Збираємо відгуки в єдиній системі з будь-яких каналів: QR-ĸоди, Віджети, Viber, e-mail, SMS, push-повідомлення, API та інше
Revisior допоможе зрозуміти проблеми Клієнтів та аналізувати сервіс на зручних дашбордах.
Лояльний Клієнт приводить в компанію мінімум 10 нових Клієнтів
Вибудовуємо процес поліпшення клієнтського досвіду в компанії, проводимо навчання співробітників
Моніторинг згадок про Вашу компанію і конкурентів включаючи соц.мережі
Детальна NPS аналітика та статистика Вашого сервісу. Сегментація за різними показниками.
Проведення опитувань Клієнтів, з наданням записів розмов та аналітикою
Чат-бот і власний додаток інформує про відгук з можливістю ознайомитися з текстом, фото, аудіо та одразу відповісти
Аудит бізнес-процесів і гнучкий підхід у створенні рішень для поліпшення сервісу
1. Допомагаємо збирати відгуки з усіх каналів комунікації в єдину систему.
2. Надаємо рішення для опрацювання відгуків з використанням AI алгоритмів та SLA.
3. Відображаємо детальну аналітику вашого сервісу з щомісячними звітами та рекомендаціями стосовно покращення.
Перевага технології, що пропонує "Revisior", не обмежена сферою направлення бізнесу. На данний момент ми співпрацюємо із:
1) >2000 об`єктів ритейлу.
2) >500 об`єктів ресторанного бізнесу.
3) >300 мед. установ та організацій.
4) служби доставки, страхові компанії, автоцентри, навчальні платформи та багато інших сфер бізнесу довіряють нам свій сервіс.
1. Значна оптимізація бюджетів на маркетинг, оскільки утримання існуючого Клієнта в 10 разів дешевше за залучення нового.
2. Повернення втрачених Клієнтів (до 30%).
3. Утримання існуючих Клієнтів. Зменшення негативу в соціальних мережах.
Залучайте нових Клієнтів за рахунок формування позитивної репутації та рекомендацій від прихильників вашої компанії.
Ми зв`яжемося з вами протягом 10 хвилин в робочий час.
Працюємо з 9-00 до 20-00.
Будьте в курсі нового
з описом послуг, прикладами використання і показниками, яких вдалося досягти?