Revisior

04112, Київ, UNIT.City, вул. Дорогожицька, 3; корпус B9, офіс №15
Анастасія, Керівник проєкту, Gunia Project
24.01.2025 13:18
4.3
10
Компетентність:
5
Оперативність:
3
Робота сервісу:
5
Щодо компетентності менеджера та роботи сервісу зауважень немає. Щодо оперативності знижена оцінка через очікування на внесення змін в фото для планшету для відгуків. НПС 10 балів за зручність та візуальну частину.
0
24.01.2025 12:00
Ваші слова – це цінний внесок у наш розвиток. Дякуємо, що знайшли час поділитися своїми враженнями! Всі налаштування були проведенні, дякуємо за терпіння.
Зоряна, Керівник проєкту, Lviv Croissants
24.01.2025 12:42
4
9
Компетентність:
4
Оперативність:
4
Робота сервісу:
4
Щодо всіх критеріїв знижені бали через довге очікування документів з бухгалтерії та ситуацію з помилково відправленою квитанцією, щодо сервісу - варто пришвидшити процес комунікації. НПС 9 балів, не знає аналогів.
0
24.01.2025 12:00
Ми цінуємо вашу щирість! Дякуємо за відгук – це допомагає нам вдосконалюватися. Питання з документами вирішене.
Микола, Маркеторог, MINK
24.01.2025 12:00
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Комунікацією дуже зажоволені!
0
31.01.2025 13:07
Дякуємо за ваш відгук та за чудову співпрацю! Нам приємно знати, що ви залишилися задоволені. Завжди відкриті до нових можливостей разом із вами!
Оксана, Керуюча, Puri Chveni (КривойРог)
24.01.2025 11:30
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Всі критерії оцінені на максимальні бали: клієнт задоволений компетентністю менеджера, оперативність вирішення його завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів, все подобається.
0
31.01.2025 12:58
Дякуємо за ваш відгук та за чудову співпрацю! Нам приємно знати, що ви залишилися задоволені. Завжди відкриті до нових можливостей разом із вами!
Олена, Керівник проєкту, Ribas Hotels Group_Like Bus
24.01.2025 11:17
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Всі критерії оцінені на максимальні бали: клієнт задоволений компетентністю менеджера, оперативність вирішення його завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів, за якісний сервіс.
0
31.01.2025 13:36
Дякуємо за ваш відгук та за чудову співпрацю! Нам приємно знати, що ви залишилися задоволені. Завжди відкриті до нових можливостей разом із вами!
Олена, Керівник проєкту, Sezon
24.01.2025 10:43
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Всі критерії оцінені на максимальні бали: клієнт задоволений компетентністю менеджера, оперативність вирішення його завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів, за простоту, зручність, інтерактивність, результативність.
0
31.01.2025 13:32
Дякуємо за ваш відгук та за чудову співпрацю! Нам приємно знати, що ви залишилися задоволені. Завжди відкриті до нових можливостей разом із вами!
Andrii, Арсенал страхування
23.01.2025 17:03
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Всі критерії оцінені на максимальні бали: клієнт задоволений компетентністю менеджера, оперативність вирішення його завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів, за оперативність вирішення завдань менеджером, зручність, розширений функціонал, відгуки у чатботах, сервіс загалом.
0
31.01.2025 13:18
Дякуємо за ваш відгук та за чудову співпрацю! Нам приємно знати, що ви залишилися задоволені. Завжди відкриті до нових можливостей разом із вами!
Анастасія, Head of Customer Care, Leroy Merlin
23.01.2025 16:57
4.6
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
4
До компетентності менеджера та оперативності вирішення ним завдань зауважень немає. Щодо роботи сервісу знижена оцінка через низьку швидкість завантаження. НПС 10 балів, за гнучкість, швидкість роботи, співвідношення ціни та якості.
0
23.01.2025 12:00
Дякуємо, що не залишилися осторонь і поділилися своїм досвідом! Нам важливо чути вас, і ми зробимо все можливе, щоб у майбутньому змінити вашу думку на краще.
Anastasia, ULF finance
23.01.2025 16:46
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Всі критерії оцінені на максимальні бали: клієнт задоволений компетентністю менеджера, оперативність вирішення його завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів, за зручність подання інформації.
0
31.01.2025 13:33
Дякуємо за ваш відгук та за чудову співпрацю! Нам приємно знати, що ви залишилися задоволені. Завжди відкриті до нових можливостей разом із вами!
Анастасія, Керівник проєкту, Клініка Святої Катерини
23.01.2025 13:50
4.6
9
Компетентність:
5
Оперативність:
4
Робота сервісу:
5
0
23.01.2025 12:00
Ваш відгук для нас не просто оцінка, а шанс вдосконалюватися! Дякуємо, що поділилися своїми враженнями

Revisior — це B2B SaaS-платформа, яка автоматизує збір зворотного зв`язку та аналіз клієнтського досвіду. Використовуючи штучний інтелект та аналіз даних, Revisior допомагає компаніям вдосконалювати обслуговування клієнтів, утримувати їхню лояльність та збільшувати прибуток.

Сервіс збирає відгуки клієнтів з усіх каналів комунікації в одному місці. Система також дозволяє проводити опитування клієнтів і співробітників через різні точки контакту (QR, SMS, email, кол-центр тощо). Завдяки SLA та інструментам автоматизації, Revisior обробляє відгуки та вирішує скарги протягом 24 годин, до того, як вони стануть публічними. Використовуючи детальну аналітику, сегментацію та семантичний аналіз, бізнеси отримують рекомендації для покращення якості свого сервісу.

Це допомагає бізнесам:
1) оптимізувати маркетинговий бюджет більш ніж на 20%.
2) повернути втрачених клієнтів більше 30%.
3) збільшити LTV за рахунок утримання клієнтів.
Формуємо позитивну репутацію брендів, завдяки поліпшенню якості сервісу.

Revisior довіряють свій сервіс сотні брендів, серед яких: MEEST, BAT, Укрзалізниця, New Balance, Pandora, Nova Post, Varus, Fozzy group та багато інших.

За 3 роки зібрали більше 15М відгуків та допомогли вирішити >4М скарг протягом 30 хвилин!

Місія Revisior — підвищувати якість сервісу, допомагаючи бізнесам чути своїх клієнтів, а клієнтам — бути почутими.

Revisior — це ваш надійний партнер у створенні сервісу!


service@revisior.com


+38 (098) 775-70-70
+38 (099) 775-70-70
+38 (073) 775-70-70