УТРИМУЙТЕ, ПОВЕРТАЙТЕ, ЗАЛУЧАЙТЕ КЛІЄНТІВ
За допомогою системи зворотнього зв`язку і NPS Revisior
+ 22%
до повторних замовлень
+ 20%
до загального обороту
- 30%
менше витрат на рекламу
*на основі статистики партнерів, які вже користуються сервісом
Омніканальна система зворотнього зв’язку та NPS
Всі ваші відгуки в єдиній системі
Збирайте зворотній зв`язок з будь-яких точок контакту з Клієнтом (QR, SMS, Viber, Email, віджети, pop-up тощо). Інтеграція по API з вашою CRM - системою.
Зручна система опрацювання відгуків
Налаштовуйте автовідповіді Клієнтам, опрацьовуйте скарги через зручний task manager та контролюйте SLA.
Аналізуйте свій сервіс
Слідкуйте за показниками NPS, CSAT, CSI, CES в режимі реального часу.
Benchmarking
Порівнюйте показники Вашого сервісу відносно інших компаній.
Цінність Revisior для власників бізнесу та менеджменту
Більше 150 брендів довіряє свій сервіс Revisior
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
Revisior для Корпорацій
01
Клієнт має можливість залишити відгук через різні точки контакту з бізнесом:
  • Qr-код
  • Widget, APP, API
  • Viber / SMS / Email або push-повідомлення
02
Ви миттєво отримуєте відгук:
  • В Telegram, Messenger або додаток
  • У ваш особистий кабінет Revisior
03
Аналізуйте зворотний зв’язок, розумійте фактори лояльності та невдоволення та покращуйте репутацію:
  • Швидко реагуйте на відгук і давайте відповідь Клієнту
  • Аналізуйте та покращуйте показники по будь-яким сегментам та напрямку бізнесу

Семантичний аналіз відгуків.
Інструменти для зручного опрацювання відгуків з функцією автоматизації.
Сегментована аналітика по регіонах та категоріях Клієнтів.

Кастомізація анкет та статистики за побажаннями Клієнтів

Проведення різного роду опитування серед ваших співробітників
Revisior – єдина омніканальна система для збору відгуків та контролю якості вашого сервісу
Комплексний сервіс зворотнього зв`язку

Збираємо відгуки в єдиній системі з будь-яких каналів: QR-ĸоди, Віджети, Viber, e-mail, SMS, push-повідомлення, API та інше

Утримання і повернення Клієнтів

Revisior допоможе зрозуміти проблеми Клієнтів та аналізувати сервіс на зручних дашбордах.

Збільшення прибутку шляхом рекомендацій

Лояльний Клієнт приводить в компанію мінімум 10 нових Клієнтів

Впровадження системи NPS

Вибудовуємо процес поліпшення клієнтського досвіду в компанії, проводимо навчання співробітників

Управління репутацією

Моніторинг згадок про Вашу компанію і конкурентів включаючи соц.мережі

Сегментація і аналітика

Детальна NPS аналітика та статистика Вашого сервісу. Сегментація за різними показниками.

Власний call-center для NPS-опитувань

Проведення опитувань Клієнтів, з наданням записів розмов та аналітикою

Миттєве інформування про відгук та відповідь Клієнту

Чат-бот і власний додаток інформує про відгук з можливістю ознайомитися з текстом, фото, аудіо та одразу відповісти

Індивідуальні Enterprise-рішення

Аудит бізнес-процесів і гнучкий підхід у створенні рішень для поліпшення сервісу

Підключіть свій бізнес до Revisior
Залиште заявку, наш фахівець зв`яжеться з вами протягом декількох хвилин і розповість про всі можливості Revisior для вашого бізнесу.
Кілька слів про Revisior
Revisior – міжнародний комплексний сервіс зворотнього зв`язку і NPS. Збирає відгуки з усіх каналів комунікації в єдину омніканальну систему. Допомагає у зручній формі швидко опрацювати відгуки. Надає детальну аналітику сервісу в цифрах, графіках, дашбордах для повного розуміння ситуації і оперативного її рішення.

1. Допомагаємо збирати відгуки з усіх каналів комунікації в єдину систему.
2. Надаємо рішення для опрацювання відгуків з використанням AI алгоритмів та SLA.
3. Відображаємо детальну аналітику вашого сервісу з щомісячними звітами та рекомендаціями стосовно покращення.

Перевага технології, що пропонує "Revisior", не обмежена сферою направлення бізнесу. На данний момент ми співпрацюємо із:

1) >2000 об`єктів ритейлу.
2) >500 об`єктів ресторанного бізнесу.
3) >300 мед. установ та організацій.
4) служби доставки, страхові компанії, автоцентри, навчальні платформи та багато інших сфер бізнесу довіряють нам свій сервіс.

1. Значна оптимізація бюджетів на маркетинг, оскільки утримання існуючого Клієнта в 10 разів дешевше за залучення нового.

2. Повернення втрачених Клієнтів (до 30%).

3. Утримання існуючих Клієнтів. Зменшення негативу в соціальних мережах.

Залучайте нових Клієнтів за рахунок формування позитивної репутації та рекомендацій від прихильників вашої компанії.

Цей веб-сайт використовує файли cookie. Файли cookie потрібні для коректної роботи сайту.
Якщо ви хочете дізнатись більше натисніть тут.
Натиснувши на кнопку "Згоден", Ви даєте згоду на використання файлів cookie.
Згоден