ВИЯВЛЯЙТЕ. ПОКРАЩУЙТЕ. ЗАРОБЛЯЙТЕ.

За допомогою системи зворотного зв`язку і NPS Revizion
+ 22 %

до повторних замовлень

+ 20 %

до загального обороту

 - 30%

менше витрат на рекламу

*на основі статистики партнерів, які вже користуються сервісом

Revizion - це більше, ніж просто QR

Сервіс зворотного зв`язку і NPS, який допомагає збільшувати ваш прибуток іLTV

LTV (Lifetime Value) - це сукупний прибуток компанії, що отримується від одного клієнта за весь час співпраці з ним.

about
Збирайте відгуки

Найпростіший спосіб отримати на 50-80% більше реальних відгуків. Цивілізовано і зручно, мінімум з 4 джерел, крім QR-коду.

about
Розвивайтеся

Поліпшуйте продукт і сервіс, приймайте управлінські рішення, орієнтуючись на потреби та побажання споживачів.

about
Виправляйте помилки

Залишений відгук доступний вам через Х секунд. Ви можете вирішити проблему відразу, миттєво відповівши клієнту за допомогою Revizion.

about
Отримуйте прибуток

Отримуйте зворотний зв`язок і сегментуйте користувачів. Отримуйте більше прибутку, підвищуючи лояльність і впроваджуючи акції для окремих сегментів клієнтів.

Більше 150 компаній вже збільшили лояльність до свого бренду разом з Revizion

Серед них 90+ з сегмента МСБ (малого та середнього бізнесу)

brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
І багато інших ...
brand
brand
І багато інших ...
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
І багато інших ...
brand
brand
І багато інших ...
brand
brand
brand
brand
І багато інших ...
brand
brand
brand
brand
brand
brand
brand
І багато інших ...
brand
І багато інших ...

Revizion - ваш надійний
партнер по сервісу!

image
24

години

За добу підключаємо сервіс

даємо запит і отримуємо перші відгуки мінімум з 4 джерел

70%
Потенційних клієнтів

дивляться відгуки і купують, орієнтуючись на думку інших

30%

Більш ніж

Скорочуються витрати на маркетинг

після впровадження NPS

для великих мереж REVIZION для сегмента МСБ

icon

після впровадження NPS

line
1 icon

Через QR-код без завантаження програми

2 icon

Від оператора нашого call-центру

3 icon

Viber / SMS / Email або push-повідомлення

icon

Клієнт залишає відгук (текстовий, фото або відео, анонімний або із зазначенням контактів), який ...

line
1 icon

Відправляється в ваш Telegram-чат з відгуками

2 icon

Відображається у вашому особистому кабінеті системи Revizion

3 icon

Можна швидко зреагувати на залишений відгук і дати зворотний зв`язок

4 icon

Розміщується на репутаційній платформі revizion.info і просувається по SEO (опція)
* за бажанням клієнта

image

З Revizion вся інформація про клієнтів у вас на відстані кліка

У вашому особистому кабінеті - повний аналіз севрісу користувачів із записами розмов клієнтів, оцінками, статистикою лояльності і NPS.

icon

Реальні відгуки, оцінки, побажання, "проблеми".
Те, про що зазвичай мовчать продавці, менеджери, офіціанти.

icon

Статистика в онлайн-режимі на зручних дашбордах

icon

Для функції відповіді на відгук клієнта, можливість прореагувати і подякувати за лояльність

Підключитися до Revizion за 1 день

Revizion - більше,
ніж просто QR

Відкриваємо для наших партнерів десятки можливостей там,
де інші обмежуються QR-кодом

bg
Комплексний сервіс зворотного зв`язку

Інтегруємо систему NPS в ĸожній точці ĸонтаĸту з ĸліентом, використовуючи інструменти: QR-ĸоди, call-center, Viber, e-mail, SMS, push-повідомлення.

