Revisior

04112, Київ, UNIT.City, вул. Дорогожицька, 3; корпус B9, офіс №15
Юлія
09.02.2024 12:36
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Клієнт цілком задоволений компетентністю менеджера, оперативністю вирішення ним завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів завдяки зручності та застосунку, немає питань.
0
10.02.2024 13:22
Ми цінуємо кожного клієнта, і ваша довіра для нас – безцінна. Дякуємо за відгук і за можливість працювати з вами.
Мирослава
09.02.2024 12:25
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Клієнт цілком задоволений компетентністю менеджера, оперативністю вирішення ним завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів, технічно класно все реалізовано, передається інформація "тут і одразу", є змога одразу реагувати на негатив, можна відповідати на відгуки прямо з телеграму.
0
10.02.2024 12:57
Ми цінуємо кожного клієнта, і ваша довіра для нас – безцінна. Дякуємо за відгук і за можливість працювати з вами.
Анастасія
09.02.2024 12:19
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Клієнт цілком задоволений компетентністю менеджера, оперативністю вирішення ним завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів за швидкість вирішення питань, клієнту не відмовляють в реалізації його ідей.
0
10.02.2024 13:13
Ми цінуємо кожного клієнта, і ваша довіра для нас – безцінна. Дякуємо за відгук і за можливість працювати з вами.
Ольга
09.02.2024 11:49
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Клієнт цілком задоволений компетентністю менеджера, оперативністю вирішення ним завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів за оперативну роботу менеджера, автоматизацію, людяність персоналу, додавання нових сучасних продуктів.
0
10.02.2024 12:57
Ми цінуємо кожного клієнта, і ваша довіра для нас – безцінна. Дякуємо за відгук і за можливість працювати з вами.
Артем
09.02.2024 11:33
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Клієнт цілком задоволений компетентністю менеджера, оперативністю вирішення ним завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів, все досить зручно, просто, інтуїтивно зрозуміло (простий інтерфейс, наповненість сайту, внутрішня crm-система).
0
10.02.2024 12:51
Ми цінуємо кожного клієнта, і ваша довіра для нас – безцінна. Дякуємо за відгук і за можливість працювати з вами.
Олександр
09.02.2024 11:28
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Клієнт цілком задоволений компетентністю менеджера, оперативністю вирішення ним завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів за простоту та зручність сервісу.
0
10.02.2024 12:58
Ми цінуємо кожного клієнта, і ваша довіра для нас – безцінна. Дякуємо за відгук і за можливість працювати з вами.
Тетяна
09.02.2024 11:25
5
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Клієнт цілком задоволений компетентністю менеджера, оперативністю вирішення ним завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 10 балів за оперативність та швидкість вирішення проблем.
0
10.02.2024 13:15
Ми цінуємо кожного клієнта, і ваша довіра для нас – безцінна. Дякуємо за відгук і за можливість працювати з вами.
Олена
09.02.2024 11:21
4.6
9
Компетентність:
5
Оперативність:
4
Робота сервісу:
5
Щодо компетентності менеджера та роботи сервісу найвищі бали, немає зауважень. Щодо оперативності вирішення завдань знижена оцінка через те, що в технічному плані реалізація завдань клієнта займає більше часу, ніж очікує клієнт, до оперативності власне менеджера зауважень немає. НПС 9 балів за сам сервіс, всі додаткові можливості та ідеї, які можуть бути реалізовані.
0
09.02.2024 12:00
Дякуємо вам за чесний відгук! Ми прагнемо до високого рівня сервісу, тому кожне зауваження для нас цінне.
Ігор
09.02.2024 11:11
5
9
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
5
Клієнт цілком задоволений компетентністю менеджера, оперативністю вирішення ним завдань та роботою сервісу в цілому. НПС 9 балів за можливість продзвону клієнтів та отримання об`єктивних даних, з якими не будеш сперечатися.
0
10.02.2024 12:52
Ми цінуємо кожного клієнта, і ваша довіра для нас – безцінна. Дякуємо за відгук і за можливість працювати з вами.
Ксенія
09.02.2024 11:02
4.6
10
Компетентність:
5
Оперативність:
5
Робота сервісу:
4
Щодо компетентності менеджера та оперативності вирішення ним завдань найвищі бали, клієнт цілком задоволений. Щодо роботи сервісу знижена оцінка через те, що інколи відгуки відображаються з затримкою. НПС 10 балів за комунікацію з менеджером та нескладний інтерфейс (просто, лаконічно і зрозуміло).
0
09.02.2024 12:00
Дякуємо, що не залишилися осторонь і поділилися своїм досвідом! Врахуємо цей нюанс та зробимо все, щоб такого більше не поторилось.

Revisior — це B2B SaaS-платформа, яка автоматизує збір зворотного зв`язку та аналіз клієнтського досвіду. Використовуючи штучний інтелект та аналіз даних, Revisior допомагає компаніям вдосконалювати обслуговування клієнтів, утримувати їхню лояльність та збільшувати прибуток.

Сервіс збирає відгуки клієнтів з усіх каналів комунікації в одному місці. Система також дозволяє проводити опитування клієнтів і співробітників через різні точки контакту (QR, SMS, email, кол-центр тощо). Завдяки SLA та інструментам автоматизації, Revisior обробляє відгуки та вирішує скарги протягом 24 годин, до того, як вони стануть публічними. Використовуючи детальну аналітику, сегментацію та семантичний аналіз, бізнеси отримують рекомендації для покращення якості свого сервісу.

Це допомагає бізнесам:
1) оптимізувати маркетинговий бюджет більш ніж на 20%.
2) повернути втрачених клієнтів більше 30%.
3) збільшити LTV за рахунок утримання клієнтів.
Формуємо позитивну репутацію брендів, завдяки поліпшенню якості сервісу.

Revisior довіряють свій сервіс сотні брендів, серед яких: MEEST, BAT, Укрзалізниця, New Balance, Pandora, Nova Post, Varus, Fozzy group та багато інших.

За 3 роки зібрали більше 15М відгуків та допомогли вирішити >4М скарг протягом 30 хвилин!

Місія Revisior — підвищувати якість сервісу, допомагаючи бізнесам чути своїх клієнтів, а клієнтам — бути почутими.

Revisior — це ваш надійний партнер у створенні сервісу!


service@revisior.com


+38 (098) 775-70-70
+38 (099) 775-70-70
+38 (073) 775-70-70