до повторних замовлень
до загального обороту
менше витрат на рекламу
*на основі статистики партнерів, які вже користуються сервісом
Revizion - це більше, ніж просто QR
LTV (Lifetime Value) — - це сукупний прибуток компанії, що отримується від одного клієнта за весь час співпраці з ним..
Найпростіший спосіб отримати на 50-80% більше реальних відгуків. Цивілізовано і зручно, мінімум з 4 джерел, крім QR-коду.
Працюйте над стратегією, продуктом, сервісом, вдосконалюйте
бізнес-процеси, виходячи з отриманої безпосередньо від споживачів інформації.
Виявляйте джерела проблем, знаходьте причини, за якими йдуть клієнти або дистриб`ютори і своєчасно повертайте їх.
Отримуйте зворотний зв`язок і сегментуйте користувачів. Отримуйте більше прибутку, підвищуючи лояльність і впроваджуючи акції для окремих сегментів клієнтів.
Постійне відстеження оцінки рівня сервісу від клієнтів в реальному часі.
Щомісяця отримуйте деталізований звіт про якість і оцінку сервісу в компанії.
Дізнаються про дії персоналу на місцях, можуть вживати заходів для підвищення рівня сервісу, задоволеності.
Мають можливість швидко зреагувати на помилку підлеглих, зв`язатися з клієнтом і залагодити питання. До того як маленька проблема переросте у велику.
Дізнаються про дії персоналу на місцях, можуть вживати заходів для підвищення рівня сервісу, задоволеності.
Мають можливість швидко зреагувати на помилку, зв`язатися з клієнтом і залагодити питання. До того як маленька проблема переросте у велику.
Серед них 60+ з сегменту великого бізнесу і торгових мереж
Клієнт здійснив покупку або скористався вашими послугами і отримує пропозицію залишити відгук / пройти NPS-опитування
Через QR-код без завантаження програми у вашій офлайн-точці
Від оператора нашого call-центру за телефоном
За допомогою повідомлення в месенджер, на e-mail або в push-повідомлення (з посиланням)
Клієнт залишає відгук (текстовий, фото або відео, анонімний або із зазначенням контактів), який ...
Розміщується на персонально створеній сторінці відгуків revizion.info
Відображається у вашому особистому кабінеті системи Revizion
Відправляється в ваш Telegram (плюс в SMS або email).
З`являється на вашому сайті (відразу або після премодерації)
Ми не обмежуємося QR-кодами. Вам доступні 24/7:
Аналіз зворотного зв`язку користувачів з записами розмов клієнтів, оцінками, статистикою лояльності і NPS, отриманої з 4+ джерел.
Дані по регіонах і сегментах клієнтів на зручних дашбордах, своєчасний контроль роботи підлеглих (проблеми, швидкість реакції на скаргу).
Функції відповіді на відгук клієнта, можливість відправити повідомлення, запустити маркетингову активність і багато іншого.
З вами працює персональний менеджер, а інструменти Revizion підлаштовуються індивідуально під ваші завдання: від вибору форми опитування до глобального моніторингу згадок бренду.
Сервіс брендується під вас (лого, кольор, графічні елементи).
NPS-аудит якості сервісу здобуде гнучкі налаштування і дозволяє змінювати до 7 параметрів оцінки. Ви можете запитати клієнта про що-завгодно, що вас цікавить.
Проводьте анкетування Tone of voice з Revizion, щоб:
Оцінити рівень лояльності і задоволеності співробітників, використовуючи інструменти системи (прямі посилання, пін-коди, сегментацію по регіонах, об`єктах, посадам).
Отримати систематизовані дані у вигляді діаграм і графіків.
Проаналізувавши результати, визначити проблемні моменти і усунути їх, домігшись максимальної ефективності команди.
Інтегруємо систему NPS в ĸожній точці ĸонтаĸту з ĸліентом, використовуючи інструменти: QR-ĸоди, call-center, Viber, e-mail, SMS, push-повідомлення.
Виявлення потреб і очікувань ĸліентів шляхом спеціалізованих опитувань NPS
Лояльний клієнт приводить в компанію мінімум 10 нових клієнтів
Вибудовуємо процес поліпшення клієнтського досвіду в компанії, проводимо навчання співробітників
Моніторинг згадок про Вашу компанію і конкурентів на більш ніж 40000 сайтів, включаючи соц.мережі
NPS-аналіз і статистика лояльності сегментуються за різними показниками, які ви оберете (період, тип звернення, оцінка, об`єкт і т.д.)