bg
Утримання і повернення клієнтів

Виявлення потреб і очікувань ĸліентів шляхом спеціалізованих опитувань NPS

bg
Збільшення прибутку шляхом рекомендацій

Лояльний клієнт приводить в компанію мінімум 10 нових клієнтів

bg
Впровадження системи NPS

Вибудовуємо процес поліпшення клієнтського досвіду в компанії, проводимо навчання співробітників

bg
Управління репутацією

Моніторинг згадок про Вашу компанію і конкурентів на більш ніж 40000 сайтів, включаючи соц.мережі

bg
Сегментація і аналітика

NPS-аналіз і статистика лояльності сегментуються за різними показниками, які ви оберете (період, тип звернення, оцінка, об`єкт і т.д.)

bg
Швидке оповіщення про відгук і відповідь клієнту

Чат-бот і власний додаток інформує про відгук з можливістю ознайомитися з текстом, фото, відео, аудіо та одразу відповісти

bg
QR-Чайові для персоналу

P2P переказ чайових на будь-яку карту персоналу. Статистика чайових

bg
Безконтактний QR- сервіс

Адаптивне онлайн-меню, кнопки виклику персоналу, чат для комунікації з клієнтами

Вартість підключення Revizion:

регулюйте самі

QR-коди
1000 грн

1 >49

ДОДАТКОВО

E-mail / Viber опитування
від 4000 грн

Отримати консультацію експерта

FAQ - найпоширеніші запитання

image
У яких сферах доцільно використання сервісу?

Питання сервісу є одним з нагальних в будь-якому бізнесі, тому використання Revizion є доречним в будь-якій сфері (інтернет-магазини, ресторани, салони краси тощо).

Яка ефективність QR кодів і чи залишають відгуки взагалі через них?

Середня конверсія залишення відгуків через QR серед наших клієнтів становить 4-15%. Дуже багато клієнтів позитивно сприймають такий інструмент і з задоволенням діляться зворотним зв`язком.

З QR зрозуміло, а як ще можна збирати відгуки і вимірювати NPS?

Ми надаємо комплексне рішення по збору зворотного зв`язку: розсилки через Viber, SMS, e-mail, відгуки з соціальних мереж, Google, інтеграція з вашим мобільним додатком, інтернет-магазином.

image

Підключіть свій бізнес до Revizion за 24 години

Залиште заявку, наш фахівець зв`яжеться з вами протягом декількох хвилин і розповість про всі можливості Revizion для вашого бізнесу.

Кілька слів про проект REVIZION.UA

Revizion це незалежний український сервіс, який збирає реальні відгуки про заклади, компанії, блогерів. Ми допомагаємо власникам компаній побачити свої товари і послуги очима клієнтів.

Що ми робимо?
Систему Revizion можна впровадити в будь-яку CMS. Після вставки простого коду на вашому сайті з`явиться блок для відгуків. Якщо у вас немає сайту, ми створимо персональну сторінку закладу на Revizion.

Після цього ми генеруємо QR-код і коротке посилання. Пропонуйте його відвідувачам (залишайте наклейки на столі, друкуйте на тейбл-тенти, відправляйте на e-mail) і отримуйте відгуки.

Через персональний кабінет ви зможете збирати статистику отриманих коментарів і робити поштову розсилку. Там же можна налаштувати відправку бонусів або знижок в якості подяки за відгук.

Кому буде корисний Revizion?
Найчастіше до нас звертаються власники кафе, ресторанів і магазинів. Але ми раді бачити в наших рядах всіх, хто продає товари і послуги: готелі, салони краси, медичні центри, турагентства, приватних підприємців.

Сервіс відгуків корисний і компаніям-новачкам, і тим, хто вже закріпився на ринку. У першому випадку ви отримаєте об`єктивний фідбек про свою роботу. У другому - відстежити реакцію відвідувачів: чи сподобалося нове блюдо від шефа? Привітний чи адміністратор? Так само уважний лікар?

