до повторних замовлень
до загального обороту
менше витрат на рекламу
*на основі статистики партнерів, які вже користуються сервісом
Revizion - це більше, ніж просто QR
LTV (Lifetime Value) — - це сукупний прибуток компанії, що отримується від одного клієнта за весь час співпраці з ним..
Найпростіший спосіб отримати на 50-80% більше реальних відгуків. Цивілізовано і зручно, мінімум з 4 джерел, крім QR-коду.
Працюйте над стратегією, продуктом, сервісом, вдосконалюйте
бізнес-процеси, виходячи з отриманої безпосередньо від споживачів інформації.
Виявляйте джерела проблем, знаходьте причини, за якими йдуть клієнти або дистриб`ютори і своєчасно повертайте їх.
Отримуйте зворотний зв`язок і сегментуйте користувачів. Отримуйте більше прибутку, підвищуючи лояльність і впроваджуючи акції для окремих сегментів клієнтів.
Постійне відстеження оцінки рівня сервісу від клієнтів в реальному часі.
Щомісяця отримуйте деталізований звіт про якість і оцінку сервісу в компанії.
Дізнаються про дії персоналу на місцях, можуть вживати заходів для підвищення рівня сервісу, задоволеності.
Мають можливість швидко зреагувати на помилку підлеглих, зв`язатися з клієнтом і залагодити питання. До того як маленька проблема переросте у велику.
Дізнаються про дії персоналу на місцях, можуть вживати заходів для підвищення рівня сервісу, задоволеності.
Мають можливість швидко зреагувати на помилку, зв`язатися з клієнтом і залагодити питання. До того як маленька проблема переросте у велику.
Серед них 60+ з сегменту великого бізнесу і торгових мереж
Клієнт здійснив покупку або скористався вашими послугами і отримує пропозицію залишити відгук / пройти NPS-опитування
Через QR-код без завантаження програми у вашій офлайн-точці
Від оператора нашого call-центру за телефоном
За допомогою повідомлення в месенджер, на e-mail або в push-повідомлення (з посиланням)
Клієнт залишає відгук (текстовий, фото або відео, анонімний або із зазначенням контактів), який ...
Розміщується на персонально створеній сторінці відгуків revizion.info
Відображається у вашому особистому кабінеті системи Revizion
Відправляється в ваш Telegram (плюс в SMS або email).
З`являється на вашому сайті (відразу або після премодерації)
Ми не обмежуємося QR-кодами. Вам доступні 24/7:
Аналіз зворотного зв`язку користувачів з записами розмов клієнтів, оцінками, статистикою лояльності і NPS, отриманої з 4+ джерел.
Дані по регіонах і сегментах клієнтів на зручних дашбордах, своєчасний контроль роботи підлеглих (проблеми, швидкість реакції на скаргу).
Функції відповіді на відгук клієнта, можливість відправити повідомлення, запустити маркетингову активність і багато іншого.
З вами працює персональний менеджер, а інструменти Revizion підлаштовуються індивідуально під ваші завдання: від вибору форми опитування до глобального моніторингу згадок бренду.
Сервіс брендується під вас (лого, кольор, графічні елементи).
NPS-аудит якості сервісу здобуде гнучкі налаштування і дозволяє змінювати до 7 параметрів оцінки. Ви можете запитати клієнта про що-завгодно, що вас цікавить.
Проводьте анкетування Tone of voice з Revizion, щоб:
Оцінити рівень лояльності і задоволеності співробітників, використовуючи інструменти системи (прямі посилання, пін-коди, сегментацію по регіонах, об`єктах, посадам).
Отримати систематизовані дані у вигляді діаграм і графіків.
Проаналізувавши результати, визначити проблемні моменти і усунути їх, домігшись максимальної ефективності команди.
Інтегруємо систему NPS в ĸожній точці ĸонтаĸту з ĸліентом, використовуючи інструменти: QR-ĸоди, call-center, Viber, e-mail, SMS, push-повідомлення.
Виявлення потреб і очікувань ĸліентів шляхом спеціалізованих опитувань NPS
Лояльний клієнт приводить в компанію мінімум 10 нових клієнтів
Вибудовуємо процес поліпшення клієнтського досвіду в компанії, проводимо навчання співробітників
Моніторинг згадок про Вашу компанію і конкурентів на більш ніж 40000 сайтів, включаючи соц.мережі
NPS-аналіз і статистика лояльності сегментуються за різними показниками, які ви оберете (період, тип звернення, оцінка, об`єкт і т.д.)
Визначення факторів лояльності NPS та індексу задоволеності
Чат-бот і власний додаток інформує про відгук з можливістю ознайомитися з текстом, фото, відео, аудіо та одразу відповісти
Аудит бізнес-процесів і гнучкий підхід у створенні рішень для поліпшення сервісу
Кількість QR-кодів на одному об`єкті
не обмежена.
У випадку, якщо ситуація була вирішена з Вашим клієнтом і з його згоди відгук не публікується або якщо оцінка фейкова або нецензурна.
Питання сервісу є одним з насущних в будь-якому бізнесі, тому використання Revizion є доречним в будь-якій сфері (інтернет-магазини, ресторани, салони краси тощо).
Залиште заявку, наш фахівець зв`яжеться з вами протягом декількох хвилин і розповість про всі можливості Revizion для вашого бізнесу.
