Revisior

04112, Київ, UNIT.City, вул. Дорогожицька, 3; корпус B9, офіс №15
Сергій
12.02.2024 10:37
4.6
9
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
4
Клієнт цілком задоволений компетентністю менеджера, оперативністю вирішення ним завдань. Щодо роботи сервісу - варто додати можливість змінювати порядок полів в звіті. Крім того, працюють не всі звіти (з 10 тільки 3 належним чином). НПС 9 балів, за автоматизований збір відгуків.
0
12.02.2024 12:00
Дякуємо за чесний зворотний зв’язок! Нам важливо знати, що можна вдосконалити, і ми сприймаємо вашу оцінку як мотивацію працювати краще
Сергій
09.02.2024 18:03
4.6
10
Компетентність:
5
Оперативність:
4
Робота сервісу:
5
Щодо компетентності менеджера та роботи сервісу все влаштовує. За оперативність вирішення завдань менеджером знижена оцінка через прострочені терміни по друку наліпок. НПС 10 балів за сучасність, легку комунікацію, оперативність та компетентність.
0
09.02.2024 12:00
Ми вдячні за ваш відгук і за можливість стати кращими! Нам прикро, що ваш досвід не був ідеальним, и ми якнайшвидше виправимо ситуацію.
Євген
09.02.2024 17:45
4.6
9
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
4
Щодо компетентності менеджера та оперативності вирішення ним питань зауважень немає. Щодо роботи сервісу знижена оцінка через складність індивідуального налаштування (інтуїтивно незрозуміле), не всі поля кастомні. НПС 9 балів, все в одному місці разом з замірами.
0
09.02.2024 12:00
Дякуємо, що знайшли час висловити свої враження. Ми ретельно проаналізуємо вашу ситуацію та зробимо висновки.
Ольга
09.02.2024 17:35
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Клієнт цілком задоволений компетентністю менеджера, оперативністю вирішення ним завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів за компетентність менеджерів, всі технічні правки виконано.
0
10.02.2024 13:10
Ми цінуємо кожного клієнта, і ваша довіра для нас – безцінна. Дякуємо за відгук і за можливість працювати з вами.
Аліна
09.02.2024 17:24
5
9
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Клієнт цілком задоволений компетентністю менеджера, оперативністю вирішення ним завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 9 балів, все добре.
0
10.02.2024 12:59
Ми цінуємо кожного клієнта, і ваша довіра для нас – безцінна. Дякуємо за відгук і за можливість працювати з вами.
Степан
09.02.2024 13:17
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Клієнт цілком задоволений компетентністю менеджера, оперативністю вирішення ним завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів, продукт виконує свої функції, немає проблем.
0
10.02.2024 13:14
Ми цінуємо кожного клієнта, і ваша довіра для нас – безцінна. Дякуємо за відгук і за можливість працювати з вами.
Артур
09.02.2024 13:13
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Клієнт цілком задоволений компетентністю менеджера, оперативністю вирішення ним завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів за оперативність роботи.
0
10.02.2024 13:11
Ми цінуємо кожного клієнта, і ваша довіра для нас – безцінна. Дякуємо за відгук і за можливість працювати з вами.
Світлана
09.02.2024 13:04
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Клієнт цілком задоволений компетентністю менеджера, оперативністю вирішення ним завдань та роботою сервісу в цілому. Щодо побажань по сервісу - варто запровадити верифікацію номера телефону, якщо людина має намір залишити відгук. НПС 10 балів за власне сервіс, можливість швидко отримувати зворотній зв`язок від клієнтів.
0
10.02.2024 13:32
Ми цінуємо кожного клієнта, і ваша довіра для нас – безцінна. Дякуємо за відгук і за можливість працювати з вами.
Антон
09.02.2024 12:56
5
9
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Клієнт цілком задоволений компетентністю менеджера, оперативністю вирішення ним завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 9 балів за дієвий інструмент по зворотному зв`язку.
0
10.02.2024 13:03
Ми цінуємо кожного клієнта, і ваша довіра для нас – безцінна. Дякуємо за відгук і за можливість працювати з вами.
Світлана
09.02.2024 12:52
4.6
7
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
4
Компетентність менеджера та оперативність вирішення ним питань на вищі бали, зауважень немає. Щодо сервісу - варто осучаснити візуал кабінету, крім того були технічні моменти з кабінетом. НПС 7 балів через зауваження по сервісу.
0
09.02.2024 12:00
Ваш відгук для нас дуже цінний! Ми завжди прагнемо до найкращого сервісу, і нам щиро шкода, за Ваш досвід. Ми обов’язково врахуємо всі зауваження та зробимо висновки.

Revisior — це B2B SaaS-платформа, яка автоматизує збір зворотного зв`язку та аналіз клієнтського досвіду. Використовуючи штучний інтелект та аналіз даних, Revisior допомагає компаніям вдосконалювати обслуговування клієнтів, утримувати їхню лояльність та збільшувати прибуток.

Сервіс збирає відгуки клієнтів з усіх каналів комунікації в одному місці. Система також дозволяє проводити опитування клієнтів і співробітників через різні точки контакту (QR, SMS, email, кол-центр тощо). Завдяки SLA та інструментам автоматизації, Revisior обробляє відгуки та вирішує скарги протягом 24 годин, до того, як вони стануть публічними. Використовуючи детальну аналітику, сегментацію та семантичний аналіз, бізнеси отримують рекомендації для покращення якості свого сервісу.

Це допомагає бізнесам:
1) оптимізувати маркетинговий бюджет більш ніж на 20%.
2) повернути втрачених клієнтів більше 30%.
3) збільшити LTV за рахунок утримання клієнтів.
Формуємо позитивну репутацію брендів, завдяки поліпшенню якості сервісу.

Revisior довіряють свій сервіс сотні брендів, серед яких: MEEST, BAT, Укрзалізниця, New Balance, Pandora, Nova Post, Varus, Fozzy group та багато інших.

За 3 роки зібрали більше 15М відгуків та допомогли вирішити >4М скарг протягом 30 хвилин!

Місія Revisior — підвищувати якість сервісу, допомагаючи бізнесам чути своїх клієнтів, а клієнтам — бути почутими.

Revisior — це ваш надійний партнер у створенні сервісу!


service@revisior.com


+38 (098) 775-70-70
+38 (099) 775-70-70
+38 (073) 775-70-70