УТРИМУЙТЕ. ПОВЕРТАЙТЕ. ЗАЛУЧАЙТЕ КЛІЄНТІВ.

За допомогою комплексної системи зворотного зв`язку і NPS Revizion
+ 22 %

до повторних замовлень

+ 20 %

до загального обороту

 - 30%

менше витрат на рекламу

*на основі статистики партнерів, які вже користуються сервісом

Revizion - єдина омніканальна система для збору відгуків та контролю якості вашого сервісу

Омніканальна система зворотного зв`язку та NPS 

LTV (Lifetime Value) — - це сукупний прибуток компанії, що отримується від одного клієнта за весь час співпраці з ним..

about
Всі ваші відгуки в єдиній системі

Збирайте зворотній зв`язок з будь-яких точок контакту з клієнтом (QR, SMS, Viber, Email, віджети, pop-up тощо). Інтеграція по API з вашою CRM - системою.

about
Зручна система опрацювання відгуків

Працюйте над стратегією, продуктом, сервісом, вдосконалюйте
Налаштовуйте автовідповіді клієнтам, опрацьовуйте скарги через зручний task manager та контролюйте SLA.

about
Аналізуйте свій сервіс

Слідкуйте за показниками NPS, CSAT, CSI, CES в режимі реального часу.

about
Benchmarking

Порівнюйте показники Вашого сервісу відносно інших компаній.

Як Revizion для власників бізнесу та менеджменту 

icon
Отримуйте щомісячну звітність по сервісу.

Постійне відстеження оцінки рівня сервісу від клієнтів в реальному часі.

icon
Формуйте позитивну репутацію вашого бренду

Щомісяця отримуйте деталізований звіт про якість і оцінку сервісу в компанії.

icon
Контролюйте якість роботи співробітників

Дізнаються про дії персоналу на місцях, можуть вживати заходів для підвищення рівня сервісу, задоволеності.

icon
Інструменти для своєчасного вирішення скарг 

Мають можливість швидко зреагувати на помилку підлеглих, зв`язатися з клієнтом і залагодити питання. До того як маленька проблема переросте у велику.

icon
Покращують якість сервісу

Дізнаються про дії персоналу на місцях, можуть вживати заходів для підвищення рівня сервісу, задоволеності.

icon
Отримують більше задоволених клієнтів

Мають можливість швидко зреагувати на помилку, зв`язатися з клієнтом і залагодити питання. До того як маленька проблема переросте у велику.

Більше 150 брендів довіряє свій сервіс Revizion

Серед них 60+ з сегменту великого бізнесу і торгових мереж

logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
І багато інших ...

Як працює REVIZION для великих мереж

icon

Клієнт здійснив покупку або скористався вашими послугами і отримує пропозицію залишити відгук / пройти NPS-опитування

line
1 icon

Через QR-код без завантаження програми у вашій офлайн-точці

2 icon

Від оператора нашого call-центру за телефоном

3 icon

За допомогою повідомлення в месенджер, на e-mail або в push-повідомлення (з посиланням)

icon

Клієнт залишає відгук (текстовий, фото або відео, анонімний або із зазначенням контактів), який ...

line
1 icon

Розміщується на персонально створеній сторінці відгуків revizion.info

2 icon

Відображається у вашому особистому кабінеті системи Revizion

3 icon

Відправляється в ваш Telegram (плюс в SMS або email).

4 icon

З`являється на вашому сайті (відразу або після премодерації)

З Revizion ви отримуєте максимум з можливого

image

Комплексна аналітика вашого сервісу

Ми не обмежуємося QR-кодами. Вам доступні 24/7:

icon

Семантичний аналіз відгуків.

icon

Інстументи для зручного опрацювання відгуків з функцією автоматизації.

icon

Сегментована аналітика по регіонах та категоріях Клієнтів.

