, ЯБКО (фоп Ферко)
24.01.2025 14:05
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Всі критерії оцінені на максимальні бали: клієнт задоволений компетентністю менеджера, оперативність вирішення його завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів, за дизайн, оперативність, наповнення.
0
31.01.2025 12:56
Дякуємо за ваш відгук та за чудову співпрацю! Нам приємно знати, що ви залишилися задоволені. Завжди відкриті до нових можливостей разом із вами!
Наталія, Комерційний директор, Ameda
24.01.2025 13:54
4.6
8
Компетентність:
4
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
До оперативності вирішення завдань менеджером та роботи сервісу в цілому зауважень немає. Щодо компетентності знижена оцінка через довге вирішення питання технічного плану. НПС 8 балів, важко рекомендувати, якщо це не твоя компанія.
0
24.01.2025 12:00
Дякуємо вам за чесний відгук! Нам щиро шкода, що ваш досвід не виправдав очікувань. Ми прагнемо до високого рівня сервісу, тому кожне зауваження для нас цінне. Технічне питання було вирішене.
Олег, Керівник проєкту, DKids
24.01.2025 13:37
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Всі критерії оцінені на максимальні бали: клієнт задоволений компетентністю менеджера, оперативність вирішення його завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів, за роботу менеджера та сервісу.
0
31.01.2025 13:30
Дякуємо за ваш відгук та за чудову співпрацю! Нам приємно знати, що ви залишилися задоволені. Завжди відкриті до нових можливостей разом із вами!
Ірина, Керівник по регіональному розвитку , GLO
24.01.2025 13:28
5
8
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Всі критерії оцінені на максимальні бали: клієнт задоволений компетентністю менеджера, оперативність вирішення його завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 8 балів, все влаштовує по співпраці.
0
31.01.2025 13:04
Дякуємо за ваш відгук та за чудову співпрацю! Нам приємно знати, що ви залишилися задоволені. Завжди відкриті до нових можливостей разом із вами!

Revisior — це B2B SaaS-платформа, яка автоматизує збір зворотного зв`язку та аналіз клієнтського досвіду. Використовуючи штучний інтелект та аналіз даних, Revisior допомагає компаніям вдосконалювати обслуговування клієнтів, утримувати їхню лояльність та збільшувати прибуток.

Сервіс збирає відгуки клієнтів з усіх каналів комунікації в одному місці. Система також дозволяє проводити опитування клієнтів і співробітників через різні точки контакту (QR, SMS, email, кол-центр тощо). Завдяки SLA та інструментам автоматизації, Revisior обробляє відгуки та вирішує скарги протягом 24 годин, до того, як вони стануть публічними. Використовуючи детальну аналітику, сегментацію та семантичний аналіз, бізнеси отримують рекомендації для покращення якості свого сервісу.

Це допомагає бізнесам:
1) оптимізувати маркетинговий бюджет більш ніж на 20%.
2) повернути втрачених клієнтів більше 30%.
3) збільшити LTV за рахунок утримання клієнтів.
Формуємо позитивну репутацію брендів, завдяки поліпшенню якості сервісу.

Revisior довіряють свій сервіс сотні брендів, серед яких: MEEST, BAT, Укрзалізниця, New Balance, Pandora, Nova Post, Varus, Fozzy group та багато інших.

За 3 роки зібрали більше 15М відгуків та допомогли вирішити >4М скарг протягом 30 хвилин!

Місія Revisior — підвищувати якість сервісу, допомагаючи бізнесам чути своїх клієнтів, а клієнтам — бути почутими.

Revisior — це ваш надійний партнер у створенні сервісу!


service@revisior.com


+38 (098) 775-70-70
+38 (099) 775-70-70
+38 (073) 775-70-70