Revizion це незалежний український сервіс, який збирає реальні відгуки про заклади, компанії, блогерів. Ми допомагаємо власникам компаній побачити свої товари і послуги очима клієнтів.
Що ми робимо?
Систему Revizion можна впровадити в будь-яку CMS. Після вставки простого коду на вашому сайті з`явиться блок для відгуків. Якщо у вас немає сайту, ми створимо персональну сторінку закладу на Revizion.
Після цього ми генеруємо QR-код і коротке посилання. Пропонуйте його відвідувачам (залишайте наклейки на столі, друкуйте на тейбл-тенти, відправляйте на e-mail) і отримуйте відгуки.
Через персональний кабінет ви зможете збирати статистику отриманих коментарів і робити поштову розсилку. Там же можна налаштувати відправку бонусів або знижок в якості подяки за відгук.
Кому буде корисний Revizion?
Найчастіше до нас звертаються власники кафе, ресторанів і магазинів. Але ми раді бачити в наших рядах всіх, хто продає товари і послуги: готелі, салони краси, медичні центри, турагентства, приватних підприємців.
Сервіс відгуків корисний і компаніям-новачкам, і тим, хто вже закріпився на ринку. У першому випадку ви отримаєте об`єктивний фідбек про свою роботу. У другому - відстежити реакцію відвідувачів: чи сподобалося нове блюдо від шефа? Привітний чи адміністратор? Так само уважний лікар?
Індекс лояльності клієнтів (NPS)
У своїй роботі ми використовуємо систему NPS - потужний інструмент, за допомогою якого допомагаємо вам покращувати сервіс, збільшувати прибуток і задовольняти потреби ваших клієнтів.
Індекс задоволеності клієнтів показує, скільки на даний момент у вас споживачів, які готові рекомендувати вас. Лояльного клієнта сміливо можна назвати позаштатним піарником, тому що він радить вас своїм друзям, близьким, знайомим.
Чим більше у вас лояльних покупців (їх називають промоутерами), тим більшій кількості друзів вони порекомендують вашу компанію. Це ефективна реклама, яка допомагає збільшувати прибуток.
Регулярне вимірювання рівня NPS дає можливість безперервно покращувати якість вашого сервісу і залучати більше лояльної аудиторії. Показник NPS допомагає:
- Подивитися на свою компанію очима клієнта і з`ясувати: з якістю товарів і послуг все добре або ж є, над чим працювати.
- Виявляти лояльних споживачів і заохочувати їх (подарунками, знижками, бонусами).
- Визначати користувачів з нейтральним настроєм, щоб розробити стратегію перекладу їх в категорію промоутерів.
NPS сервіс допомагає краще розуміти своїх покупців, налагоджувати зворотний зв`язок, безперервно покращувати якість послуг і розробляти ефективну стратегію розвитку бренду.
Що ми робимо:
- Проводимо NPS-аудит якості обслуговування, складаємо детальний звіт.
- Анонімно опитуємо ваших співробітників, щоб визначити рівень лояльності всередині колективу.
- Навчаємо ваш персонал того, як працювати з системою.
В результаті ви отримуєте ефективні рішення для поліпшення сервісу вашої компанії.
Принцип: тільки чесні відгуки
Ми публікуємо всі відгуки - і хвалебні, і гнівні. Головне - щоб вони були від реальних відвідувачів. Щоб все було прозоро і чесно, ми:
1. Виявляємо і блокуємо фейків.
2. Повідомляємо адміністрації закладів про негативні відгуки.
Зараз ми отримуємо приблизно 300 відгуків в тиждень. Перед публікацією відгуків на сайт ми читаємо кожен. Якщо помічаємо ознаки замовного коментаря, то дзвонимо відвідувачеві і уточнюємо нюанси. О котрій годині відвідували заклад? Який був рахунок? Хто обслуговував? Часто фейки залишають недійсний номер телефону або плутаються у відповідях.
Коли компанія отримує низьку оцінку, ми дзвонимо її менеджеру, щоб той зміг оперативно відповісти на зауваження клієнта. Якщо потрібно підібрати правильні слова, щоб пояснити ситуацію або принести вибачення, ми допоможемо.
У будь-якому випадку, на сайт з відгуками потрапляють всі правдиві коментарі - і з високою оцінкою, і з низькою.
Безкоштовно для державних організацій
Ми хочемо допомагати не тільки приватному бізнесу і його клієнтам. Наша місія - створити справедливий сервіс зворотного зв`язку в різних галузях по всій Україні. Тому Revizion безкоштовний для державних організацій: університетів, поліклінік, перевізників громадського транспорту.
Зараз найактивніше сервіс працює в Києві, Львові та Житомирі. До кінця 2019 року ми плануємо підключити заклади з безлічі інших міст України.
Наша мета - щоб завдяки Revizion кава в кав`ярнях залишалася смачною, номери в готелях були чистими, а міські автобуси - безпечними. Якщо хочете знати, як ставляться клієнти до вашого сервісу, - ласкаво просимо!
Ми зв`яжемося з вами протягом 10 хвилин в робочий час.
Працюємо з 9-00 до 20-00.
Будьте в курсі нового
з описом послуг, прикладами використання і показниками, яких вдалося досягти?
Цей веб-сайт використовує файли cookie. Файли cookie потрібні для коректної роботи сайту. Якщо ви хочете дізнатись більше натисніть тут.
Натиснувши на кнопку "Згоден", Ви даєте згоду на використання файлів cookie.