Збираємо відгуки в єдиній системі з будь-яких каналів: QR-ĸоди, Віджети, Viber, e-mail, SMS, push-повідомлення, API та інше
Revisior допоможе зрозуміти проблеми Клієнтів та аналізувати сервіс на зручних дашбордах.
Лояльний Клієнт приводить в компанію мінімум 10 нових Клієнтів
Вибудовуємо процес поліпшення клієнтського досвіду в компанії, проводимо навчання співробітників
Моніторинг згадок про Вашу компанію і конкурентів включаючи соц.мережі
Детальна NPS аналітика та статистика Вашого сервісу. Сегментація за різними показниками.
Чат-бот і власний додаток інформує про відгук з можливістю ознайомитися з текстом, фото, аудіо та одразу відповісти
P2P переказ чайових на будь-яку карту персоналу. Статистика чайових
Адаптивне онлайн-меню, кнопки виклику персоналу, чат для комунікації з Клієнтами
Ми зв`яжемося з вами протягом 10 хвилин в робочий час.
Працюємо з 9-00 до 20-00.
Будьте в курсі нового
з описом послуг, прикладами використання і показниками, яких вдалося досягти?