Індекс лояльності клієнтів (NPS)

У своїй роботі ми використовуємо систему NPS - потужний інструмент, за допомогою якого допомагаємо вам покращувати сервіс, збільшувати прибуток і задовольняти потреби ваших клієнтів.

Індекс задоволеності клієнтів показує, скільки на даний момент у вас споживачів, які готові рекомендувати вас. Лояльного клієнта сміливо можна назвати позаштатним піарником, тому що він радить вас своїм друзям, близьким, знайомим.

Чим більше у вас лояльних покупців (їх називають промоутерами), тим більшій кількості друзів вони порекомендують вашу компанію. Це ефективна реклама, яка допомагає збільшувати прибуток.

Регулярне вимірювання рівня NPS дає можливість безперервно покращувати якість вашого сервісу і залучати більше лояльної аудиторії. Показник NPS допомагає:

- Подивитися на свою компанію очима клієнта і з`ясувати: з якістю товарів і послуг все добре або ж є, над чим працювати.

- Виявляти лояльних споживачів і заохочувати їх (подарунками, знижками, бонусами).

- Визначати користувачів з нейтральним настроєм, щоб розробити стратегію перекладу їх в категорію промоутерів.

NPS сервіс допомагає краще розуміти своїх покупців, налагоджувати зворотний зв`язок, безперервно покращувати якість послуг і розробляти ефективну стратегію розвитку бренду.

Що ми робимо:

- Проводимо NPS-аудит якості обслуговування, складаємо детальний звіт.

- Анонімно опитуємо ваших співробітників, щоб визначити рівень лояльності всередині колективу.

- Навчаємо ваш персонал того, як працювати з системою.

В результаті ви отримуєте ефективні рішення для поліпшення сервісу вашої компанії.

Принцип: тільки чесні відгуки
Ми публікуємо всі відгуки - і хвалебні, і гнівні. Головне - щоб вони були від реальних відвідувачів. Щоб все було прозоро і чесно, ми:

1. Виявляємо і блокуємо фейків.
2. Повідомляємо адміністрації закладів про негативні відгуки.

Зараз ми отримуємо приблизно 300 відгуків в тиждень. Перед публікацією відгуків на сайт ми читаємо кожен. Якщо помічаємо ознаки замовного коментаря, то дзвонимо відвідувачеві і уточнюємо нюанси. О котрій годині відвідували заклад? Який був рахунок? Хто обслуговував? Часто фейки залишають недійсний номер телефону або плутаються у відповідях.

Коли компанія отримує низьку оцінку, ми дзвонимо її менеджеру, щоб той зміг оперативно відповісти на зауваження клієнта. Якщо потрібно підібрати правильні слова, щоб пояснити ситуацію або принести вибачення, ми допоможемо.

У будь-якому випадку, на сайт з відгуками потрапляють всі правдиві коментарі - і з високою оцінкою, і з низькою.

Безкоштовно для державних організацій

Ми хочемо допомагати не тільки приватному бізнесу і його клієнтам. Наша місія - створити справедливий сервіс зворотного зв`язку в різних галузях по всій Україні. Тому Revizion безкоштовний для державних організацій: університетів, поліклінік, перевізників громадського транспорту.

Зараз найактивніше сервіс працює в Києві, Львові та Житомирі. До кінця 2019 року ми плануємо підключити заклади з безлічі інших міст України.

Наша мета - щоб завдяки Revizion кава в кав`ярнях залишалася смачною, номери в готелях були чистими, а міські автобуси - безпечними. Якщо хочете знати, як ставляться клієнти до вашого сервісу, - ласкаво просимо!

Цей веб-сайт використовує файли cookie. Файли cookie потрібні для коректної роботи сайту. Якщо ви хочете дізнатись більше натисніть тут.

Натиснувши на кнопку "Згоден", Ви даєте згоду на використання файлів cookie.

Згоден