4.6

9
Клієнт цілком задоволений компетентністю менеджера, оперативністю вирішення ним завдань. Щодо роботи сервісу - варто додати можливість змінювати порядок полів в звіті. Крім того, працюють не всі звіти (з 10 тільки 3 належним чином). НПС 9 балів, за автоматизований збір відгуків.
12.02.2024 12:00
Дякуємо за чесний зворотний зв’язок! Нам важливо знати, що можна вдосконалити, і ми сприймаємо вашу оцінку як мотивацію працювати краще
4.6

10
Щодо компетентності менеджера та роботи сервісу все влаштовує. За оперативність вирішення завдань менеджером знижена оцінка через прострочені терміни по друку наліпок. НПС 10 балів за сучасність, легку комунікацію, оперативність та компетентність.
09.02.2024 12:00
Ми вдячні за ваш відгук і за можливість стати кращими! Нам прикро, що ваш досвід не був ідеальним, и ми якнайшвидше виправимо ситуацію.
4.6

9
Щодо компетентності менеджера та оперативності вирішення ним питань зауважень немає. Щодо роботи сервісу знижена оцінка через складність індивідуального налаштування (інтуїтивно незрозуміле), не всі поля кастомні. НПС 9 балів, все в одному місці разом з замірами.
09.02.2024 12:00
Дякуємо, що знайшли час висловити свої враження. Ми ретельно проаналізуємо вашу ситуацію та зробимо висновки.
5

10
Клієнт цілком задоволений компетентністю менеджера, оперативністю вирішення ним завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів за компетентність менеджерів, всі технічні правки виконано.
10.02.2024 13:10
Ми цінуємо кожного клієнта, і ваша довіра для нас – безцінна. Дякуємо за відгук і за можливість працювати з вами.
5

9
Клієнт цілком задоволений компетентністю менеджера, оперативністю вирішення ним завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 9 балів, все добре.
10.02.2024 12:59
Ми цінуємо кожного клієнта, і ваша довіра для нас – безцінна. Дякуємо за відгук і за можливість працювати з вами.
5

10
Клієнт цілком задоволений компетентністю менеджера, оперативністю вирішення ним завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів, продукт виконує свої функції, немає проблем.
10.02.2024 13:14
Ми цінуємо кожного клієнта, і ваша довіра для нас – безцінна. Дякуємо за відгук і за можливість працювати з вами.
5

10
Клієнт цілком задоволений компетентністю менеджера, оперативністю вирішення ним завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів за оперативність роботи.
10.02.2024 13:11
Ми цінуємо кожного клієнта, і ваша довіра для нас – безцінна. Дякуємо за відгук і за можливість працювати з вами.
Світлана
09.02.2024 13:04
5

10
Клієнт цілком задоволений компетентністю менеджера, оперативністю вирішення ним завдань та роботою сервісу в цілому. Щодо побажань по сервісу - варто запровадити верифікацію номера телефону, якщо людина має намір залишити відгук. НПС 10 балів за власне сервіс, можливість швидко отримувати зворотній зв`язок від клієнтів.
10.02.2024 13:32
Ми цінуємо кожного клієнта, і ваша довіра для нас – безцінна. Дякуємо за відгук і за можливість працювати з вами.
5

9
Клієнт цілком задоволений компетентністю менеджера, оперативністю вирішення ним завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 9 балів за дієвий інструмент по зворотному зв`язку.
10.02.2024 13:03
Ми цінуємо кожного клієнта, і ваша довіра для нас – безцінна. Дякуємо за відгук і за можливість працювати з вами.
Світлана
09.02.2024 12:52
4.6

7
Компетентність менеджера та оперативність вирішення ним питань на вищі бали, зауважень немає. Щодо сервісу - варто осучаснити візуал кабінету, крім того були технічні моменти з кабінетом. НПС 7 балів через зауваження по сервісу.
09.02.2024 12:00
Ваш відгук для нас дуже цінний! Ми завжди прагнемо до найкращого сервісу, і нам щиро шкода, за Ваш досвід. Ми обов’язково врахуємо всі зауваження та зробимо висновки.