Визначення факторів лояльності NPS та індексу задоволеності
Чат-бот і власний додаток інформує про відгук з можливістю ознайомитися з текстом, фото, відео, аудіо та одразу відповісти
Аудит бізнес-процесів і гнучкий підхід у створенні рішень для поліпшення сервісу
Кількість QR-кодів на одному об`єкті
не обмежена.
У випадку, якщо ситуація була вирішена з Вашим клієнтом і з його згоди відгук не публікується або якщо оцінка фейкова або нецензурна.
Питання сервісу є одним з насущних в будь-якому бізнесі, тому використання Revizion є доречним в будь-якій сфері (інтернет-магазини, ресторани, салони краси тощо).
Залиште заявку, наш фахівець зв`яжеться з вами протягом декількох хвилин і розповість про всі можливості Revizion для вашого бізнесу.
Revizion це незалежний український сервіс, який збирає реальні відгуки про заклади, компанії, блогерів. Ми допомагаємо власникам компаній побачити свої товари і послуги очима клієнтів.
Що ми робимо?
Систему Revizion можна впровадити в будь-яку CMS. Після вставки простого коду на вашому сайті з`явиться блок для відгуків. Якщо у вас немає сайту, ми створимо персональну сторінку закладу на Revizion.
Після цього ми генеруємо QR-код і коротке посилання. Пропонуйте його відвідувачам (залишайте наклейки на столі, друкуйте на тейбл-тенти, відправляйте на e-mail) і отримуйте відгуки.
Через персональний кабінет ви зможете збирати статистику отриманих коментарів і робити поштову розсилку. Там же можна налаштувати відправку бонусів або знижок в якості подяки за відгук.
Кому буде корисний Revizion?
Найчастіше до нас звертаються власники кафе, ресторанів і магазинів. Але ми раді бачити в наших рядах всіх, хто продає товари і послуги: готелі, салони краси, медичні центри, турагентства, приватних підприємців.
Сервіс відгуків корисний і компаніям-новачкам, і тим, хто вже закріпився на ринку. У першому випадку ви отримаєте об`єктивний фідбек про свою роботу. У другому - відстежити реакцію відвідувачів: чи сподобалося нове блюдо від шефа? Привітний чи адміністратор? Так само уважний лікар?
Принцип: тільки чесні відгуки
Ми публікуємо всі відгуки - і хвалебні, і гнівні. Головне - щоб вони були від реальних відвідувачів. Щоб все було прозоро і чесно, ми:
1. Виявляємо і блокуємо фейків.
2. Повідомляємо адміністрації закладів про негативні відгуки.
Зараз ми отримуємо приблизно 300 відгуків в тиждень. Перед публікацією відгуків на сайт ми читаємо кожен. Якщо помічаємо ознаки замовного коментаря, то дзвонимо відвідувачеві і уточнюємо нюанси. О котрій годині відвідували заклад? Який був рахунок? Хто обслуговував? Часто фейки залишають недійсний номер телефону або плутаються у відповідях.
Коли компанія отримує низьку оцінку, ми дзвонимо її менеджеру, щоб той зміг оперативно відповісти на зауваження клієнта. Якщо потрібно підібрати правильні слова, щоб пояснити ситуацію або принести вибачення, ми допоможемо.
У будь-якому випадку, на сайт з відгуками потрапляють всі правдиві коментарі - і з високою оцінкою, і з низькою.
Безкоштовно для державних організацій
Ми хочемо допомагати не тільки приватному бізнесу і його клієнтам. Наша місія - створити справедливий сервіс зворотного зв`язку в різних галузях по всій Україні. Тому Revizion безкоштовний для державних організацій: університетів, поліклінік, перевізників громадського транспорту.
Зараз найактивніше сервіс працює в Києві, Львові та Житомирі. До кінця 2019 року ми плануємо підключити заклади з безлічі інших міст України.
Наша мета - щоб завдяки Revizion кава в кав`ярнях залишалася смачною, номери в готелях були чистими, а міські автобуси - безпечними. Якщо хочете знати, як ставляться клієнти до вашого сервісу, - ласкаво просимо!
Ми зв`яжемося з вами протягом 10 хвилин в робочий час.
Працюємо з 9-00 до 20-00.
Будьте в курсі нового
з описом послуг, прикладами використання і показниками, яких вдалося досягти?
Цей веб-сайт використовує файли cookie. Файли cookie потрібні для коректної роботи сайту. Якщо ви хочете дізнатись більше натисніть тут.
Натиснувши на кнопку "Згоден", Ви даєте згоду на використання файлів cookie.