Безкоштовна консультація
image

Персональний сервіс
і брендування

icon

З вами працює персональний менеджер, а інструменти Revizion підлаштовуються індивідуально під ваші завдання: від вибору форми опитування до глобального моніторингу згадок бренду.

icon

Сервіс брендується під вас (лого, кольор, графічні елементи).

icon

NPS-аудит якості сервісу здобуде гнучкі налаштування і дозволяє змінювати до 7 параметрів оцінки. Ви можете запитати клієнта про що-завгодно, що вас цікавить.

Безкоштовна консультація
image

Індивідуальний підхід до кожного Клієнта eNPS співробітників
і клімату всередині компанії

Проводьте анкетування Tone of voice з Revizion, щоб:

icon

Консьерж-сервіс

icon

Адаптація під Ваш корпоративний стиль

icon

Гручка інтеграція з урахуванням Ваших бізнес процесів

Безкоштовна консультація

Ще більше функцій Revizion

bg
Комплексний сервіс зворотного зв`язку

Збираємо відгуки в єдиній системі з будь-яких каналів: QR-ĸоди, Віджети, Viber, e-mail, SMS, push-повідомлення, API та інше

bg
Утримання і повернення клієнтів

Revizion допоможе зрозуміти проблеми клієнтів та аналізувати сервіс на зручних дашбордах.

bg
Збільшення прибутку шляхом рекомендацій

Лояльний клієнт приводить в компанію мінімум 10 нових клієнтів

bg
Впровадження системи NPS

Вибудовуємо процес поліпшення клієнтського досвіду в компанії, проводимо навчання співробітників

bg
Управління репутацією

Моніторинг згадок про Вашу компанію і конкурентів включаючи соц.мережі

bg
Сегментація і аналітика

Детальна NPS аналітика та статистика Вашого сервісу. Сегментація за різними показниками.

bg
Власний call-center для NPS-опитувань

Визначення факторів лояльності NPS та індексу задоволеності

bg
Миттєве інформування про відгук та відповідь Клієнту

Чат-бот і власний додаток інформує про відгук з можливістю ознайомитися з текстом, фото, аудіо та одразу відповісти

bg
Індивідуальні Enterprise-рішення

Аудит бізнес-процесів і гнучкий підхід у створенні рішень для поліпшення сервісу

FAQ - найпоширеніші запитання

image
Скільки QR-кодів можна розмістити на одному об`єкті?

Кількість QR-кодів на одному об`єкті
не обмежена.

В якому випадку не публікується негативний відгук?

У випадку, якщо ситуація була вирішена з Вашим клієнтом і з його згоди відгук не публікується або якщо оцінка фейкова або нецензурна.

У яких сферах доцільно використання сервісу?

Питання сервісу є одним з насущних в будь-якому бізнесі, тому використання Revizion є доречним в будь-якій сфері (інтернет-магазини, ресторани, салони краси тощо).

image

Підключіть свій бізнес до Revizion вже зараз

Залиште заявку, наш фахівець зв`яжеться з вами протягом декількох хвилин і розповість про всі можливості Revizion для вашого бізнесу.

Кілька слів про проект REVIZION.UA

Revizion це незалежний український сервіс, який збирає реальні відгуки про заклади, компанії, блогерів. Ми допомагаємо власникам компаній побачити свої товари і послуги очима клієнтів.

Що ми робимо?
Систему Revizion можна впровадити в будь-яку CMS. Після вставки простого коду на вашому сайті з`явиться блок для відгуків. Якщо у вас немає сайту, ми створимо персональну сторінку закладу на Revizion.

Після цього ми генеруємо QR-код і коротке посилання. Пропонуйте його відвідувачам (залишайте наклейки на столі, друкуйте на тейбл-тенти, відправляйте на e-mail) і отримуйте відгуки.

Через персональний кабінет ви зможете збирати статистику отриманих коментарів і робити поштову розсилку. Там же можна налаштувати відправку бонусів або знижок в якості подяки за відгук.

Кому буде корисний Revizion?
Найчастіше до нас звертаються власники кафе, ресторанів і магазинів. Але ми раді бачити в наших рядах всіх, хто продає товари і послуги: готелі, салони краси, медичні центри, турагентства, приватних підприємців.

