до повторних замовлень
до загального обороту
менше витрат на рекламу
*на основі статистики партнерів, які вже користуються сервісом
Revizion - це більше, ніж просто QR
LTV (Lifetime Value) - це сукупний прибуток компанії, що отримується від одного клієнта за весь час співпраці з ним.
Найпростіший спосіб отримати на 50-80% більше реальних відгуків. Цивілізовано і зручно, мінімум з 4 джерел, крім QR-коду.
Поліпшуйте продукт і сервіс, приймайте управлінські рішення, орієнтуючись на потреби та побажання споживачів.
Залишений відгук доступний вам через Х секунд. Ви можете вирішити проблему відразу, миттєво відповівши клієнту за допомогою Revizion.
Отримуйте зворотний зв`язок і сегментуйте користувачів. Отримуйте більше прибутку, підвищуючи лояльність і впроваджуючи акції для окремих сегментів клієнтів.
Серед них 90+ з сегмента МСБ (малого та середнього бізнесу)
після впровадження NPS
Через QR-код без завантаження програми
Від оператора нашого call-центру
Viber / SMS / Email або push-повідомлення
Клієнт залишає відгук (текстовий, фото або відео, анонімний або із зазначенням контактів), який ...
Відправляється в ваш Telegram-чат з відгуками
Відображається у вашому особистому кабінеті системи Revizion
Можна швидко зреагувати на залишений відгук і дати зворотний зв`язок
Розміщується на репутаційній платформі revizion.info і просувається по SEO (опція)
* за бажанням клієнта
У вашому особистому кабінеті - повний аналіз севрісу користувачів із записами розмов клієнтів, оцінками, статистикою лояльності і NPS.
Реальні відгуки, оцінки, побажання, "проблеми".
Те, про що зазвичай мовчать продавці, менеджери, офіціанти.
Статистика в онлайн-режимі на зручних дашбордах
Для функції відповіді на відгук клієнта, можливість прореагувати і подякувати за лояльність
Відкриваємо для наших партнерів десятки можливостей там,
де інші обмежуються QR-кодом
Інтегруємо систему NPS в ĸожній точці ĸонтаĸту з ĸліентом, використовуючи інструменти: QR-ĸоди, call-center, Viber, e-mail, SMS, push-повідомлення.
Виявлення потреб і очікувань ĸліентів шляхом спеціалізованих опитувань NPS
Лояльний клієнт приводить в компанію мінімум 10 нових клієнтів
Вибудовуємо процес поліпшення клієнтського досвіду в компанії, проводимо навчання співробітників
Моніторинг згадок про Вашу компанію і конкурентів на більш ніж 40000 сайтів, включаючи соц.мережі
NPS-аналіз і статистика лояльності сегментуються за різними показниками, які ви оберете (період, тип звернення, оцінка, об`єкт і т.д.)
Чат-бот і власний додаток інформує про відгук з можливістю ознайомитися з текстом, фото, відео, аудіо та одразу відповісти
P2P переказ чайових на будь-яку карту персоналу. Статистика чайових
Адаптивне онлайн-меню, кнопки виклику персоналу, чат для комунікації з клієнтами
за об`єкт / міс
ДОДАТКОВО
Питання сервісу є одним з нагальних в будь-якому бізнесі, тому використання Revizion є доречним в будь-якій сфері (інтернет-магазини, ресторани, салони краси тощо).
Середня конверсія залишення відгуків через QR серед наших клієнтів становить 4-15%. Дуже багато клієнтів позитивно сприймають такий інструмент і з задоволенням діляться зворотним зв`язком.
Ми надаємо комплексне рішення по збору зворотного зв`язку: розсилки через Viber, SMS, e-mail, відгуки з соціальних мереж, Google, інтеграція з вашим мобільним додатком, інтернет-магазином.
Залиште заявку, наш фахівець зв`яжеться з вами протягом декількох хвилин і розповість про всі можливості Revizion для вашого бізнесу.
Revizion це незалежний український сервіс, який збирає реальні відгуки про заклади, компанії, блогерів. Ми допомагаємо власникам компаній побачити свої товари і послуги очима клієнтів.
Що ми робимо?
Систему Revizion можна впровадити в будь-яку CMS. Після вставки простого коду на вашому сайті з`явиться блок для відгуків. Якщо у вас немає сайту, ми створимо персональну сторінку закладу на Revizion.
Після цього ми генеруємо QR-код і коротке посилання. Пропонуйте його відвідувачам (залишайте наклейки на столі, друкуйте на тейбл-тенти, відправляйте на e-mail) і отримуйте відгуки.
Через персональний кабінет ви зможете збирати статистику отриманих коментарів і робити поштову розсилку. Там же можна налаштувати відправку бонусів або знижок в якості подяки за відгук.
Кому буде корисний Revizion?
Найчастіше до нас звертаються власники кафе, ресторанів і магазинів. Але ми раді бачити в наших рядах всіх, хто продає товари і послуги: готелі, салони краси, медичні центри, турагентства, приватних підприємців.
Сервіс відгуків корисний і компаніям-новачкам, і тим, хто вже закріпився на ринку. У першому випадку ви отримаєте об`єктивний фідбек про свою роботу. У другому - відстежити реакцію відвідувачів: чи сподобалося нове блюдо від шефа? Привітний чи адміністратор? Так само уважний лікар?
Принцип: тільки чесні відгуки
Ми публікуємо всі відгуки - і хвалебні, і гнівні. Головне - щоб вони були від реальних відвідувачів. Щоб все було прозоро і чесно, ми:
1. Виявляємо і блокуємо фейків.
2. Повідомляємо адміністрації закладів про негативні відгуки.
Зараз ми отримуємо приблизно 300 відгуків в тиждень. Перед публікацією відгуків на сайт ми читаємо кожен. Якщо помічаємо ознаки замовного коментаря, то дзвонимо відвідувачеві і уточнюємо нюанси. О котрій годині відвідували заклад? Який був рахунок? Хто обслуговував? Часто фейки залишають недійсний номер телефону або плутаються у відповідях.
Коли компанія отримує низьку оцінку, ми дзвонимо її менеджеру, щоб той зміг оперативно відповісти на зауваження клієнта. Якщо потрібно підібрати правильні слова, щоб пояснити ситуацію або принести вибачення, ми допоможемо.
У будь-якому випадку, на сайт з відгуками потрапляють всі правдиві коментарі - і з високою оцінкою, і з низькою.
Безкоштовно для державних організацій
Ми хочемо допомагати не тільки приватному бізнесу і його клієнтам. Наша місія - створити справедливий сервіс зворотного зв`язку в різних галузях по всій Україні. Тому Revizion безкоштовний для державних організацій: університетів, поліклінік, перевізників громадського транспорту.
Зараз найактивніше сервіс працює в Києві, Львові та Житомирі. До кінця 2019 року ми плануємо підключити заклади з безлічі інших міст України.
Наша мета - щоб завдяки Revizion кава в кав`ярнях залишалася смачною, номери в готелях були чистими, а міські автобуси - безпечними. Якщо хочете знати, як ставляться клієнти до вашого сервісу, - ласкаво просимо!
Ми зв`яжемося з вами протягом 10 хвилин в робочий час.
Працюємо з 9-00 до 20-00.
Будьте в курсі нового
з описом послуг, прикладами використання і показниками, яких вдалося досягти?
Цей веб-сайт використовує файли cookie. Файли cookie потрібні для коректної роботи сайту. Якщо ви хочете дізнатись більше натисніть тут.
Натиснувши на кнопку "Згоден", Ви даєте згоду на використання файлів cookie.