Сервіс відгуків корисний і компаніям-новачкам, і тим, хто вже закріпився на ринку. У першому випадку ви отримаєте об`єктивний фідбек про свою роботу. У другому - відстежити реакцію відвідувачів: чи сподобалося нове блюдо від шефа? Привітний чи адміністратор? Так само уважний лікар?Індекс лояльності клієнтів (NPS)У своїй роботі ми використовуємо систему NPS - потужний інструмент, за допомогою якого допомагаємо вам покращувати сервіс, збільшувати прибуток і задовольняти потреби ваших клієнтів.Індекс задоволеності клієнтів показує, скільки на даний момент у вас споживачів, які готові рекомендувати вас. Лояльного клієнта сміливо можна назвати позаштатним піарником, тому що він радить вас своїм друзям, близьким, знайомим.Чим більше у вас лояльних покупців (їх називають промоутерами), тим більшій кількості друзів вони порекомендують вашу компанію. Це ефективна реклама, яка допомагає збільшувати прибуток.Регулярне вимірювання рівня NPS дає можливість безперервно покращувати якість вашого сервісу і залучати більше лояльної аудиторії. Показник NPS допомагає:- Подивитися на свою компанію очима клієнта і з`ясувати: з якістю товарів і послуг все добре або ж є, над чим працювати.- Виявляти лояльних споживачів і заохочувати їх (подарунками, знижками, бонусами).- Визначати користувачів з нейтральним настроєм, щоб розробити стратегію перекладу їх в категорію промоутерів.NPS сервіс допомагає краще розуміти своїх покупців, налагоджувати зворотний зв`язок, безперервно покращувати якість послуг і розробляти ефективну стратегію розвитку бренду.Що ми робимо:- Проводимо NPS-аудит якості обслуговування, складаємо детальний звіт.- Анонімно опитуємо ваших співробітників, щоб визначити рівень лояльності всередині колективу.- Навчаємо ваш персонал того, як працювати з системою.В результаті ви отримуєте ефективні рішення для поліпшення сервісу вашої компанії.

Принцип: тільки чесні відгуки
Ми публікуємо всі відгуки - і хвалебні, і гнівні. Головне - щоб вони були від реальних відвідувачів. Щоб все було прозоро і чесно, ми:

1. Виявляємо і блокуємо фейків.
2. Повідомляємо адміністрації закладів про негативні відгуки.

Зараз ми отримуємо приблизно 9900 відгуків щодня. Перед публікацією відгуків на сайт ми читаємо кожен. Якщо помічаємо ознаки замовного коментаря, то дзвонимо відвідувачеві і уточнюємо нюанси. О котрій годині відвідували заклад? Який був рахунок? Хто обслуговував? Часто фейки залишають недійсний номер телефону або плутаються у відповідях.

Коли компанія отримує низьку оцінку, ми дзвонимо її менеджеру, щоб той зміг оперативно відповісти на зауваження клієнта. Якщо потрібно підібрати правильні слова, щоб пояснити ситуацію або принести вибачення, ми допоможемо.

У будь-якому випадку, на сайт з відгуками потрапляють всі правдиві коментарі - і з високою оцінкою, і з низькою.

Безкоштовно для державних організацій

Ми хочемо допомагати не тільки приватному бізнесу і його клієнтам. Наша місія - створити справедливий сервіс зворотного зв`язку в різних галузях по всій Україні. Тому Revizion безкоштовний для державних організацій: університетів, поліклінік, перевізників громадського транспорту.

Зараз найактивніше сервіс працює в Києві, Львові та Житомирі. До кінця 2019 року ми плануємо підключити заклади з безлічі інших міст України.

Наша мета - щоб завдяки Revizion кава в кав`ярнях залишалася смачною, номери в готелях були чистими, а міські автобуси - безпечними. Якщо хочете знати, як ставляться клієнти до вашого сервісу, - ласкаво просимо!

Цей веб-сайт використовує файли cookie. Файли cookie потрібні для коректної роботи сайту. Якщо ви хочете дізнатись більше натисніть тут.

Натиснувши на кнопку "Згоден", Ви даєте згоду на використання файлів cookie.

Згоден